Hydractive ovjes - Razvoj i razlike

xud

Member
Kao friški forumaš koji je momentalno u otkrivanju foruma vidim da se na nekoliko mjesta pisalo o hydractive ovjesu ali ajde da i to probamo ukratko stavit na hrpu.

Na moju sramotu iako vozim već šestu godinu Xantije nisam načisto sa tim pojmovima.

Moja prethodna Xantia 2.0 8V 1995 god imala je dodatno dugme za sportsku vožnju. Koliko sam shvatio to je hydractive ovjes, e sada 1 ili 2?

Trenutno vozim 1.9 td 1998 koja nema tu opciju. Koji je to ovjes hydractive ili "obični"?

Evo još jednom molim poznavatelje hidrauličara (a ima vas očito dosta na forumu) kratka objašnjenja.

Tko ima volje pa da ukratko predstavi kompletan razvoj i razlike u ovjesima "hidrauličara" Znači DS,GS,CX,XM pa do C5

Pa još malo o broju kugli i njihovoj funkciji pa će biti sve na jednom mjestu na forumu. Fullcool je dosta toga objasnio u temi o XM-u ali ne šteti ponavljanje:palacgore:
 

Lakii

Well-known member
Bez zavirivanja pod haubu, pogledaj dali imas ovaj prekidac:



To je za hydractive. Ako nemas - nemas!

Iako, ove vam stvari pisu u servisnoj knjizici/uputstvima vozila, nije vrag da je to prva stvar koja nestane iz auta?
Ljudi prolistajte te dosadne knjizice!
I da, ovaj prirucnik sa "Bx do it yourself" je odlicno pocetnicko stivo!
 

xud

Member
OK sve je jasno.
Znači imam običan ovjes:(
Još mi reci funkciju ovog dugmeta do na tabli od Xantie II (nemam ni taj)

Malo sam dosadan ali forum je za nas ljenivce odlična prilika da pokupimo znanje na lakši način:whistling::palacgore:
 

jurapz

New member
Sad ako hoćeš ukratko da kažem iz svog viđenja. Hydractive se prvi put pojavilo na xm-u 89 god, onda kasnije na xantiji, koliko sam ja vidio oni su bili patentirali hydracive već na ds-u ali su odlucili da tržište nije spremno za tako šta. Ds i cx su po meni dosta slični po udobnosti, dok xm-a zna malo zafkavati taj hydractive pa zaglavi u tvrdom modu, čitava filozofija je u tome da kugle na amortizerima imaju manji protok ulja i samim tim je dosta tvrđe dok onda imaju još jednu kuglu po svakom kraju na kojoj ima elektroventil koji se otvara i zatvara ovisno kakva se tvrdoca želi postiči prema tome ti možeš xm-om letiti kroz zavoje on se nece nigdje naginjati jer prepozna cestu i zatvara elektroventil i postane dosta tvrđi.
 

xud

Member
Interesanto na Xanti 2.0 koja je imala dugme za sport mod nisam primjećivao baš značajnu razliku, čak sam pomislio da je neispravno. Razgovarao sam o tome sa Gogijem (Citropolis u RI) koji mi je rekao da se to osjeti u zaista ekstremnoj vožnji. Ili sam penzioner za volanom ili mi taj mod nije ni radio:confused:
 

jurapz

New member
Osjeti se osjetna razlika između ta dva moda, sve ti zavisi znaju ti naši "majstori" staviti samo kugle od obične xantie i one uopće ne dirati pa ti je auto stalno u sport modu ali pošto su stavljene kugle od obične xantie imaš donekle neku udobnost, na hydractive 2 su napravili manju razliku između ta dva moda, na xm-u je dvojka došla 95`
 

xud

Member
Da, moguće je da je nešto bilo zafušano ili sam ja imao prevelika očekivanja od sport moda s obzirom da nisam imao s čime usporedit (nisam vozio drugi takav auto)

A da ima "majstora" osvjedočio sam se na zadnjoj koju sam kupio..bolje da ne spominjem:twisted:
 

fullcool

New member
Interesanto na Xanti 2.0 koja je imala dugme za sport mod nisam primjećivao baš značajnu razliku, čak sam pomislio da je neispravno. Razgovarao sam o tome sa Gogijem (Citropolis u RI) koji mi je rekao da se to osjeti u zaista ekstremnoj vožnji. Ili sam penzioner za volanom ili mi taj mod nije ni radio:confused:
na hydractive II kad prebaciš u sportski mod, auto je i dalje mekan dok god računalo ne prepozna potrebu za prebacivanjem u tvrdi mod, a to radi kod naglog skretanja, kočenja, ubrzanja. isto to radi i kad nije u sportskom modu samo rjeđe, pa je sveukupno u tijeku vožnje mekši.
 

krikesa

Member
U kratkom roku što sam imao Xantiu sa tim gumbom, u normalnoj vožnji nisam osjetio neku razliku, dok kad se malo jače krene ulazit u zavoj, već se osjetila razlika, bio je dosta tvrđi i stabilniji.
 

Hrvoje Marin

Active member
To je na C5 automatizirano, čak i običnom H3, kod kočenja prednji kraj ne tone, kao da si u brodu... i otvrdne kod smotanog volana. Nije uvijek fora jer ako ima neravnina ili kakva rupe bubne tvrdo. Svi bi automobili bili bolji na boljim cestama. štaš.
 
Na vrh