Gubi rashladu tekućinu

theoris007

New member
imam c4 1.4 16v 2009.g. prešao sam sa njime oko 55000km. počeo mi je trošiti rashladnu tekučinu, svakih tjedan-dva moram nadoljevat do 2lit tekučine, znali netko dali je to problem u dihtungu glave ili ima još nekih grešaka? :(
 

zuti

New member
2 litre tekućine?!:shock:
Ne smije trošit ni kapi.
Imaš li emulzije u hladnjaku ili ispod čepa za nadoljevanje ula ili na šipci za mjerenje?
Nabija li pritisak u rashladni sistem?( upali auto na hladan motor i drži ga na 2000 do 2500 okretaja 20 do 25 sekundi i ugasi auto- oba crijva moraju bit meka ko spužva ako ne nabija)
baca li bjeli dim na auspuh?
Magli li se šoferšajba i smrdi li u kabini po antifrizu, jeli mokro ispod nogu?
Ima li tragova curenja na brtvi pumpe od vode?
Jeli sustav ozračen?

Izgleda da Citroen namjerno ujebe te 1.4 motore:eek:
Još jedan edit: Ðubrad francuska:boks:
 

theoris007

New member
pokušat ću ovo napraviti kako ste mi napisali pa čemo vidjet,ali izgleda da je dihtung glave nažalost. Imao sam već parade sa njim, na 10 000 km mi je izgorio katalizator, pa mi riknuo displej dvozonske klime, pa sad ovo, a istekla mi garancija prije tri-četiri mjeseca, baš me hoče! :(
 

Salle

Sektaš
nema to veze sa c4, kolko znam svi ti auti od saxa, xsara, c3 do 106, 306, 207 itd s tim motorom imaju tih problema, ode brtva glave i počne miješat ulje i vodu, najbolje se vidi u ekspanzionoj posudi, to je boljka tog 1.4 motora...

čak sam imal priliku vidjeti par slučajeva di se to dogodili na saxu vtr 1.6 90ks
 

zuti

New member
Da citiram sam sebe " ko da ga namjerno ujebu".

Jer ako proizvode varijacije istog motora još od peugeota 205 i motor drže toliko dugo i na svakom uporno stavljaju taj kako ga neki mehaničari zovu"cvijet" na brtvi glave između kanala ulja i vode koji uredni propiša i počne miješat ulje i vodu i znaju za problem i ne mjenjaju dizajn motora, šta drugo zakljućiti nego da ga rade da se kvari.

ps dokupi produženo jamstvo ako možeš i ako ti pokriva takve stvari
 

Ciki vts

New member
lol laky, pa barem bi ti trebao znati..

sta je s ovjesom, pogotovo zadnji amortizeri?
sta je sa zadnjim instalacijama?
sta je s kutijom osiguraca kod motora?
sta je sa senzorom okretaja?
brtva glave?
stop salteri?
....?
....?
 

theoris007

New member
koliko god da se kvari opet je bolji nego bilo koji švaba :)

lol laky, pa barem bi ti trebao znati..

sta je s ovjesom, pogotovo zadnji amortizeri?
sta je sa zadnjim instalacijama?
sta je s kutijom osiguraca kod motora?
sta je sa senzorom okretaja?
brtva glave?
stop salteri?
....?
....?
Zadnji amortizeri na to sam i zaboravio,na malo većoj jamici udare da mi se mozak zatrese :grin:
 

Damaj

Active member
To što lupa na amortizeru su kitovi (obloge klipa amortizera), a ja sam to riješio tako da sam zalijepio kitove silikonom za vjetrobranska stakla i više se ništa nije čulo.
 
Na vrh