Vidio sam to za bregaste al za radilicu mi je to nekak malo čudno, stavlja se neka blokada na zupčanik na zamajcu. Zanima me ima li oznake remenica i iza remenice, tako je jednostavnije, to imaju skoro svi auti tako rješeno, poklopiš remenice sa oznakama, skimeš stari remen, promjeniš pumpu, klizač i španer i stavlja se novi remen al se pazi kad je sve gore da se oznake poklapaju. Ako se poklapaju okrene se ručno dva tri kruga i ako je stvarno sve ok i sve normalno ide onda se upali auto.A u biti M8 saraf stavis kroz rupu remenice na bregastoj da zablokira, usisna i ispusna imaju iste blokade, mora se poklopit rupa u remenici s rupom u glavi, a za radilicu imas alat koji na slican princip ide, doma cu nac slike pa stavim
Jednostavnije je kad ti zablokiras bregaste i radilice nego kad se pomakne pa ciljas oznaku. Nemaju svi prednatezanje, stavis automatski natezac da mu se poklope oznake, okrenes par krugova, provjeris fazu i dali je natezac unutar granica po oznakama, nema tu nikakve filozofijeVidio sam to za bregaste al za radilicu mi je to nekak malo čudno, stavlja se neka blokada na zupčanik na zamajcu. Zanima me ima li oznake remenica i iza remenice, tako je jednostavnije, to imaju skoro svi auti tako rješeno, poklopiš remenice sa oznakama, skimeš stari remen, promjeniš pumpu, klizač i španer i stavlja se novi remen al se pazi kad je sve gore da se oznake poklapaju. Ako se poklapaju okrene se ručno dva tri kruga i ako je stvarno sve ok i sve normalno ide onda se upali auto.