Doomsday
U prolazu...
Nisam siguran jesam li stavio u dobar PDF, ali valjda će bit OK...
Dakle, razmišljate li ponekad i o tom dijelu kočionog sustava, što staviti, koliko često mijenjati...?
Zbog ulaska vlage, kočiono ulje ima sve niže vrelište, a kad padne ispod cca. 150 celzija postoji mogućnost isparavanja vode, stvaranja mjehura zraka i propadanja kočnice, hrđanja kočionih cilindara...
Kako imam i starije vozilo bez ABS/ESP, i novije vozilo sa istim, nakon određenog njuškanja, zaključih kako je za starija vozila jedan od ponajboljih izbora ATE Typ200, a za novija ATE SL.6...
Oba su DOT4 kompatibilna, s tim da je Typ200 kompatibilan i sa DOT3, a SL.6 sa DOT5.1 uljima, i sa njima se mogu miješati...
Bit Typ200 jest da ima poprilično visoko vrelište, i duže će biti u radnom rasponu tj. rjeđe će ga trebati mijenjati... Nažalost, dosta je gusto, što usporava reakcije ABS/ESP/ESR i ostalih elektronskih sustava koji manipuliraju kočnicama, pa je SL.6 odličan izbor obzirom da je cca. duplo rjeđe, ali nažalost i nešto malo nižeg vrelišta iako još uvijek većeg od 'klasičnih' DOT4, što znači i češće mijenjanje nego Typ200...
Kakva su vaša razmišljanja, ako ste uopće razmišljali o tome...?
Dakle, razmišljate li ponekad i o tom dijelu kočionog sustava, što staviti, koliko često mijenjati...?
Zbog ulaska vlage, kočiono ulje ima sve niže vrelište, a kad padne ispod cca. 150 celzija postoji mogućnost isparavanja vode, stvaranja mjehura zraka i propadanja kočnice, hrđanja kočionih cilindara...
Kako imam i starije vozilo bez ABS/ESP, i novije vozilo sa istim, nakon određenog njuškanja, zaključih kako je za starija vozila jedan od ponajboljih izbora ATE Typ200, a za novija ATE SL.6...
Oba su DOT4 kompatibilna, s tim da je Typ200 kompatibilan i sa DOT3, a SL.6 sa DOT5.1 uljima, i sa njima se mogu miješati...
Bit Typ200 jest da ima poprilično visoko vrelište, i duže će biti u radnom rasponu tj. rjeđe će ga trebati mijenjati... Nažalost, dosta je gusto, što usporava reakcije ABS/ESP/ESR i ostalih elektronskih sustava koji manipuliraju kočnicama, pa je SL.6 odličan izbor obzirom da je cca. duplo rjeđe, ali nažalost i nešto malo nižeg vrelišta iako još uvijek većeg od 'klasičnih' DOT4, što znači i češće mijenjanje nego Typ200...
Kakva su vaša razmišljanja, ako ste uopće razmišljali o tome...?