Hidrauličar jeftiniji za održavati od običnog ovjesa i što je bolje?

Automatic

Well-known member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Mislim da su oriđiđi,jer da su silikoni bile bi pri vrhu okrugle i ne bi se grudnjak urezal u desnu:angel:
 

deda

New member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Ja bi obe,nebi se mogel odlučit,jedna za sportsku vožnju,druga za lagano krstarenje.
 

Automatic

Well-known member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Pazi deda to su moduli za pokretanje hidraulike ,samo se treba ulogirat,ali imaju kod i nekad ni lexia ne pomaže već rade po svom.Velim da se sve vrti oko hidraulike i sferama ,ove sfere očigledno pokreću sve module pa se uključuje i activa na tvrđi ili mekši način.Vidiš da gde je hidraulika tu su uvjek i žene .Nema do hidrauličara pa če bili i stariji hidraulika se ne kvari,prije sve drugo krepa nek hidraulika a i jednostavna za održavanje ak su sfere dobre.:D
 

deda

New member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Nis ti ja stručnjak za prebcivanje,ovaj modul,onaj modul,ovak je svaka naštelana na određeni režim i samo mjenjaš kak ti dojde volja.
Vidiš da Amija imam za sportsku đirku sa vjetrom u zurki, a GA za upljovljavanje u mirne vode.
 

Automatic

Well-known member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Očeš reći ami je za đir a ga kad ideš sa ženom na plac:)
 

deda

New member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Za plac je berlingo.
 

nik13

New member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

Pozdrav svima,
Naime idemo redom, treba uzeti u obzir da i obicne amortizere treba odrzavati, mjenjati svakih 60 tkm, otprilike na nasim cestama i cesce, dok citroenova hidraulika traje i traje eto meni vec 170 tkm, necemo uzimati u obzir sigurnosne prednosti h ovjesa, udobnost i dr. Nasi ljudi ce reci ah hidro ovjes skup bla,bla, ali imao sam i megana, pa sa odrzavanjem ispadne skup. A vecina nasih ljudi se vozi sa losim amortizerima i riskira zivote na cestama...kad stavis na papir, ako se zelis voziti u ispravnom autu dodjes na isto ako ne i manje sa citroenom..
 

Profiler07

Well-known member
Re: Hidrauličar jeftiniji u održavanju ili ne od običnog ovjesa i što je po vama bolj

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=kzW_ERSgFRY[/ame] objasnio lik sve
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Meni je prvi susret sa hidraulikom sa ovim autom,sve objasnjava to da sam odma uskoro kupio jos jednu stariju peticu za sina.
Cak sam imao i manji problemcic sa svojim odlikasem,na hidraulici ali je nebih nikom gadio,ovo je odlicno resenje.

Presao sam oko 1oo ooo km po putevima gdje slobodno mogu reci da ih je 30% bilo loseg makadama!
Auto mi je mjesto stanovanja ha ha svaki novi klik,sum itd cujem,osjetim a sa ovim mi se desilo da ja nisam osjetio niti cuo a skasio sam naprijed i kugle i stabilizatore i cak jednu krajnicu i nazad jednu...
Vozis se kao na cilimu,kao na oblaku i samo radi toga ce mi ga biti zao ako se rastanemo.
 
Posljednje uređivanje:

Kanader

Active member
Treba i gume mjenjat svakih 5 godina, kočionu tekućinu svake dvije, amortizere svakih 50 000 km, antifriz svake dvije. Kad bi se sveg tog držao bankrotirao bih.
Meni je xantia prvi hidrauličar i netko je ovdje dobro dočarao-vožnja kao na oblaku.
Za sada sam oduševeljen udobnošću. Mada kad je cesta katasrtofalna ne pomaže ništa.
Ali da mi je xantia jedan od najudobnijih ako ne i najudobniji automobil ( a promjenio samih preko 30 )- jest.
I zupčasti mjenjaj svakih 5 godina.
Pa je moj stari prvi put set remenja mjenjao nakon 16 godina starosti. I uštedio novce za dvije izmjene.
Sad imam zimske gume stare deset godina sa sigurno 100 000km i još se voze.
Da stavim nove ( što i planiram uskoro ) kako bi tek onda bila udobna xantia.
Po meni redovito održavanje hidraulike je jeftinije od redovitog održavanja klasične koncepcije ovjesa.
Drugi je par rukava što naši ljudi ne mjenjaju amortizere niti nakon 200 000 km, a mislim da hidraulika ne dozvoljava tako dugoročno zanemarivanje pa onda takvima hidro ovjes izgleda skuplji.
 
Na vrh