Reći ću još jednom, ko ima H4 neka proba Philips Xtreme Vision, značajna razlika, imam, probao, ne vraćam se na ništa drugo osim njih... Ovde su i povoljne...
http://www.nullrefer.com/?https://www.mall.hr/auto-zarulje/phillips-par-zarulja-philips-h4-x-treme-vision
Maglenke po defaultu ne rade sa dugima jer je to u magli kontraproduktivno... Maglenke mogu raditi sa kratkima, ali i samo sa pozicijama, jer ponekad u gustoj magli i kratka su problem, pa se polako vozi samo sa pozicijama i magelnkama, tome su i namjenjene...
Za dobit maglenke svaki put kad upališ duga treba preko releja spojit maglenke na plus od dugih, i to može se sa trostrukim relejom spoit tako da relej NE reagira na duga kad su maglenke uključene preko svog prekidača, nego samo da ih pali sa dugima kad su maglenke izgašene preko svog prekidača...
Znači, trostruki relej, koji da bi pustio struju na jednom signalnom + od dugih mora imat 1 a na drugom signalnom + od prekidača maglenki 0 i tada bi pustio struju, kad ima oba 1 onda ne pušta struju... Ne bi smio puštat struju i kad su oba 0...
Na taj način, kad se uključe prednje maglenke i dalje će funkcionirat kako je i zamišljeno, tj. neće moći raditi sa dugima dok su upaljene na prekidač, a radit će sa dugima dok su izgašene na prekidač...
Uf, nije baš najspretnije objašnjeno, ali razumi se...
Valjda...
P.S. isto tako, bilo bi pametno ugraditi prekidač na signalnu žicu od dugih, tako da tu funkciju možeš izgasit po želji, jer iako je pretpostavka majka svih zayeba, pretpostavljam da na tehničkom ne bi bili oduševljeni kad ti uz duga automatski zablistaju i maglenke...
Valjda...