Low pressure oil

nedimg

New member
Pozdrav svima,

Juče mi se upalila lampica sa porukom "low pressure oil". Vozio i na većem broju obrtaja se lampica ugasi. Jutros kod majstora, pregledao sve, kaže začepio se kanal kroz koji prolazi ulje sa lijeve strane motora. Mora se skidati glava motora i još svaša nešto (dihtung glave itd.). Cijena popravka .cca 350€.
Malo mi je čudno sve to auto prešlo oko 62000, 2008 godina, valjda stvar sreće.
To je ukratko to, informišem vas o daljnjem razvoju događaja :).
 

Automatic

Well-known member
Cudno je to.Ako se zastopao kanal i ako indikator nema dovoljan pritisak moze se i kroz rupu gdje dode indikator odstopati.Pitanje je gdje se nalazi indikator za pritisak ulja jel ako komp dobije podatak onda ga dobiva id undikatora koji se vacinom nalazi na bloku a ne glavi motora.Po meni prije ulni filter ili zacepljenost sita ili problem uljne pumpe jer kanal iz kojeg ide ulje na radilicu i gornji dio motora se nalazi na visini najvise tocke uljne pumpe.Neznam koliko kanala ima do bregaste osovine ali oni vode do tog glavnog kanala dolje i po meni nepotrebno je skidati glavu vec samo bregaste i idcepiti odozgo iako mislim da ti nije kvar.Kad .otor nema pritiska ulja vecinom je kvar donjeg dijela a bez pritiska ostaje gornji sto je logicno.Moze biti i greska undikarora ili stisnut karter
Ja bi to malo bolje provjerio prije skidanja pogotovo kad se dq gas onda se ugasi jer da je kanal zastopan on nebi pokazivao da nema pritiska ako na glavi nema indikatora a motor bi gore ribao.
 

nedimg

New member
Ulje Total 10w40 quartz, zamijenjeno 16.01.2016. Majstori u koje imam puno povjerenje kažu da im je ovo 4 ili 5 slučaj na ovim motorima. Ljudi inače rade samo Citroen, Peugeot, Renault. Naravno uvijek postoji određena vjerovatnoća da me zaj... :)
 

Automatic

Well-known member
Ako je tak onda onda je to to moguce da se radi o 1.6 hdi jer jedinu sl stvar sam imao na tom motoru ali valjfa mestri znaju kad samo to rade
 

ZlatkoC4

Well-known member
Prvi put ćujem za zaćepljenost na ovako malo km i na Hdi slikaru. Moji neki tjeraju takve motore nikad ništa slićno. Neznam jel gradacija 10-40 propisana za tvoj motor ali svejedno bih ovo provjerio i na drugom mjestu.
 

tomica0308

Well-known member
da sam na tvojem mjestu promjenio bi ulje i filter( znam da je mjenjano prije 5mjs), probaj kupit orginal psa filter i ulje total 5w40.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne nužno, ovisi točno koji model 1.6i motora ima, jedna izvedba koristi samo Quartz INEO ulje (First 0W-30, ECS 5W-30 ili MC3 5W-40) prema proizvođačevim specifikacijama (a ne Quartz 9000 seriju)
 

tomica0308

Well-known member
Samo ti stavi 9000 5w40,bio sam na praksi prije par godina u meteoru citroen,imali smo 2 bacve ulja- 9000 i 7000,i 1 bacvu za getribe.
 

vborovic

C5 modifikator
meteoru citroen
Joj ... to kak se tam radilo, nije čudo da su propali (dobro, propao Meteor u cijelosti na kraju), ali ljudi si im već pred kraj poslovanja bježali u Pandu Èk dok su skužili kaj im od auta naprave na tim redovnim servisima ...
 

tomica0308

Well-known member
znam sve i sve mi je jasno :whistling: al nikad nije bilo problema stim uljima, da bi nekom lampica gorila il kaj vec..onda nismo imali nikakva ineo ulja i sve 5.
 

nedimg

New member
Epilog:
Pritisak ulja se gubio na dihtungu glave motora.
Zamjenjeno: dihtung kartera, leteći ležajevi radilice, semerinzi bregaste, dihtung glave.
Cijena rad+materijal 290 EUR-a.
 
Na vrh