igorfervel
New member
Pozdrav,
Imam jedno pitanje, tj. situaciju, dakle dogodio mi se kvar na Citroen Xsara Picasso 2005 godina, u vožnji se upalio Battery error, onda ABS pa polagano sve i auto se ugasio. Odšlepali ga u ovlašteni servis, bio petak popodne pa nitko nije drugi htio primiti i sad, oni su složili anlaser, zamjenili akumulator i sve ok, no struja nije prolazila kroz onaj dio što dođe na akumulatoru na plus klemi, neki starter relay ili kako se već zove i reko, ništa - prebrikajte to. Kabla nema nigdje za kupiti, novi košta 330 eura, al se čeka više od mjesec dana... To su napravili, akumulator se punio, krenuo ja doma s autom i opet ista stvar nakon 20 km. Samo je sad zablokirala brava, zaključala volan i zaključala ključ nutra.
Naravno, razvalili bravu da opet može na šlep. I sad čekam...
Stvar je u tome da će oni sad mjenjati bravu, moguće da je ostala u položaju koji je stalno davao struju anlaseru i zbog toga je izgorio, al mene više muči što radi taj dio na + kablu za akumulator jer oni u ovlaštenom servisu ne znaju
jer je auto ipak u Osijeku, a ja moram proći 250 km do doma i ne da mi se opet to prolaziti negdje na cesti. Jel imao ko takav slučaj, auto ima 230000 km i meni je super, al sad već sumnjam u njega
. A i logično bi mi bilo da u ovlaštenom servisu to skuže, mislim opet možda nije uvijek ostala u tom nekom položaju...
Hvala i pozdrav.
Imam jedno pitanje, tj. situaciju, dakle dogodio mi se kvar na Citroen Xsara Picasso 2005 godina, u vožnji se upalio Battery error, onda ABS pa polagano sve i auto se ugasio. Odšlepali ga u ovlašteni servis, bio petak popodne pa nitko nije drugi htio primiti i sad, oni su složili anlaser, zamjenili akumulator i sve ok, no struja nije prolazila kroz onaj dio što dođe na akumulatoru na plus klemi, neki starter relay ili kako se već zove i reko, ništa - prebrikajte to. Kabla nema nigdje za kupiti, novi košta 330 eura, al se čeka više od mjesec dana... To su napravili, akumulator se punio, krenuo ja doma s autom i opet ista stvar nakon 20 km. Samo je sad zablokirala brava, zaključala volan i zaključala ključ nutra.
Naravno, razvalili bravu da opet može na šlep. I sad čekam...
Stvar je u tome da će oni sad mjenjati bravu, moguće da je ostala u položaju koji je stalno davao struju anlaseru i zbog toga je izgorio, al mene više muči što radi taj dio na + kablu za akumulator jer oni u ovlaštenom servisu ne znaju
Hvala i pozdrav.