Mehanika

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!
Ne sjećam se da sam vidio ikakvu općenitu temu o mehanici na ovom forumu, pa evo da otvorim ako postoji ovdje netko da ga to zanima. A ako ne postoji, ja ću stavljati što mi se bude činilo zgodnim pa možda nekada dođe netko pa bude imao ponešto na hrpi :)

Evo za početak, dok se radio servis klime na VTS-u, snimio sam ovo.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=Hlfu2aDdqhk[/ame]
 

Milosh

Test
Trebao bi postojati cijeli podforum za mehaniku!

Cutac, na tom principu rade Duke Engine motori, pogledaj, zanimljivo je:

[ame]https://youtu.be/ihXV9mOncvs[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Piši kući propalo :D Što se unutrašnjeg sagorijevanja tiče... ali kao kompresori su izdominirali.

Cutac, pošto si krenuo sa temom... slobodno javi šta tu ne spada pa premjestim drugdje.
Isto se odnosi i na sljedeće... nije ''how'' video nego samo snimka testiranja prednjeg ovjesa M5ice. Hipnotizirajuće :D
Isprogramirano je po Nurburgu testiranje ako se dobro sjećam

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=r3asX9iRQNs[/ame]
 

DS9

Active member
Heh, za ljubitelje španskih i francuskih serija


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=jw27Xft3OAc[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=vam_wUIOzmg[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=8Ng-B8YjZiM[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
Ako nekoga zanima
Moja treća brzina na VTS-u je drobila kod naglog downshifta, izgledala je dosta bolje od ove.
A ostale 4 brzine su bile u jako dobrom stanju za 80t km, mogu slikati 5. ako netko želi.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=InmqM2YuV98&t=155s[/ame]

Evo moje 5. Izgleda kao da je nova sa police(skoro), a tako izgledaju i ostale. Koliko znam, dovoljno je jednoznamenkast broj puta pošteno zdrobiti brzinu da ode u vrit.


Znam jednog koji je malo lud pa je istraživao koliko treba da se dođe do znatnog oštećenja.
Da ne pišem previše, složio getribu(sve rabljeno, staro 25 godina, ali u dobrom stanju), ulje, sve po P.S. i vozio tako da svaki drugi put lijepo zdrobi. Nakon parsto km skinuo, brzine izgledale kao da imaju 50 tisuća kilometara utrka iza sebe.

I tu nema pomoći, jedino preventiva u obliku grafitnog(ili nekog drugog) aditiva koji u biti u normalnoj uporabi 30t km spriječava kontakt metal na metal(i naravno, pravilno voziti :) ).
Našao sam bio video test toga, ali nemam pojma di je, bio je neki bugarski, štajaznam.
 

Cutac

Prèkaroš
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=KZLygdpg3LU[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=pCteBhr4dGY&t=564s[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
To je Warped Perception? Ima dobre videe sa Wankelom i mercedesom.
Imam i ja jedan zanimljiv, budem stavio link.

Jučer naletio do laboratorija i snimio ovo :)
Na nekim dijelovima nema zvuka jer se spominju imena i tako nešto.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=smc_HEk_sA8[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
VTi motor. Sutra mjenjam remen i tražim uzrok cviljenja pa nailazim na korisne slike.


Ak nekog zanima, crveno je pumpa vode, crno radilica, bež je kompresor klime, a ovo iznad je alternator. Iznad alternatora je španer(obična opruga, ništa što zahtjeva posebno rukovanje), a između crvenog i crnog je aktivator pumpe vode. Na njemu vidite tri vijka koji ga drže i iznad najvišeg je nešto crno. U to crno ide kabel koji upravlja aktivatorom(diže ga i spušta). Èim se kabel išteka, aktivator se otpušta.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije pretjerano edukativan video, ali mi je zanimljiv upgrade, makar vešmašina više ne stane u gepek :D

 
Na vrh