Kuplung sajla otišla?

darko

Member
Kad pritisnem papučicu kuplunga čuje se neko "pucketanje" pa me zanima jel to znak da je kuplung sajla otišla? Može li se tu što popravljati ili treba promjeniti sajlu?
 

AX-ja

èudo jedno
premalo informacija i preopcenito pitanje.

kad sajla "ode" skroz,pedala ostane na podu.

jel obicna,automatska?
 

Lix

Active member
automatska je, otišla je, možeš ju popravit tako da ju izvadiš rastegneš i vratiš i trajat će ti 2 dana, vrijeme je za novu, uzmi običnu a ne automatsku ko ja jer ne valja ništa i košta duplo, odi kod nekog kome se da zabavljat sa djelovima i kataloškim brojevima jer ako bude neki seronja od trgovca ko meni dat će ti automatsku i reć da drugačija i ne postoji (laže) i to je to, možeš ju zamjenit sam nije teško, imao sam isti problem nema dva mjeseca
 

gule

Active member
Problem sa sajlom, najčešče ukazuje na početak problema sa kvačilom. Vrlo vjerojatno ćeš morati zamijeniti, lamelu, korpu i druk ležaj. A ukoliko je 1.6 hdi sa plivajućim zamajcem, čeka te i to veselje. Što se tiče obične sajle umjesto samoregulirajuče(koju sada imaš), to može no budi svjestan da ćeš imati mnogo tvrđu pedalu spojke...
 

darko

Member
2.0 hdi je 2002/03 god...koliko bi me tu koštalo to veselje? Iako, nisam primjetio da auto slabije vuče ili zatrzava.

Automatska sajla u SLO 41,50€ + 25€ ako oni promjene
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Komplet kvačila, potisni i ulje bi ja... potraži po forumu kontakt od Anđelka - Lageros i pošalji mu broj šasije i upit.
Vjerujem da će ti složit korektnu ponudu ;)
Mislim da sa radom u ovlaštenom nebiš ispod 2500kn sa radom prošao.
 

Lix

Active member
vidim da mi je postavljeno pitanje, običnu možeš kupit u svim autodijelovima samo napomeni da ne želiš sa automatskom regulacijom, kuplung je cca 1000 kn +-100 kn korpa kvačilo i potisni, ulje total onaj za getribe je oko 50ak kn litra i treba ti oko 2 litre, mehaničar ima jedan dan posla i ruke preko 100€ nesmije naplatit inače te pljačka, to je moje mišljenje, pogotovo ne zato jer ce zaradit na rabatu od dijelova nekih 25-30%, ja nisam mehaničar i na xsari sam skidao dva puta getribu, prvi put sam to radio cijeli dan jer nisam apsolutno imao pojma kako, doma u garaži sa svim živim alatom, drugi put smo skidali frendu na xsari u dvorištu na cokovima i bez alata i getriba je bila dole za 3 sata.. znači mehaničaru može trebat samo manje
 
Na vrh