O.K. al kad je već tu onda nije na odmet malo više KS hehemislim da zadnji 1.6HDI 8v ipak bude dovoljan.
KS MAX skoro nikad ne upotrebljavaš. NM max je važniji.O.K. al kad je već tu onda nije na odmet malo više KS hehe
Ne baš, npr. UK max = 110km/h, porez ide na snagu tj. CO2 pa ako se voziš po ravnom šta će ti više?A 1.6 hdi u novom c5 mi je najsmjesnija kombinacija
Ma sve je super sve je za pet , samo kad ja stisnem gas ja odo i boli me za 1.6 ( koji se btw radi u 8v varijanti od ove godine ,jerbo ih je 16 v ****, a 2.0 se proizvodi od uuuu prošlog tisućljeća ) i ako hoćeš sjedni u moj c4 pa kad čuješ da NE čuješ ( samo kad ga nagaziš brunda tiho i duboko ko d5 iz volva ) iu vidiš kako ideKS MAX skoro nikad ne upotrebljavaš. NM max je važniji.
Razlog za novi 1.6HDI je da sam ga čuo jedva dok radi.
Onom 16v prije sam slušao ventile dok se vozi 120km/h, ok Volvo S40 ali ipak brdo problema je imao.
moj C5 ima 2.0hdi pa ako je to dosta za 1540kg on ipak 1.6 na C4 isto.
taman koliko i vrijedi 160 k ( imaš inače i cjenik na netu)a koliko košta to tvoje zadovoljstvo?
Svaka čast! Ja kažem - ko voli citroene, i može si priuštiti tako nešto - Go for it!taman koliko i vrijedi 160 k ( imaš inače i cjenik na netu)
e jebi ga oko 6 litara( ženi malo manje 5,2-5,5 , a meni 6-7,5 ovisi o presretaču)koliko troši taj tvoj 2,0 hdi?
pa jbg sa 1.9 dci sam prolazio oko 4,7 sa 100k i oko 5,5 sa 220 tisućica pa ti vidi ( a ovo je ipak novo i lakše vozilo )Oces rec da ti je to puno za 2.0????