zamislite si situaciju:
kupite si novi auto, s njime prelazite prosječnih 10-15 tkm godišnje
odlazite na redovite servise i tako to
i onda se postavi pitanje - kada kupiti ponovno novi auto
neki prijatelji mi kažu - nakon što istekne garancija, neki opet nakon nekih 4 godine dok za njega možeš valjda dobiti 40-50% cijene, neki tvrde do 100.000 km i tako
kakva su vaša razmišljanja o tome?
u porodici imam aute različite starosti, pa i jednog od 17 godina i 270 tkm
ali sam u zadnje vrijeme skloniji razmišljanju da bi bilo pametno svakih nekih 4 godine i cca 50 tkm zamijeniti auto, bez da na njemu mijenjaš ni akumulator ni gume ni sve, pokupiti njegovih 40-50% vrijednosti (ako govorimo o malom autu) i kupiti si novi auto
naime, kako preferiram male aute nižeg cjenovnog ranga, a vidkm da takvi auti relativno dobro drže cijenu
pomislio sam si , svakih 4 godine prodaš odnosno kupiš auto i miran si
nit brineš (najčešće ako je s autom sve u redu) da li će ti brtva zgoriti, da li će gume biti skupe, da li će elektronika postati osjetljiva)
ajde da ćujem mišljenja?
možda je bolje držati auto nekih 7-8 godina, natuć 100.000 km pa ga se onda riješiti i još za njega izvući 25-30% cijene uz jedno mijenjanje guma/akumulatora
ili ako se ima npr. 2 auta, da uvijek jedan bude noviji, a drugi stariji, pa da čovjek starijeg praši po gradu, a da novijeg ima za vjenčanja/sprovode/putovanja
nisam pametan....a očito nemam pametnija posla pa malo lamentiram
u široj porodici imam auto star 11 godina s oko 110.000 km
onaj star 17 godina s 270.000 km
onda star 5 godina i 65.000 km
te ova dva nova citroena
kupite si novi auto, s njime prelazite prosječnih 10-15 tkm godišnje
odlazite na redovite servise i tako to
i onda se postavi pitanje - kada kupiti ponovno novi auto
neki prijatelji mi kažu - nakon što istekne garancija, neki opet nakon nekih 4 godine dok za njega možeš valjda dobiti 40-50% cijene, neki tvrde do 100.000 km i tako
kakva su vaša razmišljanja o tome?
u porodici imam aute različite starosti, pa i jednog od 17 godina i 270 tkm
ali sam u zadnje vrijeme skloniji razmišljanju da bi bilo pametno svakih nekih 4 godine i cca 50 tkm zamijeniti auto, bez da na njemu mijenjaš ni akumulator ni gume ni sve, pokupiti njegovih 40-50% vrijednosti (ako govorimo o malom autu) i kupiti si novi auto
naime, kako preferiram male aute nižeg cjenovnog ranga, a vidkm da takvi auti relativno dobro drže cijenu
pomislio sam si , svakih 4 godine prodaš odnosno kupiš auto i miran si
nit brineš (najčešće ako je s autom sve u redu) da li će ti brtva zgoriti, da li će gume biti skupe, da li će elektronika postati osjetljiva)
ajde da ćujem mišljenja?
možda je bolje držati auto nekih 7-8 godina, natuć 100.000 km pa ga se onda riješiti i još za njega izvući 25-30% cijene uz jedno mijenjanje guma/akumulatora
ili ako se ima npr. 2 auta, da uvijek jedan bude noviji, a drugi stariji, pa da čovjek starijeg praši po gradu, a da novijeg ima za vjenčanja/sprovode/putovanja
nisam pametan....a očito nemam pametnija posla pa malo lamentiram
u široj porodici imam auto star 11 godina s oko 110.000 km
onaj star 17 godina s 270.000 km
onda star 5 godina i 65.000 km
te ova dva nova citroena