visaluteju
Well-known member
U pitanju je C4 2011 1.6 hdi 68KW (kome se ne da sve čitati glavno je ispod crtica na dnu)
Prije mjesec dana javila mi se greška risk of filter clogging i ikonica FAP ili DPF filtera.
Palila mi se u vožnji svakih 10tak minuta dva dana dok nisam otišao na pravac i vozio auto na malo većim obrtajima, nakon toga se smirilo...
7 dana nakon toga toga javi mi se greška prilikom davanja kontakta STOP ENGINE FAULT i auto neće da upali već samo vergla. Prevarim ga tako što izvadim ključ i odmah ga vratim i auto ne prijavljuje grešku, upalim ga normalno i greška se opet javi nakon paljenja (upali se lampica motora) ali auto radi normalno, vuče normalno, ne ulazi u safe/limp mode. Ovako se znači dešavalo svaki put kad palim auto.
Tako sam vozio 10tak dana (poruka sa DPF se nije ponavljala). U medjuvremenu nabavim dijagnostiku LEXIA i očitam 4 greške.
-Jedna je da nemam aditiva,
-druga zacepljen DPF i to ni manje ni više nego 100% (ispostavilo se da je aditiv bio istrošen i filter prilicno začepljen prije nego sam auto kupio),
-treća neka greška na turbo kompresoru i
-četvrta greška na regulatoru pritiska goriva
Obrišem sve te greške i vrate se sve osim greške na turbokompresoru, i ta greška na regulatoru je uzrokovala ovo gore opisano nepaljenje auta dok ne izvadim i ne vratim ključ
Malo sam ja to barkao ali nisam nešto vješt pretjerano i zakažem se ljepo u servis za danas
Pregledaju regulator, očitaju nešto oko trubine i toga svega, barkali malo po dijagnostici i kažu da se turbina i sam regulator čine ispravni i da smatraju da vrlo lako problem dolazi od začepljenosti dpf-a pa me pitaju želim li to rješavati... jer bi mogao biti uzrok problema a njima će biti lakše eleminisati probleme ili da to ostavim za drugi put a da oni dalje kopaju...
Ja ih ispitam šta, kako i naravno koliko. Pitam ih i za uklanjanje ili bušenje DPF-a i sve moguće opcije. Kažu oni uklanjanje ne preporučuju iako se često dosta uspješno obavlja... Kažu auto mi je u super stanju i šteta ga sakatiti jer se DPF lako očisti i dolije se novi aditiv i stvar riješena. Kod uklanjanja moguće smanjenje eko norme u budućnosti, moguće zezancije na tehničkim, nekada taj zamjenski softver koji se mora ubaciti nekad zna da pravi druge probleme itd...
___________________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _________
Ugl, ja pristanem na čišćenje i oni meni ljepo skinu DPF, očiste ga sa nekim hemikalijama i DPF kao nov, al bukvalno. Očišćen 100%. Uspu komplet nov aditiv.
Poslje toga isprobali auto, greške nestale i nisu se palile. Još par puta su palili i vozali auto te ga spajali na dijagnostiku. Pokazao mi da je filter 100% protočan na dijagnostici.
Auto prodisalo, motor mi malo ljepše radi i malo ljepše vuče.
Sav posao je trajao nekih 5 sati.
CIJENA svega je 350 KM tačnije 100eura je čišćenje dpf-a a aditiv je 25 eura po litri.
Rećiće neko da ih reklamiram ali stvarno moram pohvaliti ovaj servis (hvalio sam ga ranije u par postova). Ljudi su jako jako korektni i profesionalni, sve živo rade i servis im je odlično opremljen. Najviše mi se sviđa što te puste da im sve ljepo ispričaš, pokažeš i obajsniš. Imaju vremena za saslušati, osluhnuti i sprobati auto, a ne ono "de ti ostavi pa ćemo mi viditi". Ponude uvijek više opcija i ljepo posavjetuju da li nešto mjenjati, popravljati, krpiti itd.... znao sam ih smarati i telefonom kada imam neki problem. Meni su danas još pogledali i "dotegnuli" par stvari i nisu ni naplatili....
zovu se PEUGEOT SERVIS-ŽIKA u Banjaluci, BiH: https://peugeotservice-zika.com/
edit: savjetovao me ako imam dosta gradske vožnje i ne idem često na otvoreni put obavezno otići negdje 2 puta u mjesecu i voziti auto 15tak minuta (nakon što postigne radnu temperaturu) na 3200 obrtaja ne ispod toga i dpf ne bi trebao praviti probleme (ovo naravno ako već nije zacepljen)
Prije mjesec dana javila mi se greška risk of filter clogging i ikonica FAP ili DPF filtera.
