po zimi se culo kako tri puta nesto lupne na jako niskim okretajima tipa kad se vozis u visem stupnju prijenosa na malim brzinama i das gas
Već smo vodili sličnu raspravu o tome.
http://www.citroenforum.hr/citroen-prodaja-i-servis-209/iskustva-s-reklamacijama-alex33-1588/ Moje osobno iskustvo je da za očekivane prefromanse ga nije uputno tjerati ispod 2,000 okretaja osim, kao što i Dalibor navodi, u prvoj i drugoj.
drugi problem je sto mi se desi na 1800 okretaja koda propadne nesto i onda tek ubrzava
Meni ovo izgledao kao simptom turbo rupe, ali ne znam je li turbo na ovom motoru pokreće remenica ili ispuh. Msilim znam, ali neću se praviti pametan.
treci problem je taj na 120-130km/h podrhtava volan
Ako volan trese samo pri kočenju, problem je u kočnicama, tj. diskovima.
Ako volan trese pri većim brzinama (obično iznad 100-120 km/h) uglavnom je problem s gumama/felgama. Prvo provjeri gume/felge. Kada se 100 posto uvjeriš da nisu gume, onda redom može biti poluosovina i homokinetički. Homokinetički uglavnom odlazi onaj na strani gdje je getriba, pa kreni od njega.
S obizirom na kilometražu koju si naveo u garaži, sumnjam da je poluosovnia/homokinetički. Vrlo vjerojatno su gume u pitanju.