Re: [C5] hydractive 3 kad je parkirano vozilo
po logici rada sustava ne bi se smio spuštati jer najviši položaj je položaj za raditi nešto oko auta kao što je skidanje kotača, u takvim slučajevima bi bilo opasno da se spušta sam, odnosno po naredbi računala.
Nemojte koristiti logiku kod rada sa hidraulikom. U svim zivim uputstvima pise da se prije rada na hidraulicaru auto MORA osloniti. Tronozcima, klocnama, bilocim! S time se nije za igrati!
Noviji hidraulicari (koji ne koriste LHM, fuj!) jednostavno moraju duze ili stalno ostati uspravni. Jer:
1.ovijes i kocioni sustav su im odvojeni, tj. ovijes je odvojen. Kocioni ventil je bio jedan od glavnih razloga propadanja zadnjeg kraja na klasicnim hidraulicarima (do pojave anti sink-a).
2. LDS. sintetika, postojanije, stabilnije i manje agresivno ulje. gumice i ostale brtve su trajnije.
3. godina proizvodnje. to su noviji auti i jos nisu dosli do toga da im dijelovi pocnu odkazivati.
A na visim polozajima i stari hidraulicari duze ostaju uspravni zato sto im je taj dio cilindra amortizera manje istrosen. Na normalnoj visini brtva glanca cilindar uvijek na istom mjestu.
A i na najvisem polozaju sav tlak koji ostane u sustavu se gura u ovijes jer su korektori stalno otvoreni.
Ima jos toga...