Lupkanje oko remenice bregaste ?

kaktus.dzek

New member
Pozdrav svima..

Evo mi novog problema... Znači nakon što se auto zagrije (radi nekih 15-ak do 20 minuta) na leru se počne čut rondanje oko remenice bregaste.
tu se može i čut:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=z_svT7tktYw[/ame]


Imao sam taj problem već jednom pa sam otpustio remen i auto je radio čisto normalno, ili ga nisam dovoljno dugo držao upaljenim da primjetim.

Zanima me da li je moguće da se zategnutost remena promjeni kad se motor zagrije ?
Pretpostavljam da ne bi smjelo biti tako, i pretpostavljam da kad se zategnutost remena postavi da tako mora biti jednaka i kad je hladan motor i kad je motor topli.

Inače remen sam zategnuo tako da se moze sa dva prsta bez pre velikog napora zarotirati za 90° (ne više od toga). Tako bar piše u Haynesu.

Unaprijed Vam hvala svima.
 

kaktus.dzek

New member
Hvala ti na odgovoru :)

Što se tiče faze, pretpostavljam da bi trebao biti u fazi jer su mi rupa u glavi (za blokiranje bregaste) i rupa u getribi (za blokiranje zamašnjaka) usklađene.Što bi reklo da mogu progurati šaraf od 10mm u rupu na remenici bregaste u glavu motora, i šaraf od 6mm kroz rupu u getribi.

Što se tiče ventila, moguće... to bi mogao provjeriti
 

kaktus.dzek

New member
Hm kako ga dovest u fazu ?

Ja sam mislio da ako mi se ta dva otvora ( na radilici i bregastoj poklope ) da bi trebao biti u fazi ?

pod otvore mislim na slijedeće




Hvala na odgovoru
 

igor

New member
Ja stavim svrdlo ili šeraf 10mm na remenicu bregaste ima rupa, a na zamašnjaku ima oznaka koja mi se mora poklopiti sa skalom na kojoj su oznake 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12 to su stupnjevi faze I sad ovisno o tome koji je motor na toliko stupnjeva staviš kod mene je po manualu 6. Probal sam googlat al nemrem nigdje sliku nači.
 

kaktus.dzek

New member
Ja sam isto stavio svrdlo u rupu na remenici bregaste. Za zamasnjak nisam znao za skalu, ali sam ga blokirao tako da se ni on nije smio nikamo pomaknuti.:confused: Plus sa korektorom sam napravio oznaku na remenici bregaste i bloku i one se isto poklapaju.

Kod mene je motor TU1M+ 1124ccm.

E da oprosti na glupom pitanju ali da li su te oznake vezane uz to da li auto ima razvodnu kapu ?

Ja se sjećam da sam na Renault Petici imao slične oznake za poštelavanje kuta paljenja.
 

kaktus.dzek

New member
Hvala Vam na odgovoru. Imam još jedno pitanje a onda prestajem. obećavam! :)

Što se tiče zategnutosti remena, jučer sam primjetio da mi je na pola puta od radilice do bregaste bilo nekako labavo (ne pretjerano) i da ipak ide iznad 90° kad se zarotira pa sam pojačao zategnutost. Dole su slike španera i remena kad je zarotiran.





Da li možda netko može reči po slikama da li je dovoljno zategnut, pretegnut ? pre malo nije sigurno :D

Hvala!
 
Posljednje uređivanje:

igor

New member
Ja sam isto stavio svrdlo u rupu na remenici bregaste. Za zamasnjak nisam znao za skalu, ali sam ga blokirao tako da se ni on nije smio nikamo pomaknuti. Plus sa korektorom sam napravio oznaku na remenici bregaste i bloku i one se isto poklapaju.
To sve što si napravio nadam se da si to radio dok je stari remen bio gore jedino tako možeš biti siguran da si točno sve namjestio i tek tada skidaš stari remen, malo sam googlao i da ti nemaš skalu s oznakama 0 2 4 6 8 10 12 jer je tvoj motor bez razvodnika paljenja i ima senzor radilice s monopoint ubrizgavanjem to je noviji tip TU motora.
 

kaktus.dzek

New member
Hvala na odgovoru :)

Yapp. U biti nisam blokirao radilicu dok sam skidao stari remen ali sam označio sa korektorom na remenici radilice i bloku motora gornju mrtvu točku, dok je remen bio gore. Kasnije sam našao utor gdje se blokira radilica.
 

kaktus.dzek

New member
Eto da ne kukam stalno sa pitanjima, remen / remenica mi više ne tule, radio je auto skoro pa sat vremena, i turiro sam ga i držo na leru povišenom i sad je barem po tom pitanju normalan :). Jedino mi se čini da se ventili dosta jako čuju pa ću provjeriti zazor kada ulovim vremena. Hvala još jedom svima na pomoći.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=aNAUoOOvP9A[/ame]
 
Na vrh