deni.es
Kompjuteras
Pozdrav,
Ponosnio sam vlasnik citroena xsara picaso (druga verzija), 2006 god 1.6 hdi motor, 80 kW sa fap filterom model. Vozeci se po kiši, voda me je zapljusnula i upalila se lampica da se desila greska. Kad se ocita preko delfijeve dijagnostike imam dvije greske: p1435 - sustav aditiva, primljena vrijednost iz CAN mreze, neispravna i greska U0046 - greska na VAN-u (podrucje mreze vozila). Lexia pri dijagnostici izbaci gresku BSI i greska : Stalni poremecaj u komunikaciji s racunalom dodavanja aditiva u dizel gorivo.i stalna greska:komunikacija VAN greska u komunikaciji ADDGO.
Posuda sa aditivom je puna,(posuda je bijele boje, vidio sam da ima i crnih) ali konektor s donje strane koji vodi ka motoru je vlazan, izgleda kao da curi iz boce na tom konektoru. Ne gubi se tecnost, samo taj konektor vlazi. To mi je majstor cistio ali i dalje ista greska.
Bio sam u citroenovom ovlastenom servisu, odradili su dijagnostiku i pregledali, spominju da mozda pumpa za dodavanje aditiva ne radi i slicno, ali nisu sigurni, oni bi
pokusali sa mjenjanjem boce (220 eura, bez tecnosti, samo materijal).Zacepljenost fap-a je bila tad oko 10%. Ja sam nasao neku posudu, spojio umjesto svoje ali nije se nista promjenilo (nisam siguran u ispravnost te boce, na otpadu nasao, praznu).
Od kad se ta greska javila, presao sam 15000 km, i sad sam osjetio da motor malo je izgubio snagu. Lexia nalazi ponosvo istu gresku ali stepen zacepljenosti je sad 68%.
Prosjecna udaljenost izmedju regeneracije u posljednja 5 ciklusa je 334 km a od posljednje regeneracije je 539 km. I ispisuje da dodavanje aditiva nije moguce.
Sta bih mogao uraditi? sem ovlastenog servisa. Majstor mi predlaze da iskoristimo sprej za ciscenje dpf-a da ubrizgamo direktno u dpf dok auto radi, privremeno da se ocisti dok se ne rijesi problem. Trebao bih na odmor ici, oko 1500 km, pa se bojim da mi ne zacepi usput.
Ja sam prezadovoljan autom, ali bojim se cackanja bespotrebnog po autu, citoreni bas nisu omiljeni pa nema dobrih majstora puno a ne svidja mi se sistem da se mijena sve po redu dok se ne nadje kvar, em sto kosta em sto se u tom mijenjanju jos moze sta pokvariti.
Sta da radim?
Ponosnio sam vlasnik citroena xsara picaso (druga verzija), 2006 god 1.6 hdi motor, 80 kW sa fap filterom model. Vozeci se po kiši, voda me je zapljusnula i upalila se lampica da se desila greska. Kad se ocita preko delfijeve dijagnostike imam dvije greske: p1435 - sustav aditiva, primljena vrijednost iz CAN mreze, neispravna i greska U0046 - greska na VAN-u (podrucje mreze vozila). Lexia pri dijagnostici izbaci gresku BSI i greska : Stalni poremecaj u komunikaciji s racunalom dodavanja aditiva u dizel gorivo.i stalna greska:komunikacija VAN greska u komunikaciji ADDGO.
Posuda sa aditivom je puna,(posuda je bijele boje, vidio sam da ima i crnih) ali konektor s donje strane koji vodi ka motoru je vlazan, izgleda kao da curi iz boce na tom konektoru. Ne gubi se tecnost, samo taj konektor vlazi. To mi je majstor cistio ali i dalje ista greska.
Bio sam u citroenovom ovlastenom servisu, odradili su dijagnostiku i pregledali, spominju da mozda pumpa za dodavanje aditiva ne radi i slicno, ali nisu sigurni, oni bi
pokusali sa mjenjanjem boce (220 eura, bez tecnosti, samo materijal).Zacepljenost fap-a je bila tad oko 10%. Ja sam nasao neku posudu, spojio umjesto svoje ali nije se nista promjenilo (nisam siguran u ispravnost te boce, na otpadu nasao, praznu).
Od kad se ta greska javila, presao sam 15000 km, i sad sam osjetio da motor malo je izgubio snagu. Lexia nalazi ponosvo istu gresku ali stepen zacepljenosti je sad 68%.
Prosjecna udaljenost izmedju regeneracije u posljednja 5 ciklusa je 334 km a od posljednje regeneracije je 539 km. I ispisuje da dodavanje aditiva nije moguce.
Sta bih mogao uraditi? sem ovlastenog servisa. Majstor mi predlaze da iskoristimo sprej za ciscenje dpf-a da ubrizgamo direktno u dpf dok auto radi, privremeno da se ocisti dok se ne rijesi problem. Trebao bih na odmor ici, oko 1500 km, pa se bojim da mi ne zacepi usput.
Ja sam prezadovoljan autom, ali bojim se cackanja bespotrebnog po autu, citoreni bas nisu omiljeni pa nema dobrih majstora puno a ne svidja mi se sistem da se mijena sve po redu dok se ne nadje kvar, em sto kosta em sto se u tom mijenjanju jos moze sta pokvariti.
Sta da radim?