Palila mi se u vožnji svakih 10tak minuta dva dana dok nisam otišao na pravac i vozio auto na malo većim obrtajima, nakon toga se smirilo...
7 dana nakon toga toga javi mi se greška prilikom davanja kontakta STOP ENGINE FAULT i auto neće da upali već samo vergla. Prevarim ga tako što izvadim ključ i odmah ga vratim i auto ne prijavljuje grešku, upalim ga normalno i greška se opet javi nakon paljenja (upali se lampica motora) ali auto radi normalno, vuče normalno, ne ulazi u safe/limp mode. Ovako se znači dešavalo svaki put kad palim auto.
Tako sam vozio 10tak dana (poruka sa DPF se nije ponavljala). U medjuvremenu nabavim dijagnostiku LEXIA i očitam 4 greške.
-Jedna je da nemam aditiva,
-druga zacepljen DPF i to ni manje ni više nego 100% (ispostavilo se da je aditiv bio istrošen i filter prilicno začepljen prije nego sam auto kupio),
-treća neka greška na turbo kompresoru i
-četvrta greška na regulatoru pritiska goriva
Obrišem sve te greške i vrate se sve osim greške na turbokompresoru, i ta greška na regulatoru je uzrokovala ovo gore opisano nepaljenje auta dok ne izvadim i ne vratim ključ
Malo sam ja to barkao ali nisam nešto vješt pretjerano i zakažem se ljepo u servis za danas
Pregledaju regulator, očitaju nešto oko trubine i toga svega, barkali malo po dijagnostici i kažu da se turbina i sam regulator čine ispravni i da smatraju da vrlo lako problem dolazi od začepljenosti dpf-a pa me pitaju želim li to rješavati... jer bi mogao biti uzrok problema a njima će biti lakše eleminisati probleme ili da to ostavim za drugi put a da oni dalje kopaju...
Ja ih ispitam šta, kako i naravno koliko. Pitam ih i za uklanjanje ili bušenje DPF-a i sve moguće opcije. Kažu oni uklanjanje ne preporučuju iako se često dosta uspješno obavlja... Kažu auto mi je u super stanju i šteta ga sakatiti jer se DPF lako očisti i dolije se novi aditiv i stvar riješena. Kod uklanjanja moguće smanjenje eko norme u budućnosti, moguće zezancije na tehničkim, nekada taj zamjenski softver koji se mora ubaciti nekad zna da pravi druge probleme itd...
___________________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _________
Ugl, ja pristanem na čišćenje i oni meni ljepo skinu DPF, očiste ga sa nekim hemikalijama i DPF kao nov, al bukvalno. Očišćen 100%. Uspu komplet nov aditiv.
Poslje toga isprobali auto, greške nestale i nisu se palile. Još par puta su palili i vozali auto te ga spajali na dijagnostiku. Pokazao mi da je filter 100% protočan na dijagnostici.
Auto prodisalo, motor mi malo ljepše radi i malo ljepše vuče.
Sav posao je trajao nekih 5 sati.
CIJENA svega je 350 KM tačnije 100eura je čišćenje dpf-a a aditiv je 25 eura po litri.
Rećiće neko da ih reklamiram ali stvarno moram pohvaliti ovaj servis (hvalio sam ga ranije u par postova). Ljudi su jako jako korektni i profesionalni, sve živo rade i servis im je odlično opremljen. Najviše mi se sviđa što te puste da im sve ljepo ispričaš, pokažeš i obajsniš. Imaju vremena za saslušati, osluhnuti i sprobati auto, a ne ono "de ti ostavi pa ćemo mi viditi". Ponude uvijek više opcija i ljepo posavjetuju da li nešto mjenjati, popravljati, krpiti itd.... znao sam ih smarati i telefonom kada imam neki problem. Meni su danas još pogledali i "dotegnuli" par stvari i nisu ni naplatili....
zovu se PEUGEOT SERVIS-ŽIKA u Banjaluci, BiH: https://peugeotservice-zika.com/
edit: savjetovao me ako imam dosta gradske vožnje i ne idem često na otvoreni put obavezno otići negdje 2 puta u mjesecu i voziti auto 15tak minuta (nakon što postigne radnu temperaturu) na 3200 obrtaja ne ispod toga i dpf ne bi trebao praviti probleme (ovo naravno ako već nije zacepljen)