Kratka svjetla se gase kada se upale duga

madox4444

New member
Pozdrav svima, nedavno sam nabavio xsaru picasso, i ono na sto nisam navikao je da kada upalim duga svjetla da mi se kratka ugase, pa mi to nekako cudno djeluje (nemam osvjetljen blizi dio ceste i sa strane... Kada malo povucem rucicu kao da cu blinkat rade oboja, ali kad povucem skroz i pustim ostaju samo duga.
Zanima me dal je to nekakva greska ili je opcenito tako kod tih modela. (Ako je onda mi je malo cudno jer je puno bolje osvjetljeno kad oba rade. Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam točno za XP, ali ima auta sa takvim setupom.
Èini mi se da najviše kod auti sa jedim reflektorom (isti za dugo i kratko). Tako je na Soulu.... jedan reflektor, H7 žarulja, dugo/kratko rade odvojeno osim kod blicanja.

Ono što ti električar može složiti je da ti se pale maglenke zajedno sa dugim svijetlima
 

Doomsday

U prolazu...
Imaš H4 žarulju, jedna žarulja sa 2 žarne niti i internim sjenilom...

H4 žarulja NE SMIJE imati upaljene obje žarne niti duži period, ili ode sve u 3 lijepe...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
jedan reflektor, H7 žarulja, dugo/kratko rade odvojeno osim kod blicanja.
Ke?
De bogati snimi kako to funkcionira. Jedino mi pada na pamet da se cijeli reflektor podigne, ali to nema smisla baš previše :thinking:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne... dvije su žarne niti na drugačijim pozicijama. Kako Dooms veli, jedna ima i mini reflektor u žarulji. Pa kako se koja pali, tako se mjenja geometrija svjetla u reflektoru, on je fiksan.

Iritantno, ali da se naviknuti.

sa istovremeno dugim i kratkim osljepiš vozila u kontra smjeru i opterečuješ alternator
Pa nećeš ih paliti kad ima prometa u drugom smjeru :D
A na većini drugih automobila kratka i duga zajedno rade... i na C3 je tako.
 

Doomsday

U prolazu...
.... jedan reflektor, H7 žarulja, dugo/kratko rade odvojeno osim kod blicanja.
Imaš H4 žarulju, jedna žarulja sa 2 žarne niti i internim sjenilom...
Ivan se zabunio, nije H7 nego H4...

Imaš još i R2 balonku a i klasičnu Assimetric halogenku sa P45t bazom na isti princip...

Valjda...

:D

P.S. ako se želi dobit maximum svitla sa H4 sa OK trajnošću, uzme se Philips Xtreme Vision...

https://www.mall.hr/auto-zarulje/phillips-par-zarulja-philips-h4-x-treme-vision

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Da, to nije H7 onda.
Panda isto ima H4, zadnje sranje, ne znam koji idiot je to odobrio da se ugradi u prijezovno sredstvo za javnost.
 

madox4444

New member
Ivane hvala na ideji, probat cu vidjet kako funkcioniraju maglenke i duga pa odlucit :) nekako mi fali bas taj blizi dio da je osvjetljen.. navika valjda..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
H4, tako je, ebem se blesavog.

Madox, daj si vremena, možda se navikneš. Ja sam ubacio NBU žarulje i, osim tog manjka svjetla odmah ispred auta, u biti odlično svijetle.
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo je Panda sa nekima +50% Hella žaruljama.
Ja se ne zahebavam kad pitam kako je ovo dopušteno za promet.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=ce-u1VK1dWY[/ame]
 

Mirage

Well-known member
Šta da kažem i ja na berlingu imam H4 strašno kupiš auto novi u 2017 godini i u njemu h4 sijalice jesi farovi ok ali ipak.
 

charllie

Active member
Pa ja Imam piksaca i nema veze kaj su h4 jer svjetle solidno,djabe na nekima Xenon ak svijetli lose,inace maglenke neidu skupa sa dugima jer se odma gase to i meni smeta al zato moja petica super,sva tri svjetla u jednom faru-:Dgenijalnost u jednostavnosti i osvjetljenju.:angel:
 

Doomsday

U prolazu...
Reći ću još jednom, ko ima H4 neka proba Philips Xtreme Vision, značajna razlika, imam, probao, ne vraćam se na ništa drugo osim njih... Ovde su i povoljne...

http://www.nullrefer.com/?https://www.mall.hr/auto-zarulje/phillips-par-zarulja-philips-h4-x-treme-vision

Maglenke po defaultu ne rade sa dugima jer je to u magli kontraproduktivno... Maglenke mogu raditi sa kratkima, ali i samo sa pozicijama, jer ponekad u gustoj magli i kratka su problem, pa se polako vozi samo sa pozicijama i magelnkama, tome su i namjenjene...

