Lijeva strana ventilacije ne hladi?!

mario35zg

Vozaè citroena c5
Dakle....lijeva (vozačka) strana ventilacije ne hladi. Sve sam pokusavao sa prekidačima, tj tipkama za regulaciju..toplo pa hladno, gore-dolje...uglavnom....ventilacija grije..i lijeva i desna strana...ali kad opet prebacim na hladno (sa uključenim kompresorom klime), hladi mi samo desna strana.
Jel netko zna kak se najjednostavnije moze popravit taj problem, sa što manje demontaže armature?

Oprostite, nisam vidio da vec ima slicna tema od prije...uglavnom procitao sam tu temu i posluzio se malim ttikom koji sam procitao.... Prvo se ugasi ventilacija...pa se upali auto...podesi temperatura na hladno...i onda aktivira ventilacija....i to funkcionira...bar privremeno..vidjet cu do kada...
 

toma

Active member
Imaš temu o tome. Trebaš na lijevoj strani motoric s dužom osovinom koji ti ide u klapnu ( mislim da je u tokica cca 300-400 kuna ). Mislim da moras skinuti sve ali možda ako skines one plastike ( gdje se nalazi ručna mjenjač ) da bi mogao doći do toga
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Opet mi ne radi lijeva strana hlađenje. Desna strana puše jako hladno, a lijeva mlako, kao da uopče ne hladi...i protok ventilacije na lijevoj strani je slabiji nego na desnoj strani.
Jel ima neki način da ručno promijenim položaj klapne i da mi čitavo ljeto hladi? Neda mi se trenutno i nemam baš vremena i volje rastavljati cijelu armaturu zbog toga.
 

Doomsday

U prolazu...
Nisam najbolje pratio za C5 I ka tvoj šta se triba motorić zaminit, jer mi je bija interesantan redizajn kod kojeg pukne osovina klapne unutra, pa se stvarno triba ili rastavit sve živo ili rizat plastika...

Ali, koliko san vidija, triba samo skinit i zaminit motorić, šta bi moralo bit dosta lakše, jer dok mi je jedan servis za taj zahvat skupa sa novim motorićem tražija 700 kn, za promjenu klapni skupa sa novim klapnama mi je tražija 1800 kn...

Pročitaj ti opet malo bolje temu, šta sve triba i kako skinit za prominit motorić na vozačevoj strani od C5 I jer mislin da nije toliko teško ka za prominit klapne od redizajna bez rizanja plastike...

:)

P.S. nemaš šanse postavit klapne fiksno, jer se kod svakog paljenja auta 'centriraju' ka i klapna na sobnoj klimi...

:D
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
A ako skinem taj motorić koji pokreče lijevu klapnu (ispod volana desno) i postavim klapnu da stalno puše hladno, onda bi trebalo tako ostati, bez da stavljam motorić natrag?. Znači postavit klapnu da puše hladno i ne stavim motorić natrag....
 

Doomsday

U prolazu...
A životati...

Ako si doša do toga da možeš skinit motorić, već si odradia posa...

Lipo ti je doli napisa, u tokića 300-400 kn motorić novi...

Ili pogledaj malo temu, ljudi su na razne načune 'zgrunfali' (ko ne zna Grunfa iz TNT cvjećanice, sram ga bio :D ) produžetke osovine motora da dublje uđe u klapnu koja je tri puta dublja od osovine originalnog motora...

Znači, ako se istlačiš i dođeš do motora već nekako,brate, onda i rješi problem do kraja, nekako...

:cool:
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pročitao sam sličnu temu prije....na 4 stranice....svaki post sam pročitao 3 puta.....i tamo pišu...da se motorić za klapnu, sa vozačeve strane "možda" može skinuti, ali jedva, bez skidanja cijele armature, ali montaža je praktički nemoguča, bez skidanja cijele armature, zbog jako malog manevarskog prostora i potrebe da se motorić i klapna stave u pravu poziciju tj. usklade...inače motor potrga klapnu...tako sam pročitao.....
I da...znam za Grunfa, Alana Forda, Bob Rock-a, broja jedan, Jeremiju, Sir Olivera..itd..��
 

Doomsday

U prolazu...
A ništa, ako imaš volje, kreni polako, uz minimum rastavljanja najprije skini motorić...

Onda odmah snimi fotku relativnog položaja osovine na motoru, okini i fotku gdje ulazi u kućište klapne, i ako ne pomakneš klapnu, prema tome kasnije namistiš motorić, ili novi, ili stari ako nekako produžiš osovinicu a ona ti se pomakne...

