Klinasti remen cvili i škripi

brezC4

New member
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=InE6lXEnr_M&context=C40cb10bADvjVQa1PpcFNvBq0UEFZtd9MUR_ayJAE91MkEtpUnHVQ=[/ame]


ne znam da li se dobro čuje na videu, ali izludi me. cviljucka, škripucka dok je u leru. čim se da gas, više se ne čuje. ima tko iskustva sa tako nečim? jel rješenje zamjeniti remen i španer? koliko bi ta zabava koštala?
 

Marko

Well-known member
ali izludi me
Zvuk golfa u odlsku u kombinaciji s cviljenjem remena - mmm, i mrtve probudi...

Negda si zel ključa i zategel, mislim da je ni denes ni drugačije. Ne treba se žuriti s izmjenom i kune puštati z novčanika - a natukel si kolko 85000 i auto ti je tri godine star (da ne velim novi). Jedino ako vidiš da imaš defekt, jbg i moja kolena cvile pa tiram dalje.
 

Marko

Well-known member
a može se ručno dotezati? u to baš nisam siguran... jedino alternator pomaknuti (ako ima klizače)
Ne može, treba ti dizalica i pol motora moraš van zvaditi... Prije toga obavijesti susjede da zatežeš remen. :cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
a može se ručno dotezati? u to baš nisam siguran... jedino alternator pomaknuti (ako ima klizače)
je, doteže se sa alternatorom... imaš par šarafa koji drže alternator i onda kako on ima hod, tako remen oslobađaš - dotežeš...
valjda je tak i na c4
 

fullcool

New member
na videu se vidi automatski španer, odmah do alternatora,tak da doteže se sam kad on hoće i koliko on hoće:whistling:

ako je remen istrošen i star, to može biti razlog škripe.
takođe remenice mogu biti istrošen nakon puno km, a ona na radilici može biti i na malo km.
automatski španer može biti "spor", špana ali sa malim zakašnjenjem,(teško za objasniti)
 

deda

New member
Ljepo odi kod nekog digudajca,nek skine remen,pregleda sve brzovrtne elemente i ak je sve vredu,meti novi remen i bok.
 

brezC4

New member
je, doteže se sa alternatorom... imaš par šarafa koji drže alternator i onda kako on ima hod, tako remen oslobađaš - dotežeš...
valjda je tak i na c4
mislim da neće ići dodatno dotezanje pomoću alternatora... ali taman me je kolega pod akronimom fullcool preduhitrio sa objašnjenjem.

takođe remenice mogu biti istrošen nakon puno km, a ona na radilici može biti i na malo km.
ali mi se čini da je baš kod španera najjači zvuk, tako da pretpostavljam ili je španer ili remen.
a probat ću sa zamjenom prvo remena (najjeftinije je tako) pa ako ne pomogne, onda ide španer novi. a čuo sam da je jedan prob'o pa se usr'o :)
 

brezC4

New member
Brez, zategni mu gas!
a i to bi bilo rješenje, ali...samo kad bi stao na semaforu, bi me čudno promatrali :D
uz to, turbina može dobiti po piksi kod gašenja.

prijedlog se ne prihvaća, dapače, brutalno se odbacuje :p
 

brezC4

New member
uglavnom, naišao sam na mikrolokaciju šripuckanja. radi se ovom plastičnom kotačiću na španeru. rješenje (čini mi se privremeno, ali neka): WD-40 i utišalo se. sad dokle, vidjet ćemo.
 

Marko

Well-known member
Stavi još i ovo za svaki slučaj.... Da sve kaj cvili pocrka - inače klasik i svima ga preporučam, evo:




Ak još nešt ostane stavi još i ovo preko noći:

 
Na vrh