upravo to, 1.4 ima 2 vrste ubrizgavanja (kao i 1.1) 4 šprice multipoint i 1 špricu monopoint
ugl, nije to ni yugo ni stojadin, oni su od struje imali 2 žice, doslovno, znači akumulator razvodna kapa i masa za gašenje to je to, a ovako moraš gledat da uzimaš kompletan motor znači blok usisna ispušna grana, elektronika ecu pa sve to prespojit na postojeću instalaciju da rade postojeći instrumenti ožičenje paljenje gašenje alternator... milijun stvari, ne kažem sve je to manje više slično ali nije isto, to koji ti motor paše je najmanji problem, ja sam naveo 1.6 8v jer mislim da na njega čak i poluosovine pašu, ugl kada sve to pokupuješ, motor i agregati cca 2500 kn, napraviš servis (ulje remenje pumpa vode svijećiće kablovi...) cca 1500 kn, to si već na 4000, a nisi ni na pola, moraš nac električara koji to zna spojit moraš fizički izvadit motor novoga bubnut unutra, da se ne govori ako još moraš zamjenit getribu i lamelu korpu (jbg ipak kupuješ polovno) pa će te još zadesit da ti nakon 10k kilometara probiju gumice na ventilima itd itd... previše rizika i nuspojava i previše za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije... za xsaru možeš dobit 7000-8000 kn možda ako je u okej stanju prodaj pa probaj nać nešto jače.... prodam ti ja svoju vts-icu.. ima nekih 160 ks to će ti bit dosta
EDIT
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=k6z5ASjLbfk[/ame]
upasat motor koji nije serijski bio u njoj i napravit ovu turbo konverziju nema puno razlike u lovi/znanju pa eto... :twisted: