Mašina od Xantije

zoran37

New member
Ajd da vas nešt pametno opet pitam. Dali se mašina kakva je u mojoj xantiji ugrađivala u novije aute nakon xantije? 1.8i 16v
Ako je u koji modelima auta se da nać takva mašina?
 

zoran37

New member
Koliko sam do sad vidio na xantiji i nema puno struje ili elektronike, ako su motori isti ne vidim što nebi pasao recimo motor od picassa.
Ne trebam mjenjat motor no evo čisto informativno se raspitujem o xantiji i općenito citroenu. U mehaniku se razumijem donekle, opela dizela sam doktorirao no samo opelov motor ne i isuzu.
Nije mi problem promjenit komplet motor, getribu poluosovine, općenito sve šarafanje no problem mi je što nemam garažu, po zimi ništa ne mogu radit jer je zima. Zubčasti remen isto znam sam promjenit osim ako je nabijen auto primjer alfa 146 na njoj nisam htio sam mjenjati jer treba i neki posebni ključ za španer ili šta već i bila je hitna zamjena kod mog majstora pa mi je naplatio 430 kuna.
Daj mi pokušaj nać negdje sliku sa oznakama kako treba bit ufažen remen na xantiji.1.8i 16v
 

zoran37

New member
Može ako ti nije problem.
Ima tu manual od xantie no nigdje nema da se dobro vidi a i sve je nabacano koda je neko lopatom bacao tako da od toga slabe koristi.
 

Olaf

New member
A u biti M8 saraf stavis kroz rupu remenice na bregastoj da zablokira, usisna i ispusna imaju iste blokade, mora se poklopit rupa u remenici s rupom u glavi, a za radilicu imas alat koji na slican princip ide, doma cu nac slike pa stavim
 

zoran37

New member
A u biti M8 saraf stavis kroz rupu remenice na bregastoj da zablokira, usisna i ispusna imaju iste blokade, mora se poklopit rupa u remenici s rupom u glavi, a za radilicu imas alat koji na slican princip ide, doma cu nac slike pa stavim
Vidio sam to za bregaste al za radilicu mi je to nekak malo čudno, stavlja se neka blokada na zupčanik na zamajcu. Zanima me ima li oznake remenica i iza remenice, tako je jednostavnije, to imaju skoro svi auti tako rješeno, poklopiš remenice sa oznakama, skimeš stari remen, promjeniš pumpu, klizač i španer i stavlja se novi remen al se pazi kad je sve gore da se oznake poklapaju. Ako se poklapaju okrene se ručno dva tri kruga i ako je stvarno sve ok i sve normalno ide onda se upali auto.
 

fullcool

New member
imaš na vikipediji sve motore od psa i gdje su koji ugrađivani,
zupčasti nemoj ni pokušavati sam promijenit jer je prekomplicirano,
imaš predšpananje pa špananje pa kontrola, pa se nešto otpuštaju remenice na bregastima, pa trebaš elektronski tensiometar, pa taj klinac za radilicu, pa imaš dvije vrste remenica itd. pitam se samo dali u citroenovim servisima odrade to baš kako je propisano???
 

zoran37

New member
A kome odvest u sisku auto pa da napravi to kak treba, servisima ne vjerujem kad oni mene steraju van i jebu ko zna šta po autu i ko zna šta naprave.
 

Olaf

New member
Vidio sam to za bregaste al za radilicu mi je to nekak malo čudno, stavlja se neka blokada na zupčanik na zamajcu. Zanima me ima li oznake remenica i iza remenice, tako je jednostavnije, to imaju skoro svi auti tako rješeno, poklopiš remenice sa oznakama, skimeš stari remen, promjeniš pumpu, klizač i španer i stavlja se novi remen al se pazi kad je sve gore da se oznake poklapaju. Ako se poklapaju okrene se ručno dva tri kruga i ako je stvarno sve ok i sve normalno ide onda se upali auto.
Jednostavnije je kad ti zablokiras bregaste i radilice nego kad se pomakne pa ciljas oznaku. Nemaju svi prednatezanje, stavis automatski natezac da mu se poklope oznake, okrenes par krugova, provjeris fazu i dali je natezac unutar granica po oznakama, nema tu nikakve filozofije
 

fullcool

New member
Zorane, imaš na 73 stranici manuala (poglavlje 2A.12) objašnjeno kako se stavlja remen na 16v motor, dalo bi se to napravit kad bi imao elektronski tensioner, bez toga nije to to. i navodno remenica zubčastog na radilici zna pravit probleme??? a ona blokada što se stavlja na zamajac je samo da blokira radilicu dok ne odvrneš vijak što drži remenice na radilici.
 

zoran37

New member
Al ne kužim koja je tu mudrost promjenit taj remen, ja ću probat sam, zajebat nemogu. Kad otvorim sve da mogu doć do svega blokiraću remenice bregaste onda ću korektorom obilježit na remenicama i remenu točno na zubu remen i iza remenice. Ne kužim kak se tu može onda fulat nešta. Kad skinem stari remen samo odbrojim točno zube na remenu i točno zabilježim sa korektorom na novom remenu gdje se poklapaju oznake. Znači ništ nemrem zeznut, remen ko remen, nema razlike u novom i starom, zuba imaju isto jedino šta je stari remen malo potrošen i malo rastegnutiji.
Ne kužim kakvo predšpananje pa špananje ako skinem stari i stavim novi remen. Španer služi za našpanat remen.
Šta se one blokade tiče na zamajcu to nema potrebe, svaki zračni pištolj to može odšarafit bez problema.
 

fullcool

New member
imaš tri vijka na remenicama od bregastih, oni se malo popuste a rupe kroz koje prolaze su ovalne tak da se remenica može vrtit, a tensiometar se stavi na remen izmeđi dve bregaste(ak sam dobro skužio), pa se nešto našpana, pa popusti pa opet našpana, pa stegneš ta tri vijka pa popustiš, i na kraju kad kontrolilaš mora bit remen stegnut nekoliko unita i moraju se poklopit svi markeri.
tako nešto piše u manualu a i auto data kaže da treba tako.
opet kažem, sumnjam da se to da servisima zahebavat tolko oko toga, vjerujem da i oni samo nabace novi remen i "pritegnu od oka":wtf:
javi kad promijeniš, kako je prošlo;)
 

zoran37

New member
Èemu otpuštat remenice, novi remen gore i gas. Sad ništa od zamjene dok se malo ne stopli, pada usrani snjeg cjelo popodne a i sad pada a koliko vidim nema namjeru stati. Nemam garažu, to mi je najveći problem, imam nadstrešnicu gdje i je auto al to eto sam da ne pada ništ po autu, otvoreno je okolo sve.
 

fullcool

New member
evo jedna zanimljiva usporedba:
instalacija remena u autodati je opisana u 20.koraka za C4 1.4 sa dve bregaste, a za xantiu 1.8 16V u 40 koraka,:hm:
 

Olaf

New member
Ja nikad nisam otpustao remenice bregastih, stavio sam blokade ns bregaste i radilicu da se ne okrenu kad skines remen, nova pumpa vode, novi remen i natezac, stegnuo natezac po oznaci, okrenuo par puta, privjerio oznake i vozi. Nemoj popustat remenice bregastih i zajebavat se da se nebudes sjebao
 

zoran37

New member
Pitanje za Lakya i fullcoola na koju stranu se odšarafljuje šaraf na radilici da bi se skinula remenica mikro remena?
Ima li jedan šaraf u sredini ili kao opel dizel ima 4 mala šarafića i skine se remenica?
 
Na vrh