Lupanje prilikom punog skretanja

goc

New member
Bok ljudi!!

Naime imam problem da mi prilikom punog skretanja nešto naprijed lupa i kao da struže kao da su kotači neravnomjerni i zna se dogoditi kao da koji kotač malo proklizi. I primjetio sam da mi dere gume s vanjske strane. Ako ima netko da je imao sličan problem molio bih informaciju što bi to moglo biti. Radi se o c5 2004 redizajn karavan.
 

mridikul

New member
Imam ja sve navedeno kao i ti, ali rečeno mi je kao da je "normalno" pa nek ide. Za ovo deranje guma, meni pomoglo kad sam stavio prednje na 2.6-2.7 onda su se prestale tak jako gulit po vanjskoj strani.
Ako netko ima neke druge/pametnije ideje slobodno predložite.
C5, 2.0HDI, 2001.g.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Bok ljudi!!

Naime imam problem da mi prilikom punog skretanja nešto naprijed lupa i kao da struže kao da su kotači neravnomjerni i zna se dogoditi kao da koji kotač malo proklizi. I primjetio sam da mi dere gume s vanjske strane. Ako ima netko da je imao sličan problem molio bih informaciju što bi to moglo biti. Radi se o c5 2004 redizajn karavan.
moguče da bih ga trebao na optiku:confused:
 

AX-ja

èudo jedno
upravo tako,centriraj trap.
isti takav slucaj sam imao.

nakon optike koja je napravljena kako treba vise se nista nije culo.

a da ne spominjem da je jedan majstor odradio centriranje ali uzalud.
stvar je bila ista i trosilo gumu i dalje. toliko o majstoru.
 

AX-ja

èudo jedno
da,i to zvuk bude isti kao kad nevalja zglob
ali bude samo jedan udarac.

i ja sam nisam vjerovao ali tako je
10 puta sam kontrolirao nosace ,zglobove,krajnike i centrirao trap.
i nakon svega odvezem auto ponovo centrirat trap kod drugog majstora i lupanja vise nema.

dali zbog lose optike poluosovina ne stoji kako treba pa kuglica nekako preskoci iz casice,dali je nekako lomi,
to nebi znao ali bas takav zvuk dolazi.
inace to je auto od mog frenda pa ga cesto sretnem i problema vise nema.
 

Automatic

Well-known member
I meni počeo preskakati ,pogledao i otišla kugla koja je vezana na glavčinu kotača(c5).NAjprije treba sve prkontrolirati od vilica ,selena do kugli i krajnika ,te spona volana.Kad se to riješi potrbno je napraviti špur(optiku) prednjeg trapa i sve mora biti ok.Ako vam jednu stranu previše otvara prije će vam otići homokinetički zglob(čuje se ko škljocanje pri punom zaokretu).Ništa od deranja guma nije normalno osim ako je auto napred težak onda će vam malo više potrošit nutaarnju stranu gume ali nesmije ju jako derati.Ako der gume sa vanjske strane onda je špur zatvoreni i auto se hoće zapikavati u zavojima i jako je nestabilan
 

Automatic

Well-known member
195 je najvjerojatnije 15 cola i drugačija je guma,višlja i puno mekanija.Zna se dogoditi da je problem u samim gumama pa počnu tulit ili idu vof,vof,vof.Nekada ljudi misle da jeležaj a radi se o gumi.Kad imaš 215 gumu onda je puno veće opterećenje na prednjem trapu i jako mali luft će se osjetiti jer takva guma prije nego se pokrene stvori puno jači otpor i na osovini i na svim gibljivim i gumenim dijelovima .Zato se na užoj i manjuj gumi to ne osjeti.Ovak je to teško reći ali pogledaj uporne štangice da nemaju luft i da ti ne prnašaju vibraciju.Jednostavno bi trebalo auto pregledati
 

goc

New member
Meni su gume tih dimenzij 205 a trebale bi biti 215 .... Sutra idem stavit zimske gume pa ga budemo pregledali na dizalici
 
Na vrh