Odgovara ti i sa BX 19.
Mrvicu su drukciji prenosni omjeri ali to skoro pa neces primjetiti. I postoji mogucnost da ces morati promjeniti koji polugicu za odabir brzina, mozda i vrh kucista diferencijala s desne strane zbog sajle brzinomjera.
Uglavnom, BX (2. serija) koristi BE3 mjenjac kojeg su koristili svi PSA auti 80-ih i 90-ih.
Znaci, pase ti mjenjac sa svih BX-a, Peugeot 205, P 405, P 309, P306, Xantia (1. serija)...
Tj. svi auti koji su imali XU motor. Samo je razlika prenosnih omjera u mjenjacu.
Malo da oplemenim raspravu;
prenosni omjeri:
Citroen BX16 TGI 1989:
Transmission / Gear ratio
1th gear ratio: 3,46:1
2th gear ratio: 1,85:1
3th gear ratio: 1,28:1
4th gear ratio: 0,97:1
5th gear ratio: 0,76:1
Reverse gear ratio: 3,33:1
Gear Ratio (end): 4,19:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.450 rpm
Citroen BX 19 TZI 1989
Transmission / Gear ratio
1th gear ratio: 2,92:1
2th gear ratio: 1,85:1
3th gear ratio: 1,28:1
4th gear ratio: 0,97:1
5th gear ratio: 0,76:1
Reverse gear ratio: 3,33:1
Gear Ratio (end): 4,19:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.450 rpm
Eto, ispada da ti je razlika samo i 1. brzini. Iako, ovi omjeri ne oraju biti tocni jer bi mi trebali tocni brojevi mjenjaca da ti kazem omjere. Male su razlike uglavnom.