Da gledao sam po onom manualu, remenica zubčastog i mikro remena je na kajli pa i ja pretpostavljam da je normalan navoj da nije kontra navoj.jedan je vijak, steže se na 120 Nm, navoj bi trebao bit normalni.
Da gledao sam po onom manualu, remenica zubčastog i mikro remena je na kajli pa i ja pretpostavljam da je normalan navoj da nije kontra navoj.jedan je vijak, steže se na 120 Nm, navoj bi trebao bit normalni.
Na koliko se stežu šarafi na pumpi, španeru, klizaču?kod dizela je normalni navoj, nema raloga da bude tu lijevi
ajd ak ti se da potražit, ja tražio pa nisam našao a od oka mi se neda jer osjećajan sam ko traktor za šarafiće, uvijek mislim da nije dost. Ak ne nađeš biće od oka ili lakat ključ i dobro, malo loktita da se ne odšarafe.pa imaš u manualu, al najbolje je:wtf:
Ok pogledaj pa napiši sutra, ja tek u petak ujutro krećem sa zamjenom, sutra ću samo sve oslobodit i skinut do zubčastog remena, skinut škaru i poskidat stare selene (u nadi da škara nije pomotana) da preksutra ima manje posla jer djelovi će mi doć sutra popodne tak da sutra ništ ne stignem a i neću po mraku ništa raditi jer dan je dan.španer zupčastog 20Nm, za klizač mi ne piše ništ, vjerojatno je isto.
nemam ni za španer kanalnog
pogledaću još pa ti javim, al orijentiraj se po španeru zupčastog.
Nije kamen, panj je samo malo dosta deblji od onog prošlog jer sad se treba malo zavuć i pod auto a nebi bilo ljepo da padne dok sam ispod.Vidim da u igri nije više panj..sad je i kamen tu
Provjeri svječice tako da staviš nove, a i kablovi znaju zezat, no njih možeš pregledati omski ili u mrklom mraku vidjet koliko gube energije (svjetlucaju prema masi). Obično prijelazni otpori zezaju, loši spojevi i tako...Ima li xantia kakav indikator faze ili nešta mada mislim da on nije kriv, čini mi se da mi bobine ne rade dobro, kako to ispitati? Kad stojim i dam mu gas recimo oko 2500 okretaja i držim ga na tim okretajima trese mi se mašina koda ne radi jedan klip.
U vožnji kad prešaltam iz 3 u 4 ili nebitno u koju i iz koje nekad primi super gas i vuče a nekad imam osjećaj kao da se davi koda prebire bi ili nebi primio gas.
Napravio sam već 1000 km otkad je kod mene i pogledao ulje i ima ga točno kao i prvi dan kad sam ga dovezao doma, malko manje od maximuma.
Sutra ću skinut svjećice da vidim jel sve dobro pale.
Kad na mom autu nema kablova i ne vide se, to je sve u kompletu i nist se ne vidi. Filter goriva nije kriv, imao sam iskustava sa začepljenim filterom i otprilike znam simptome. Budem ga odvezao negdje da ga prikopčaju na komp pa ćemo vidjet oće li pokazat šta. Najprije bi rekao da su dizne loše ili je nešta sa strujom.Provjeri svječice tako da staviš nove, a i kablovi znaju zezat, no njih možeš pregledati omski ili u mrklom mraku vidjet koliko gube energije (svjetlucaju prema masi). Obično prijelazni otpori zezaju, loši spojevi i tako...
Ako nekada zna jako dobro povuć bez oklijevanja, onda nije npr. filtar goriva
Meni je riknula bobina prije tri godine.Ima li xantia kakav indikator faze ili nešta mada mislim da on nije kriv, čini mi se da mi bobine ne rade dobro, kako to ispitati? Kad stojim i dam mu gas recimo oko 2500 okretaja i držim ga na tim okretajima trese mi se mašina koda ne radi jedan klip.
U vožnji kad prešaltam iz 3 u 4 ili nebitno u koju i iz koje nekad primi super gas i vuče a nekad imam osjećaj kao da se davi koda prebire bi ili nebi primio gas.
Napravio sam već 1000 km otkad je kod mene i pogledao ulje i ima ga točno kao i prvi dan kad sam ga dovezao doma, malko manje od maximuma.
Sutra ću skinut svjećice da vidim jel sve dobro pale.
U pravu ste gospon....nevjerujem niti jednom majstoru a servisu u našoj državi nema vjerovanja. Tako je i u Pž. Više vjerujem svima ovdije koji iskreno o svojim problemima i iskustvima .............pa samo naprijed netko će se naći da zna .A kome odvest u sisku auto pa da napravi to kak treba, servisima ne vjerujem kad oni mene steraju van i jebu ko zna šta po autu i ko zna šta naprave.
He he, ja u pravu jesam al gospon nisam, ja sam ti zločinac koji je sudjelovao više od 5 (pet) godina u zločinačkom poduhvatu i ponosim se tim kao i svi hrvatski branitelji a i hrvatski građani. Jeb.š EU.U pravu ste gospon....nevjerujem niti jednom majstoru a servisu u našoj državi nema vjerovanja. Tako je i u Pž. Više vjerujem svima ovdije koji iskreno o svojim problemima i iskustvima .............pa samo naprijed netko će se naći da zna .
Ma nisam, simptomi su isti, nemam pojma šta joj je, nekad primi gas ko luda, nekad koda zablesira pa ni sama nezna jel treba povuć ili ne, neznam a više ni ne obraćam pažnju na to. Uglavnom pali dobro i ide dobro. Po mojem nekom mišljenju mislim da je ili struja ili bombine ili komp jebe mater svoju. E sad dalo bi se to rješit da ima neko ispravnu xantiu pa prebacit najprije bobine i vidjet jel to ako nije onda komp prebacit, mislim da se to može jer nema nikakvih kodova a komp ko komp pa ak nije ni to onda promjenit dizne pa ak ni one nisu onda je nešt drugo. Uglavnom velim, više mi ne smeta to, priviknuo sam se već, tri godine ima vozit a onda ju prodajem i kupujem Jeep Grand Cherokee 5.2 automatik. To mi je želja već duže vrijeme i nemogu ga nikako prežalit šta ga nisam kupio mada sam i sa xantiom zadovoljan al nije to to, nije to V8 i jebga.Zoran37 jesi riješio problem?
Jučer sam promijenio sviječice (bile Bosch super,uzeo Eyquem sa tri elektrode), pa me baš zanima kako će ih gospodićna(Xantia) prihvatiti