Klub obožavatelja C8-ice

Hrvoje Marin

Active member
od te braće i sestra Lancia je meni naj. Problem ima jedan, veliki. visoka je podnica i koliko je god veliki auto sjedala su smješno nisko, meni sa 194 je nemoguć.
 

SPS

New member
od te braće i sestra Lancia je meni naj. Problem ima jedan, veliki. visoka je podnica i koliko je god veliki auto sjedala su smješno nisko, meni sa 194 je nemoguć.
Pa nebi se sa tobom složio. ja sam visok 188 i imam 120 kg. znači nisam baš neka minijatura hahaha. Vozim c8 bez ikakvih problema, a auto je savršen za putovanja i za širu porodicu kakva je moja. nedavno sam bio u poljskoj na euru sa njim u poznanu, nema umora u tom autu. moja ocjena je čista 10-ka.
 

SPS

New member
Možda tebi kao drajveru da,ali pitaj one na zadnjim klupama.
pa neznam koji onda auto. nađi mi čovjeka koji iza mene sjedi u super poziciji. možda mercedes s500:eek: auto je i više nego prostran. svi ovi manji i limuzine se mogu sakriti. vozio sam svašta, i mogu reći prvi put vozim ovaj stil auta i zadovoljan sam
 

Hrvoje Marin

Active member
Pa nebi se sa tobom složio. ja sam visok 188 i imam 120 kg. znači nisam baš neka minijatura hahaha. Vozim c8 bez ikakvih problema, a auto je savršen za putovanja i za širu porodicu kakva je moja. nedavno sam bio u poljskoj na euru sa njim u poznanu, nema umora u tom autu. moja ocjena je čista 10-ka.
Samo 85kg ovdje, siroki je, ali visokima je bolji Picasso 1, recimo.
 

Gorski

Member
Poštovanje svim C8 -mašima! Evo od prije neki dan i ja sam postao ponosni vlasnik jednog, nepunih 10 g. starog C8.
Èim uhvatim vremena malo ću o dojmovima, a i o malim tehničkim problemima sa kojim je i došao u moju garažu (ipak ima 210 tk pa je i za očekivati).
Do čitanja! :)
 

Gorski

Member
Evo malo o dojmovima do sada. Auto je izvrstan, prostran, udoban i praktičan. Pravi dom na cesti.
S motorom 2.0, 100 kW potrošnja je do sada 7,2 l na otvorenoj cesti uz brzinu od 130-150 km/h. Ukupna 8,0 u čemu je malo gradske a više "seoske" ovdje kod mene u Gorskom Kotaru. To je prosjek na dosadašnjic cca 750 km pređenih od kupovine.

Ima nekoliko problema koje moram riješiti ili sam riješio.

Ručna kočnica nije držala, našpanana je do kraja i nisam mogao proći tehnički sa takvom. Nakon što me vratio i moje provjere u Ark Mihelici (košta 720 kn bez montaže, druge trgovine od 560 - 680) sam sam se pozabavio njome i riješio problem tako da sada drži zadovoljavajuće, i prošao na tehničkom.
No, zrela je za zamjenu nakon 210 tk - valjda se izdužila???

Nadalje;

- budući je iz uvoza (prethodni vlasnik ga uvezao) sva uputstva su na talijanskom. Trebaju mi na hrvatskom.

- kratka svijetla prekratko bacaju snop, unatoč tome što su na kotačiću u kabini podešena za najdalje.

- zadnja lijeva vrata ne reagiraju kada ih se pokuša otvoriti sa vanjske strane (iznutra, na dugme rade uredno).

...i to bi bilo to, ako nisam nešto zaboravio!?
 

Milosh

Test
kratka svijetla prekratko bacaju snop, unatoč tome što su na kotačiću u kabini podešena za najdalje.
Nazad na tehnički pregled i traži da ti pomoću regloskopa podese snop. Podešava se okretanjem točkića/matice na samom faru.
 

Gorski

Member
Hvala Milosh!
Pogledati ću to sam. Kud' ću na tehnički nazad, 80 km mi do njega, u Rijeci. :)

Evo već sredio. Mali bijeli plastični umetak za imbus (mislim 5) s gornje strane.
Ne znam kako mi to nije prigovorio na tehničkom.

Usput, primjetio nedostatak zaštitne kape na poleđini fara, gornja.
E, serviseri, serviseri...
 
Na vrh