Napravi dobre fotke tako da možeš prema njima precizno namistit položaj osovinice... To će ti pomoć da možda uspiješ 'na slijepo' ponovo ubacit motorić na klapnu...

A onda, kako si uspio odvidat, nekako ćeš i zavidat vide koje drže motorić... Samo strpljenja, živaca, malo vrimena, i recimo noću, kad nije previše vruće... :D

Imaš raznih interesantnih alata, sa fleksibilnim nastavcima za zavidavanje/odvidavanje na koje se mogu nasadit oni mali gedori ili razne glave ravne ili križne kacavide... Tako neštobi ti moglo pomoć da stegneš do kraja kad započneš rukom... I to sve na osjećaj, ako uspiješ pogodit osovinu u klapnu...

A ako ne uspiješ, skinuo si motor, imaš pristup klapni,pa je možeš ručno namjestit u položaj kakav ti sad paše... Možeš kasnije odlučit hoćeš se još zezat i pokušavat na slijepo uz fotkanje pogodit točan položaj za ubacit motorić, rastavit sve, ili jednostavno odustat i ručno pomicat kad bude potrebe...

:)
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Sad si mi reko...:(:D
Prvo sam skinuo gornji motorić...i namučio se da ga skinem....onda sam skuzio da taj motoric usmjerava ventilaciju..gore-dolje-u sredinu....
Onda sam skinuo suvozacku pretinac i skinuo motoric...ali sam skuzio da on samo pokrece klapnu koja otvara i zatvara protok zraka u kabinu.....
Onda sam rastavio sredisnju konzolu, tamo di je radio, predidaci...itd....i sa te centralne pozicije nemogu ništa vidjeti (motoriče za pokretanje klapni)
Onda sam nekako napipao taj donji motoric sa vozacke strane...i jos ga teze uspio odšarafiti i skinuti motorić...
Uglavnom, motorić je ok, radi...kad ga pokrecem elekroprekidacem (toplo-hladno (lijevo))....ali imam osjecaj da je pukla osovinica klapne....jer se osovinica okrece oko svoje osi punim profilom...kao da nema granicnik...mogu je neprestano vrtjeti...i onda sam sa srafencigerom namijestio u najbolji moguci polozaj..da barem malo hladi (bar 50-60% hlađenja u odnosu na desnu stranu, koja hladi 100%).
Nakon ljeta bi se cak pozabavio sa demontazom cijele armature i popravkom te klapne i osovinice.
Kolko vijaka drzi cijelu armaturu i kolko je to vremenski posla..okvirno?
 

hrky

New member
Pozdrav, desio mi se nažalost isti problem, lijeva strana mi stalno grije a desna radi normalno, dvozonska klima je u pitanju, bio sam u AC Marko jer moram još nesto odraditi i njegov savijet je da potražim nekoga tko se time bavi jer njemu je to previše zafrkancije i samim time naplaćuje puno, pa ako netko ima broj od bilo koga da mi to riješi jer sam nemam vremena se time zafrkavati.
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pozdrav
Nakon višetjedne potrage riješavanja dotičnog problema, našao sam majstora koji se samo time bavi...u Bosni kod Zenice....150 konvertibilnih maraka....skine komplet armaturu, rastavi ventilaciju i promijeni obje klapne sa ojačanom osovinom....oko 5 sati posla....
Naručio sam se kod njega i idem u subotu...javim rezultate nakon popravka.
Inače pokušao sam sam to srediti u garaži...uglavnom 4 sata dok sam skinuo cijelu armaturu....ali ventilaciju nisam mogao otvoriti...nisam mogao doči do klapni.... Drugi dan sam 6 sati montirao armaturu natrag....znači 10 sati posla, muke i živciranja za ništa.
Evo link za majstora iz Bosne:
http://www.olx.ba/servisi-i-usluge/servis/7693/reparacija-ventilaciskog-sistema-za-peugeot-407-i-citroen-c5-i-i-ii-faza/
 

toma

Active member
Pozdrav, desio mi se nažalost isti problem, lijeva strana mi stalno grije a desna radi normalno, dvozonska klima je u pitanju, bio sam u AC Marko jer moram još nesto odraditi i njegov savijet je da potražim nekoga tko se time bavi jer njemu je to previše zafrkancije i samim time naplaćuje puno, pa ako netko ima broj od bilo koga da mi to riješi jer sam nemam vremena se time zafrkavati.
ja sam to radio kod ac marka prije dosta vremena. On to i ne radi, već mu je frend radio ali kako je dobio promaknuće u servisu više ne radi sa strane. Ne znam zašto bi plaćao 800-1500 kuna plus motorić kada to možeš sam riješiti za cca 3-4 sata :)

