HDI + bijeli dim

gambler072

C5 enthusiast
Pozdrav drustvo, imam pitanje vezano za bijeli dim na auspuhu. To sam danas primjetio, pri jacim ubrzanjima, kada ga natjeram preko 3000 obtaja da izbaci malo bijelog dima, nije to neki ogroman oblak, ali se primjeti. Kada radi na leru tog dima nema, ili kada se turira na leru, takodje nista, jer na leru ne dozvoljava da obrtaji idu preko 3000. Vozio sam ga nekih 30km na 3500 obrtaja, da malo ocistim i DPF, tada dima nije bilo, nego samo na naglim ubrzanjima. ima li neko ideju sta bi moglo biti, je li mu to normalno ponasanje i ima li razloga za brigu? U pitanju je motor koji nije toliko cest na ovom forumu, 2.2 hdi sa 125kW, ali kontam princip je isti, sve su ostalo nijanse :)
 

charllie

Active member
Ma ne se sekiraj,mora dimit kad das gas(za dobrim konjem se prasi):angel:,inace bijeli(plavi)dim se javlja kad odu karike pa sagorijeva ulje al onome iza i dobro smrdi po paljenom ulju.
Sta bi ti da se dimi crno,to je slucaj na starijim dizelima.
 

Milosh

Test
Ja sam bijeli dim kod dizela vidio samo kad su dizne bile kvaru, ali meni je tako bilo i na ler gasu, i motor nije radio kako treba.
 

gambler072

C5 enthusiast
Nisam primjetio nikakve razlike u voznji, motor je miran, ulje ne trosi, antifriz je cist, auto vuce bez problema, na leru nikakvih mirisa ni dima, nego samo kad ga natjeram prema crvenom. Auto ima 205xxx km, 99% sam siguran da je originalna kilometraza, a na 2.2 je Bosch ubrizgavanje koje se pokazalo kao dosta pouzdano. A charllie, ja ne bih da dimi uopste :)
 

gambler072

C5 enthusiast
Hvala svima za savjete i pomoc, nisam si dao mirao pa sam otisao danas do mehanicara da vidi i on, mada sam bio 99% vec ubijedjen da nije nista, pregledao, i potvrdio da je sve ok. Usput sam dosuo i ulje, za 6500km je potrosio oko 3dl, vise u odnosu na starog 2.0, ali nista ozbiljno.

EDIT: Da ne otvaram novu temu, zna li neko gdje da na serviceu nadjem, ili mi moze neko provjereno reci, koji antifriz ide u ovaj motor, trenutno je u njemu g11
 
Posljednje uređivanje:

Doomsday

U prolazu...
Ako je u njemu G11, jedino ne smiješ doljevat G12, ove druge tipa G12+, G12++ ili G13 možeš slobodno doljevat, iako najbolje što manji skok, dakle G12+...

Ako mijenjaš komplet, možeš ubacit opet G12+, G12++ ili G13, po želji... Sa G12+ nećeš pogriješit, i najlakše ćeš ga pronać za kupit...

Evo ovde možeš malo pročitat o razlikama, iako najviše pišu o G13 koji je skoro pa isti kao G12++...

https://www.wolflubes.com/EN_EU/Blog/2016/What-you-need-to-know-about-G13-antifreeze-and-coolant.aspx

Ali, sa nekim G12+ nećeš pogriješiti, ni za dolijevanje u postojeći G11, ni za kompletnu izmjenu...

Valjda...

:D
 
Na vrh