"Veliki problem je, smatra ovaj stručnjak, starost autobomila na hrvatskim cestama. Tako je bilo i u ovom slučaju.
"Poprište prometne tragedije pokazalo je žalosnu sliku do neprepoznatljivosti smrskanog Fiat Punta druge generacije, uvedenog 1999. Koliko je nesiguran, pokazuje činjenica da je njegov znatno čvršći i sigurniji nasljednik, koji se još uvijek proizvodi, nedavno osvojio nula zvjezdica za sigurnost po Euro NCAP testu! Dakle, riječ je o automobilu bez bitnih elemenata aktivne i pasivne sigurnosti, 'lijesu na kotačima', kakvi su, po današnjim mjerilima, više ili manje nagrizeni korozijom, i ostali automobili niže klase iz 1990-ih", piše Marušić.
"A zamislimo da je zlosretna osoba, koja je skončala u toj hrpi lima, prethodno odlučila kupiti bilo koji auto niže klase s pet Euro NCAP zvjezdica. Državi bi trebala platiti četiri poreza! Prvo u netto prodajnoj cijeni auta, u koju su, prodajnom maržom, uključena brojna davanja državi: za objekt, režije, osiguranja, plaće djelatnika... Drugo, potom se odrezuje jedan od najvećih PDV-a na svijetu (25%). Treće, usto treba platiti i 'trošarinu', odnosno PPMV. Na koncu i četvrto, nakon kupnje slijedi godišnji porez, koji se, eto, sada može platiti pri registraciji", zaključuje stručnjak u svojoj analizi."
http://autoportal.hr/clanak/tri_vazna_zakljucka_iz_tragicne_nesrece_na_slavonskoj_aveniji_kod_ivanje_reke_53438
Osobno mi je vrh da uvijek isplivaju neki stručnjaci koji će objasniti da je cura, koju je lik, doslovno, smaknuo dok je čekala zeleno, zapravo sama kriva za svoju smrt, jer je bila u - Puntu!
"Poprište prometne tragedije pokazalo je žalosnu sliku do neprepoznatljivosti smrskanog Fiat Punta druge generacije, uvedenog 1999. Koliko je nesiguran, pokazuje činjenica da je njegov znatno čvršći i sigurniji nasljednik, koji se još uvijek proizvodi, nedavno osvojio nula zvjezdica za sigurnost po Euro NCAP testu! Dakle, riječ je o automobilu bez bitnih elemenata aktivne i pasivne sigurnosti, 'lijesu na kotačima', kakvi su, po današnjim mjerilima, više ili manje nagrizeni korozijom, i ostali automobili niže klase iz 1990-ih", piše Marušić.
"A zamislimo da je zlosretna osoba, koja je skončala u toj hrpi lima, prethodno odlučila kupiti bilo koji auto niže klase s pet Euro NCAP zvjezdica. Državi bi trebala platiti četiri poreza! Prvo u netto prodajnoj cijeni auta, u koju su, prodajnom maržom, uključena brojna davanja državi: za objekt, režije, osiguranja, plaće djelatnika... Drugo, potom se odrezuje jedan od najvećih PDV-a na svijetu (25%). Treće, usto treba platiti i 'trošarinu', odnosno PPMV. Na koncu i četvrto, nakon kupnje slijedi godišnji porez, koji se, eto, sada može platiti pri registraciji", zaključuje stručnjak u svojoj analizi."
http://autoportal.hr/clanak/tri_vazna_zakljucka_iz_tragicne_nesrece_na_slavonskoj_aveniji_kod_ivanje_reke_53438
Osobno mi je vrh da uvijek isplivaju neki stručnjaci koji će objasniti da je cura, koju je lik, doslovno, smaknuo dok je čekala zeleno, zapravo sama kriva za svoju smrt, jer je bila u - Puntu!