Pozdrav
Nakon višetjedne potrage riješavanja dotičnog problema, našao sam majstora koji se samo time bavi...u Bosni kod Zenice....150 konvertibilnih maraka....skine komplet armaturu, rastavi ventilaciju i promijeni obje klapne sa ojačanom osovinom....oko 5 sati posla....
Naručio sam se kod njega i idem u subotu...javim rezultate nakon popravka.
Inače pokušao sam sam to srediti u garaži...uglavnom 4 sata dok sam skinuo cijelu armaturu....ali ventilaciju nisam mogao otvoriti...nisam mogao doči do klapni.... Drugi dan sam 6 sati montirao armaturu natrag....znači 10 sati posla, muke i živciranja za ništa.
Evo link za majstora iz Bosne:
http://www.olx.ba/servisi-i-usluge/s...5-i-i-ii-faza/
Ventilaciju nisi ni trebao sklidati već samo taj motorić zamjeniti. Kako ti je tako dugo trebalo? Meni je za sve trebalo cca 3-4 sata. Mogao si imat te pare u džepu :D
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Motorić mi radi...ispravan je.....ali osovina klapne je pukla...Kad se skine motorić...i sa velikim odvijačem okreče osovina klapne...osjeti se da je pukla...tj. vrti se u potpunosti oko svoje osi i klimava je... Potrebna je zamjena cijele klapne sa ojačanom osovinom....
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pozdrav
Evo samo da javim da sam jučer bio u Zenici i da mi je majstor Senad sredio klapnu. Skinuo je cijelu armaturu i rastavio kutiju od ventilacije da bi došao do te klapne. Osovinu klapne je ojačao i garantira mi da se više neče pokvariti. Nije trebao ispuštati plin iz klime ni rashladnu tekučinu. On to radi godinama, samo to, na Citroenima C5 i Peugotima 407, jer imaju iste ventilacijske konstrukcije. Još mi je rekao da je morao namjestiti redoslijed sklopa žica koje idu iza armature, jer sam ja to sve zgurao unutra prilikom montaže...čak su na jednom dijelu žice strugale od osovinu volana. sve je to popravio...i neku utičnice (jack-ove) koje sam ja na silu vadio i oštetio...i to je zamijenio...Sad sve funkcionira kako treba....toplo-hladno...lijevo -desno...Trebalo mu je 4-5 sati za sav taj posao...Za to vrijeme sam ja prošetao Zenicom..malo upoznao grad...
Sav taj posao naplačuje samo 150 konvertibilnih maraka (oko 75 eura).
Jako sam zadovoljan učinjenim poslom i mogu ga preporučiti svakome tko ima isti problem sa klapnom.
Senade, ako čitaš ovo, pozdrav i još jednom ti hvala na učinjenom poslu.
 

AnteH

New member
Nakon sto sam se pomucio izvaditi motoric van bez skidanja armature (srecom imam male ruke i tanke prste :)) naisao sam na izvor problema. Iz nekog razloga se poglodala osovina klapne, uz to i napukla pa je motoric mogao preskakati i izazvati problem.

Klapna je citava jer se vrti samo 90°. Motoric radi, s time da se okrece drugacije od kako se klapna okrece, odnosno bio je u pomaku za 1/4 kruga. Rastavio sam ga i namjestio kako bi trebalo biti, s pomocu 3D printera kolega mi je izradio produzetak osovine i sve sam jos teze vratio natrag :)
Prava mala gedora i puno strpljenja cine cuda.

E sad kod pokretanja auta, kao da se AC sustav resetirao jer su temperature bile na 16 (pretpostavljam da je to signalizirao rastavljani motoric). Ja sam klapnu namjetio na full hladno (gravitacijski klapni prirodan polozaj :)) i tako sam ustekao motoric. Logicno gledano sve bi trebalo funkcionirati.

Klapna se pomicala i temeratura se mjenjala kako se pomicao gumb za temp. Nakon par dana sam skuzio da lijeva i desna strana ne rade identicno (dvozonska klima). Odnosno kada su im temp izjednacene pusu drugacije. Provjeren je motoric i klapna za suvozacku stranu iza pretinca i sve je u redu.

Moje pitanje (napokon) je postoji li neki master reset za te motorice sa kojim oni uce krajnje polozaje ili je mozda motoric za smece?
 

mile63

Member
Halo AnteH, imam slican problem pa me zanima taj produzetak osovine na motoricu, jel bi taj tvoj prijatelj mogao i meni da napravi jedan?
 
Na vrh