Koji sve motori mogu ići u Xsaru?

tome

New member
Lipi pozdrav od mene novi sam na forumu i nedavno sam kupio xsaru coupe 2000.g. 1.4i 75ks
Auto ima ugrađeni plin tartarini
I posljedica toga je sto je auto jako slab i trom
Ono sto me zanima je dali se moze tu ubaciti neki drugi jaci motor i ukoliko moze koliki je to zahvat dali je jednostavno ili triba prerađivati nove nosace motora ili promjeniti jos hrpu djelova sa strane ili nesto slicno?
 

tome

New member
S obzirom da mi je prosjek 60 000 km godisnje voznja na benzin mi nije isplativa.
A drugo i na benzin i na plin je trom.
Je istina na benzin malo bolje vuce ali u kombinaciji s klimom zaobici auto je nemoguca misija
 

tome

New member
Da mogu bi xsara je na prodaju al takvi auti nisu na cijeni...
Al mene zanima dal se moze staviti jaci motor ili ne... ako netko zna
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa može se, to sigurno, 1,6 možda najmanji problem. Al je isplativost upitna.

1,8 Xantie s plinom su ti do 2K€, dizeli razni modeli slično... Da prodaš ovo čudo za 1500 i dodaš što biš utukao u konverziju, na cijeni spomenutih si.
 

tome

New member
Je al da i prodam xsaru i idem kupiti drugo auto opet je sve to mačak u vreći
ovako imam auto koji sve radi nema nigdi hrđe i atestiran plin
 

tome

New member
Ma sto se tiće auta s njim je sve uredu on ide kako triba ici za 75ks-a samo kad sa 115ks-a sjednem u ovo onda mi je slabo...
 

Lix

Active member
1.6 8v ti paše na vidu unutra, naravno elektronika njegova itd... e sada koji motori mogu ić, to ti je wikipedija pa pogledaj šta se sve ugrađivalo u xsaru... ugl kako su već prije rekli neznam koliko je isplativo, jer taj 1.6 8v nije nešto puno jači a jedino on paše direkt, bar koliko ja znam, možda paše i koji drugi, za ovaj sam siguran
 

Automatic

Well-known member
Prije koju godinu mjenjao motor u xsari 1.4 i stavio iz druge isto takav motor pa nisu pasali injektori na glavu jer ima više vrsti ubrizgavanja i odljevi glava su drugačiji pa sam morao ić kod lika kupiti i usis od tog motora.Mjenjanje motora nije tak jednostavna stvar kak si ljudi misle pogotovo ako ide drugačiji motor ili još gore ak su motori regulirani elektronikom.Opcija je preskupa i treba se naoružati živcima dok se to sve ne sredi ,a o financijama da ne govorim.Puno puta sam imao motor od istog modela i kubikaže a pol stvari nije pasalo jel su agregati ili el.sklopovi od drugog proizvođača.Ovak se bar voziš ,onak ga buš htel zapalit nakon uložene hrpe love i razočaranja.MA koliko god bil dobar auto jeftinije ga je prodat pa tu lovu koju si kanio ulupat u nju da kupiš jaču i za te novce poservisiraš.
 

Lix

Active member
upravo to, 1.4 ima 2 vrste ubrizgavanja (kao i 1.1) 4 šprice multipoint i 1 špricu monopoint

ugl, nije to ni yugo ni stojadin, oni su od struje imali 2 žice, doslovno, znači akumulator razvodna kapa i masa za gašenje to je to, a ovako moraš gledat da uzimaš kompletan motor znači blok usisna ispušna grana, elektronika ecu pa sve to prespojit na postojeću instalaciju da rade postojeći instrumenti ožičenje paljenje gašenje alternator... milijun stvari, ne kažem sve je to manje više slično ali nije isto, to koji ti motor paše je najmanji problem, ja sam naveo 1.6 8v jer mislim da na njega čak i poluosovine pašu, ugl kada sve to pokupuješ, motor i agregati cca 2500 kn, napraviš servis (ulje remenje pumpa vode svijećiće kablovi...) cca 1500 kn, to si već na 4000, a nisi ni na pola, moraš nac električara koji to zna spojit moraš fizički izvadit motor novoga bubnut unutra, da se ne govori ako još moraš zamjenit getribu i lamelu korpu (jbg ipak kupuješ polovno) pa će te još zadesit da ti nakon 10k kilometara probiju gumice na ventilima itd itd... previše rizika i nuspojava i previše za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije... za xsaru možeš dobit 7000-8000 kn možda ako je u okej stanju prodaj pa probaj nać nešto jače.... prodam ti ja svoju vts-icu.. ima nekih 160 ks to će ti bit dosta:D

EDIT
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=k6z5ASjLbfk[/ame]
upasat motor koji nije serijski bio u njoj i napravit ovu turbo konverziju nema puno razlike u lovi/znanju pa eto... :twisted:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Turbo turbo... i nije potrebno pre*eravanje, barem da se zaokruži na 100ks :D
 

pandakonda1992

New member
Ako hoces jaci motor i da bolje vuce, makni katalizator i stavi novu bobinu. Meni se katlizator raspo, mehanicar ga je maknuo, stavili novu bobinu jer stara je otisla i eto, drugi auto. Vuce, vrti se koda ima 50 000km, na tehinckom sve prolazi i nema nikakvih problema.

Moja je takodjer 1,4 55kw xsara mark II 2000g
 

pandakonda1992

New member
Dobro, meni vec par godina nista ne govore na tehnickom, a nemam "prijatelja" koji radi tamo.

Mozda zato sto plin imam, da je cisti benzinac onda tesko da bi proso, jer ipak nije isto kad se vozis na benzin i na plin. Kad sam pricao s mehanicarom koji ga je skidao onda mi je reko da su stetne emisije, tj. zagadjenje puno manje kad se vozi na plin i da neke stanice ne rade eko test ako auto ima plinsku instalaciju.
 

pandakonda1992

New member
Ako se ne varam, kolega forumas koji je otvorio temu je napisao da ima plin, zato i jesam savjetovao, iz vlastitog iskustva, da radje skine katalizator i ugradi novu bobinu te tako ajmo reci pojaca malo motor, nego da ugradjuje skroz novi motor, izadje ga puno jeftinije.
 

AX-ja

èudo jedno
bobina se ne mijenja samo tako,ona se mijenja kad je to potrebno.
znaci kad crkne,tvoja je vjerovatno bila losa zato ju je majstor i zamjenio.
 
Na vrh