Lupne u višim brzinama; ubrza sa zakašnjenjem; podrhtava volan

monera

New member
prvi problem, po zimi se culo kako tri puta nesto lupne na jako niskim okretajima tipa kad se vozis u visem stupnju prijenosa na malim brzinama i das gas... drugi problem je sto mi se desi na 1800 okretaja koda propadne nesto i onda tek ubrzava... i treci problem je taj na 120-130km/h podrhtava volan, neki kazu da moze biti do zimskih guma, ali cisto sumljam da je to razlog...

kakva su vasa iskustva? jel imao tko slicnih problema?
 

Dalibor

Dado Tornado
može biti da je zbog zimskih guma.
novi auti znaju zafrkavati, i svaka zamjena guma traži novo štemanje trapa.
nebi bilo prvi puta.

lupne ti u višem stupnju jer se voziš bez gasa i onda ga bezosječajno stisneš.
najbolje bi ti bilo da ga teraš u takvim uvijetima uvijek sa minimalno pritisnutim gasom.
ili moraš biti extra osjećajan kada ga ponovno pristiskaš (najbolje na nizbrdici, ili ipak ubaci u nižu).

1800 okr vozim samo u prvoj i drugoj
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
po zimi se culo kako tri puta nesto lupne na jako niskim okretajima tipa kad se vozis u visem stupnju prijenosa na malim brzinama i das gas
Već smo vodili sličnu raspravu o tome. :) http://www.citroenforum.hr/citroen-prodaja-i-servis-209/iskustva-s-reklamacijama-alex33-1588/ Moje osobno iskustvo je da za očekivane prefromanse ga nije uputno tjerati ispod 2,000 okretaja osim, kao što i Dalibor navodi, u prvoj i drugoj.

drugi problem je sto mi se desi na 1800 okretaja koda propadne nesto i onda tek ubrzava
Meni ovo izgledao kao simptom turbo rupe, ali ne znam je li turbo na ovom motoru pokreće remenica ili ispuh. Msilim znam, ali neću se praviti pametan. :D :D

treci problem je taj na 120-130km/h podrhtava volan
Ako volan trese samo pri kočenju, problem je u kočnicama, tj. diskovima.
Ako volan trese pri većim brzinama (obično iznad 100-120 km/h) uglavnom je problem s gumama/felgama. Prvo provjeri gume/felge. Kada se 100 posto uvjeriš da nisu gume, onda redom može biti poluosovina i homokinetički. Homokinetički uglavnom odlazi onaj na strani gdje je getriba, pa kreni od njega.

S obizirom na kilometražu koju si naveo u garaži, sumnjam da je poluosovnia/homokinetički. Vrlo vjerojatno su gume u pitanju.
 

knez-bj

New member
To što trese je kriv balans, pošalji svog vulkanizera u p.m i idi drugome kak sam ja napravio i poslije toga sve je ok. Ako je guma nova, nove felge i auto onda je kriv samo balans, pa nemojte i zbog toga kriviti citroen i špur. Špur se nije mogao pokvariti zato što su stavljene zimske gume, naravno geometrija se nije promjenila ako ste stavili felge koje su za novi C4.
 

monera

New member
To što trese je kriv balans, pošalji svog vulkanizera u p.m i idi drugome kak sam ja napravio i poslije toga sve je ok. Ako je guma nova, nove felge i auto onda je kriv samo balans, pa nemojte i zbog toga kriviti citroen i špur. Špur se nije mogao pokvariti zato što su stavljene zimske gume, naravno geometrija se nije promjenila ako ste stavili felge koje su za novi C4.
ma ne krivim nikog, ali cu naglasiti da su gume mjenjane cim je auto dosao u hr i to u automahanici :D al mislim da oni imaju vanjskog suradnika za zamjenu guma... ali uopce nebitno... ovaj tjedan idu nove felge i nove gume (ljetni setovi) pa cemo vidjeti do cega je...

ma ne vozim ga ni ja u tim okretajima, ali sam cuo nesto pa sam ponovio istu radnju na tim okretajima i onda sam se nazivcirao :)
 

ledolomac

New member
Već smo vodili sličnu raspravu o tome. Iskustva s reklamacijama (Alex33) Moje osobno iskustvo je da za očekivane prefromanse ga nije uputno tjerati ispod 2,000 okretaja osim, kao što i Dalibor navodi, u prvoj i drugoj.
Tko to dizela rasteže na toliko okretaja.Pa njemu je najjači moment na 1750 okretaja.Ja svoga u najčešćoj gradskoj i prigradskoj vožnji najviše i vozim na oko1500- 1700 okretaja.Pa samo auto sugerira kad ga treba prešaltati, a to je oko ovih okretaja.Sada mi je jasnije zašto je u mene i potrošnja niža.Kod ubrzanja normalno je da auto treba prebaciti u nižu brzinu ukoliko želimo da auto povuče, a ne u višim brzinama stisnuti gas, mučiti auto i onda nešto nevalja..cupka..lupa...i kriv je Citroen. Pa nije to Ferari.....
 

knez-bj

New member
Ja se nekad vozim kao penzioner, a nekad kao Niko Pulić, ali kad se misli da ga malo nagaziš da se ispuše onda nije dovoljno stisnuti ga par km, već barem 50 km na autoputu 130-150.
 

monera

New member
Tko to dizela rasteže na toliko okretaja.Pa njemu je najjači moment na 1750 okretaja.Ja svoga u najčešćoj gradskoj i prigradskoj vožnji najviše i vozim na oko1500- 1700 okretaja.Pa samo auto sugerira kad ga treba prešaltati, a to je oko ovih okretaja.Sada mi je jasnije zašto je u mene i potrošnja niža.Kod ubrzanja normalno je da auto treba prebaciti u nižu brzinu ukoliko želimo da auto povuče, a ne u višim brzinama stisnuti gas, mučiti auto i onda nešto nevalja..cupka..lupa...i kriv je Citroen. Pa nije to Ferari.....
vozio sam ga 1 500 km kako sugerira najvece smece od kompjutera ;) i potrosnja mi je bila oko 8L/100km, i to je pokazao kompjuter... kompjuterima ne treba vjerovati jer iz istog razloga kompjuter koji je spojen na zadnje senzore nije navrijeme poceo raditi pa sam skoro udario auto... toliko o kompjuterima
 

ledolomac

New member
To ti je deklarirani moment mjeren na radilici, a ne okretni moment kotača. Ako želiš znati više: http://hr.wikipedia.org/wiki/Prijenosni_omjer
Nemojmo sada izmišljati toplu vodu.Auto na tim okretajima je puno snage i to je to.Baš me briga gdje je to i kako mjereno.Ako su to podaci proizvođača oni nešto znače, i tako se moment određuju kod svakog auta.To je usporedna vrijednost. Zašto sada zamagljujemo stvar s nečim što nam ni samim nije najjasnije.Baš me briga za druge omjere, i da li je to mjereno na radilici ili kotaču.Pa valjda su ti omjeri i proporcionalni.
 

Dalibor

Dado Tornado
Auto na tim okretajima je puno snage i to je to.
snaga motora je uvijek ista na motoru i kotaču, moment nije :D
momenta inače imaš više u prva tri stupnja na kotaču nego što ga daje motor, dok ga na višim stupnjevima prenosa gubiš (ali ovisi o autu i getribi).
 
Na vrh