Greska P0003 / regulator pritiska goriva

visaluteju

Well-known member
Pozdrav ljudi, prekojuce mi se prilikom davanja kontatka javila greska stop, engine fault. Ocitavanjem nadjem gresku P0003 koja se odnosi na regulator pritiska goriva.

Auto normalno pali i normalno ide. Nekada ranije sam imao problema sa regulatorom pritiska goriva na xsari picasso i auto je ukazio u safe mode, gasio se i trokirao pa su mi cudno sto sada nema simptoma.

Sada kada izvadim kljuc i malo sacekam greska se najcesce ne ponovi i u voznji se ne javlja. Sinoc se opet javila na kontaktu i auto je vozio normalno.

Ne znam moze li imati veze ali predprosle sedmice mi se i javljalo risk of filter clogging a inace kako je bila zima nisam auto dalje nigdje vozio jedno 2-3 mjeseca samo lokalna voznja, jer moze biti da se ulezao ? :)
Jel imao neko problema sa ovom greskom ili regulatorom visokog pritiska goriva ?
 

Milosh

Test
U service-u pogledaj tačan opis greške pa ćeš vidjeti sve moguće uzroke. Jedan od njih će naravno biti i sam regulator. :D
 

visaluteju

Well-known member
Miloše i zdraja , našao sam to i da uzrok može biti par stvari, izmedju ostalog i (nedajbože) kvar samog regulatora :)

MEDJUTIM, dijagnostika mi je očitala sledeće:



Znači kaže karakterizacija: kratki spoj na masi.
Pitanje
1) koliko je vjerovati ovoj karakterizaciji ? Da li to znači da je sigurno do kratkog spoja na masi
2) Ako jeste šta da radim kako to da pregledam, šta to znači :) :)

3) Ovo ispod što kaže parametar kilometraže izvan funkcije, trenutna vrijednost je 0, u tom slučaju ne voditi računa o njemu

Šta ovo znači i da li se to odnosi na ovu moju grešku ili je to neko uopšteno upozorenje (jer sam to isto vidio na još nekim greškama isto)

Pitam jer sam čačkao po dijagnostici sa namjerom da pregledam fap filter i vidim koliko ima zacepljenosti i koje je stanje aditiva i u nekom trenutku mi je rekao da sam resetovao tu neku kilometražu održavanja i da je ostalo 0 kilometara... da li je moguće da sam ja nešto tu zeznuo čačkanjem ? Greška mi se pojavila sledeći dan nakon čačkanja sa dijagnostikom ali nije isti dan iako sam par puta palio i vozio auto...

P.S. kad kažem čačkao sa dijagnostikom, jesam u svašta ulazio ispitivajući dijagnostiku jer sam je tek nabavio (Lexia i diagbox) ali nisam sad ludak pa da sam prihvatao i mjenjao kojekakve opcije, vise je bilo isčitavanje podataka :)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Uzmi test lampu spoji klemu na plus i sa prikljucenim regulatorom, otpozadi izmedu zice i gumene zastite, je uvuci u konektor u pin napajanja. Ako svijetli znaci da je napajanje uzemljeno, tj kratki spoj. Pazi sta radis da ne bi iz ecua izasao bijeli dim koji ga pogoni 😁😁. Onda napravi to isto sa iskljucenim.regulatorom. Ako opet svijetli spoj je na putu do ecua. Konacno istu stvar napravi na konektoru ecua,ako svijetli, driver u ecu je u kratkom spoju.
 

Milosh

Test
Ma ne vjerujem da si išta zeznuo dijagnostikom.

1) koliko je vjerovati ovoj karakterizaciji ? Da li to znači da je sigurno do kratkog spoja na masi
Ne znam, treba ispitati pa vidjeti da li laže.

2) Ako jeste šta da radim kako to da pregledam, šta to znači
Moraš naći u service-u opis tog regulatora gdje ćeš vidjeti opis njegovog konektora i pinova i vjerovatno i tabelu ili dijagram sa normalnim vrijednostima. A onda pregledaš spojeve, vidiš ima li napajanje, ima li masu, i prekontrolišeš izlaznu vrijednost. Multimetrom ili osciloskopom.

Šta ovo znači i da li se to odnosi na ovu moju grešku ili je to neko uopšteno upozorenje
Mislim da je to uopšteno upozorenje i da hoće reći da se može desiti da piše da je kilometraža 0 i da u tom slučaju ne obraćaš pažnju na to.

To sam te vec htio pitati, gdje se nadje tocan opis greske?
U service-u kucaš kod greške u ovo zaokruženo polje za pretragu a u ovom padajućem meniju ispred (strelica na slici) izabereš jednu od stavki, nisam sad siguran koji je naziv, ali uglavnom izabereš opciju koja je pri sredini i ima najduži opis, barem na engleskom (nešto tipa: ''oznaka dijela/greške/opcije''). Ako ne uspijete iz prve pokušavajte sa ostalim opcijama u tom padajućem meniju. Ali naravno prvo odaberite auto.

 

visaluteju

Well-known member
Zdraja slazem se :)

Ima li ko voljan da mi na serviceu nadje gdje se tacno nalazi, ili kako do njega doci, regulator pritiska goriva (C4II 1.6hdi 68kw)

Ja se nikad ne uspijem ulogovati uz pomoc ivanovih podataka :)
 

Cutac

Prèkaroš
online ako si vlasnik ovlaštenog.
Ma, snobovi :D

Zaslužio si ti i u Sisku ćevape.
Budem se i ja priključio, javi kad si tu :whistling:

Ima li ko voljan da mi na serviceu nadje gdje se tacno nalazi, ili kako do njega doci, regulator pritiska goriva (C4II 1.6hdi 68kw)
Èim mi otvori ServiceBox :)
Sporo mi otvara, a ne uspjevam prebaciti .vdi na SSD, neš ne valja...

Aj mi daj neki mail da ti pošaljem pdf-ove.
 
Na vrh