Za dobit maglenke svaki put kad upališ duga treba preko releja spojit maglenke na plus od dugih, i to može se sa trostrukim relejom spoit tako da relej NE reagira na duga kad su maglenke uključene preko svog prekidača, nego samo da ih pali sa dugima kad su maglenke izgašene preko svog prekidača...

Znači, trostruki relej, koji da bi pustio struju na jednom signalnom + od dugih mora imat 1 a na drugom signalnom + od prekidača maglenki 0 i tada bi pustio struju, kad ima oba 1 onda ne pušta struju... Ne bi smio puštat struju i kad su oba 0...

Na taj način, kad se uključe prednje maglenke i dalje će funkcionirat kako je i zamišljeno, tj. neće moći raditi sa dugima dok su upaljene na prekidač, a radit će sa dugima dok su izgašene na prekidač...

Uf, nije baš najspretnije objašnjeno, ali razumi se...

Valjda...

:D

P.S. isto tako, bilo bi pametno ugraditi prekidač na signalnu žicu od dugih, tako da tu funkciju možeš izgasit po želji, jer iako je pretpostavka majka svih zayeba, pretpostavljam da na tehničkom ne bi bili oduševljeni kad ti uz duga automatski zablistaju i maglenke...

Valjda...

:D
 

Mirage

Well-known member
Ja mogu upaliti maglenke u bilo kojoj kombinaciji.

A budem razmislio sad imam one osramove laser i nisu nešto.
 

bbozak

Active member
Ah, turbo žarulje!

Iskreno, one "stock" koje dođu s novim Berlingom, mislim da su neke Philips obične, su sasvim ok! Probao sam i Osram sega mega +600% xenon look nešto nešto... Na kraju nisam bio zadovoljan, najviše me smetala plavičasta nijansa, sve je vuklo na plavo, "ok" je osvjetljavalo cestu, ne možda 150kn bolje od običnih, al eto.

Baš neki dan sam skupio sa mall haera Philips H4 Vision +30%. I fakat su ok, nisu plave, normalne su žućkaste, mada su i tu neki plavi film nabili, tek sam kasnije vidio, ali barem mi bijela slova po znakovima po autoputu nisu plavičasta više.

Par žarulja 41kn, s time da sam ih skupio u dućanu na Rudešu.
Mislim da fakat nema smisla bacat 100+ kuna na H4 žarulje, nije neka svemirska razlika, i dalje su temeljne konstrukcijske mane tih farova - najveći neprijatelj napretka.

BTW, ne mislim da su H4 halogenke nešto pretpotopno i zatarjelo, meni je to ok, barem Berlingo ima ok sistem kačenja i ne poderem si prste ko na staroj Mazdi (gleda prste kakos u zderani od pecanja zakačke).
Šta da kažem i ja na berlingu imam H4 strašno kupiš auto novi u 2017 godini i u njemu h4 sijalice jesi farovi ok ali ipak.
Ipak sam fan "basic motoringa"


:D

Edit: Osram su bile H4 Night Breaker Laser +130%, 124kn par, trajale su oko godinu dana.
 

Doomsday

U prolazu...
Ne znam šta da ti kažem, vulgaris H4 bile totalna koma, stavio Philips Xtreme Vision na blef jer svi kažu da iako ne daju najbjelje svjetlo nego lagano žuto a ipak mrvicu bjelje od vulgaris žarulja (baš me briga) imaju najduži vijek trajanja od svih high power halogen žarulja, a stvarno daju pun kua više svitla od njih...

Sve te quasy-xenon blue look žarulje obično imaju lošije svjetlo, možda, ali samo možda najskuplje od poznatih marki mrvu bolje od najobičnijih jeftilen žarulja, obično čak i lošije od njih ako su neka jeftina plava smeća... Samo da bi dobio 'bijelo' svjetlo, koje često bude plavo što ne bi smjelo... Pih...

Tako da, za mene to je to, zašto dalje otkrivat toplu vodu...

Valjda...

:D
 
Na vrh