C5 hydractive 3 kad je parkirano vozilo

gogie

New member
Pozdrav narode...

Novi sam ovdje i imao bih za početak jedno pitanje.
Zna li itko kako se ponaša hidroulika hydractive 3 ovjesa kod zadnje C5-ice kad je vozilo parkirano!? Dakle ako se auto ostavi u najvišem položaju parkirano par dana, hoće li "izdušiti" na normalnu razinu?
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: [C5] hydractive 3 kad je parkirano vozilo

na najvišem je nekako blokiran, sa ovih nižih se koji put nešto spusti ali to je "namjerno".
 

fullcool

New member
Re: [C5] hydractive 3 kad je parkirano vozilo

po logici rada sustava ne bi se smio spuštati jer najviši položaj je položaj za raditi nešto oko auta kao što je skidanje kotača, u takvim slučajevima bi bilo opasno da se spušta sam, odnosno po naredbi računala. znači računalo ne bi smjelo spuštati, a spuštanje zbog propusnosti hidrauličkih elemenanata se ne bi trebalo primjetiti ni nakon mjesec dana.
a ova korekcije visine koje vrši u položaju za vožnju su zbog opterećenja i rasterećenja vozila prilikom ulaska i izlaska. isto ne bi trebao padati ni kad je na visini za vožnju i to danima.
kad se vozi onda je druga stvar, i računalo će u vožnji spustiti vozilo i ako je prethodno bio podignut, kad se pređe određena brzina.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: [C5] hydractive 3 kad je parkirano vozilo

po nekoj mojoj logici sedam dana je predugo za najviši položaj jer je tada u sistemu najviši tlak, a to mi se ne čini zdravo i preporučljivo.
zato i je najviši nivo "samo" servisni i privremeni.
možda bi mogao i propišati negdje ako je neki stariji auto sa hidraulikom za servis.
vjerojatno mu ništa neće biti, ali nebi takve stvari prakticirao.
 

jurapz

New member
Re: [C5] hydractive 3 kad je parkirano vozilo

C5 može u najvišem položaju biti koliko želiš neće mu ništa biti, pogotovo što je zanemariva propusnost auto može stajati tako godinama 100 posto, gledam jedan c5 koji nije paljen 2-3 god i još stoji na normalnoj visini.
 

Lakii

Well-known member
Re: [C5] hydractive 3 kad je parkirano vozilo

po logici rada sustava ne bi se smio spuštati jer najviši položaj je položaj za raditi nešto oko auta kao što je skidanje kotača, u takvim slučajevima bi bilo opasno da se spušta sam, odnosno po naredbi računala.
Nemojte koristiti logiku kod rada sa hidraulikom. U svim zivim uputstvima pise da se prije rada na hidraulicaru auto MORA osloniti. Tronozcima, klocnama, bilocim! S time se nije za igrati!

Noviji hidraulicari (koji ne koriste LHM, fuj!) jednostavno moraju duze ili stalno ostati uspravni. Jer:
1.ovijes i kocioni sustav su im odvojeni, tj. ovijes je odvojen. Kocioni ventil je bio jedan od glavnih razloga propadanja zadnjeg kraja na klasicnim hidraulicarima (do pojave anti sink-a).
2. LDS. sintetika, postojanije, stabilnije i manje agresivno ulje. gumice i ostale brtve su trajnije.
3. godina proizvodnje. to su noviji auti i jos nisu dosli do toga da im dijelovi pocnu odkazivati.

A na visim polozajima i stari hidraulicari duze ostaju uspravni zato sto im je taj dio cilindra amortizera manje istrosen. Na normalnoj visini brtva glanca cilindar uvijek na istom mjestu.
A i na najvisem polozaju sav tlak koji ostane u sustavu se gura u ovijes jer su korektori stalno otvoreni.
Ima jos toga...
 
Na vrh