jovana.lukovic
predrag
koje ulje za motor u Xantiju II 1.8 16v 81kW-110ks 2001 god
XU7 JP4 / LFY
XU7 JP4 / LFY
ili Quartz 9000 5W-40Total Quartz 7000 10W-40
Danas sam kupio to ulje cena 2380 din 5l. Na kolko pređenih km. se menja to ulje ?Total Quartz 7000 10W-40
10000 km.Danas sam kupio to ulje cena 2380 din 5l. Na kolko pređenih km. se menja to ulje ?
Samo ti njega promjeni na 10 000 km.Imao sam xsaru na kojoj su mjenjali na 20000 km i stavljali 5w40 pa pretukel motor.ZA xantiu 16 ventilku je 10w40 idealno ulje u svim vremenskim zonama.Da nije 16v bilo bi dobro i 15w40 samo bi ga trebao mjenjat na 8000 km.Ako si stavio 10w40 to je najbolje 10 do 12 000 km, i svaki put filter.Ulje je najjeftinije....Već sam puno puta pisao da na automobile do 2000 godine najbolje paše 10w40 jer nema potrebe za boljim uljem koje je samo skuplje.Ja stavljam i u mercedesa i corsu od tasta 10w40 a oba auta su 2002 godina i već deset godina nema nikakvih problema i auti ne troše ni kap ulja.Ljudi nikako da shvate da će stariji motori 5w40 trošiti jer to ulje nije za takve motore.izbacio sat 20000 km do sledećeg servisa
Kako je to moguće,pa ti si majstor. Od čega se stvaraju uljne pare,gde one odlaze?auti ne troše ni kap ulja.
Na maksimumu je kad ga natočim,nakon 10 000 je dva milimetra ispod maximuma nekad ni toliko.Uljne pare odlaze u onaj dio na iberlauf ispod dekla jer ih diže potisni zrak koji se stvara kad klip ide u donju mrtvu točku.Te pare se lijepe na stijenku onog lima a zrak odlazi u dio usisnog crijeva.kad se nakupi dovoljno para one naprave kapljicu i ocijede se na rub tog lima te se vračaju natrag o motor kao kapljica ulja.Zato neki auti imaju kao žičani filter ugrađen između gornjeg dekla ilima koji zna biti punktiran za deklin.Normalno da svaki auto troši od maximuma do polovice mjerice na 10 000 .Ako troši više onda troši malo ulja ili negdje curi.Mislim da XM mora trošiti malo ulja 2.0 motor,za ostale citre ne znam.Dižeš ti mene aa,?Kako je to moguće,pa ti si majstor. Od čega se stvaraju uljne pare,gde one odlaze?
Izvini malo sam bio radoznao,nije mi jasno kako da ne troši ništa ulja. Znam da stručnjaci govora za novija auta da obavezno troše.Na maksimumu je kad ga natočim,nakon 10 000 je dva milimetra ispod maximuma nekad ni toliko.
Tako sam i mislio! Nego ,uspio sam skinuti onaj donji dio s el. ventila i vidi se neka guma i kroz sredinu rupa,vratio nazad i probao s akumulatora strujom direkt na ventil nije nekoliko puda htio da radi,posle par el. šokova je počeo ,čuje se cak. Što bi trebalo značiti da valja ili on samo povremeno radi ?Ma to ti se samo tak veli ....ne troši kap ulja...
ako je 9000 onda je 5w 40pozz,ovako reko da ne otvaram novu temu,vozim xantiu 2.0 hdi i vrijeme je isto izmjene ulja,pa me zanima dali sam tocan,a nisam siguran,uzeo bi total classic 9000 10w40? dali je ok ?