Hladan radi na tri klipa i javlja greške

sboban

New member
na ovom hladnijem vremenu kad je T oko 0 stepeni,pri prvom paljenju radi na 3 klipa i pali gresku motora,p 1336-1339,radjena dijagnostika pre 30 dana ,dat savet da se ociste dizne i klapna motora,to je uradjeno i bilo je ok do pre 2 dana.danas ponovo uradjena dijagnostika i ponovo greska koje su pomenute,dat savet za proveru svecica i bombine.potreban savet i pomoc sta da radim,pozdrav iz komsiluka,:palac-gore:
 

Automatic

Well-known member
Kaj se događa ako ga odmah prebaciš na plin.Ako več je tog momenta na plinu problem može biti,elektro ventil na isparivaču ,ili el dizna tog cilindra,problem dioda u alternatoru jer mu komp od plina uzme puno struje pa ako alternator ne fila nema dovoljno za rad svih dizi,,,,,to pišem jer meni na autu povremeno izbacivao jednu plinsku dizu iz funkcije a problem bio u diodama u alternatoru koje se odlotale pa nije filao dosta struje i j....avao plin.Ako je na benzinu tog momenta provjeri sviječicu,bobinu (ako je ona direktno na sviječici),injektor
 

sboban

New member
Nemoze da se prebaci na plin,uvek mora da upali na benzin,podigne temperaturu na 40 a onda prebaci na plin,ovo se desava na benzinu kad je hladan i kad je hladnije napolju
 

Marijan88

New member
Pozdrav..
Skini bobinu,izvadi opruge koje daju kontakt bobina-svječica...Malo ih razvuci da bude bolji kontakt...Isti slučaj kod mene,rađena dijagnostika majstori pričali svašta..Dao si malo truda i problem riješen.
 

sboban

New member
nema opruga ,samo zastitna guma koja spaja bobinu i scvecice(kao sise kod krava)izvini na ovako grubom poredjenju,znaci samo gume bez opruga
 

Tanatos

New member
Meni se slično desilo par dana posle kupovine auta.Njemu je stalno gorela žuta lampica i pisalo je Antipollution fault,proverom po netu i kod jos nekih ljudi dobio sam informaciju da je to normalno zato što ima plin i da javlja grešku.Jedno veče krenem do grada,auto trokira neće da ide,guši se kao da radi na tri klipa i žuta lampica kreće da treperi i na displeju se pojavljuje catalytic converter fault (na netu kažu bobina ili svećice,a bobina je kod mene menjana pre godinu dana),odem do majstora skinemo svećice one su OK,malo prođemo šmirglom i čeličnom četkom,vratimo,ali kada su vraćali bobinu primete da džek nije čvrst,lepo to pritegemo i evo vozim se,lampica ne gori od tad sve je u najboljem redu.


 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
da treperi i na displeju se pojavljuje catalytic converter fault
Kad MIL treperi i pojavljuje se taj natpis znači izostanak iskre na sviječici,mogući kvarovi ECM(bobina),prekid žice ,neispravna svječica,tak je meni bilo na c5 a pod tim kodom su navedeni kvarovi jedino što kod v6 motora isključi sva tri cilindra dovod goriva na redu gdje je kvar i treba se preko lexie ili neke druge dijagnostike obrisati greška kad se stavi novi dio jer auto neće pustiti gorivo u taj red cilindra(znači kod V motora) i opet neće raditi.
 

MarkoVA

New member
Pozdrav svima,imam isti problem kao sto je sboban naveo,da li ga je resio tako sto je opruge rastegao ? Ili se desava nesto drugo ?
 
Na vrh