Mekana kočnica koja propada pri stiskanju

rango1

New member
Zdravo forumasi!
Mjenjao sam juce pakne i cilindre pozadi na kocnicama, na mojoj xsari picaso 2.0 hdi 2003 , 66 kw , 90 ks, i nakon zamjene djelova upalim auto i pritisnem kocnicu i ona je meksa, medjutim ako drzim duze nogu na kocnici, ona lagano propada do neke tacke, kocnice su ponovo ozracene, ali ista prica! da i kada pritiscem papucicu cuje se neki zrak kao ono kad pumpas gumu! Rucna kocnica je dobra ravnomjerno koci na oba tocka! Majstor mi kaze da mi je otisao glavni kocioni cilindar vjerovatno ali ja ga pitam kako je radio prije zamjene djelova, ( kočnica je bila perfektna i nije bilo tih simptoma), a on mi kaze da je moguce! Pa me interesuje da li neko ima slicno iskustvo sa tim, da mi moze pomoci oko toga sta da ucinim.
POZDRAV!
 

rango1

New member
Ali ne mogu da vjerujem da je otisao kocioni odmah jer je kočenje bilo odlicno! a i ispade da pri svakom mjenjanju cilndara kocionih mora da se mjenja i glavni kocioni!mislim da je potrebno jos ozraciti sistem, postoji kao i mogucnost da se dijagnostikom izvrsi na kocenju , mislim pritisne se da pumpa odradi sama zbog ABS-a tj. da se izvrsi samoozracavanje unutar sistema, jer se kod ABS-a i manuelnog ozracavanja razlikuje! to cu u ponedeljak provjeriti! nisam ni to znao do danas pa cu probati! pozdrav!
 

Zmix

New member
Ne mora da znači da je otišao glavni kočioni cilindar.
Najverovatnije ti je crkao zadnji kočioni jer sam i ja na autu imao iste simptome kao i na tvom autu.
 

igor

New member
Negdje curi ulje :confused:
Ili negdje ima zraka u kočionom sistemu, jel ste poštivali redoslijed ozračivanja prvo zadnji pa prvi?
 

rango1

New member
Nisam ozracavao prednje kočnice , samo zadnje! jer sam mjenjao samo pozadi pakne i cilindre, a majstor tvrdi da je odvojen sistem naprijed i pozadi i da nije potrebno ozracavati prednje kocnice! inace bio sam na tehnickom pregledu i kocnice su u normali, razlika izmedju prednjih kocnica je 8% a izmedju zadnjih 11% a rucna kocnica je 14%! tako bar pokazuju instrumenti, ia i snijeg je padao pa su valljci bili mokri, ali to ne bi trebalo da igra neku ulogu! presao sam nekih 1000 km, od mjenjanja kocnica, ali se isti simptomi cuju( neki zrak na papucici od kocnice i lagano propadanje dok stojim u mjestu i vrsim pritisak na kocnicu). pozdrav
 

deda

New member
Sve zavisi kako je rađeno,ako se zatvore cjevi za zadnje kočnice da ne curi ulje onda nije potrebno i prednje odzraćivat,ali uvjek se sve odzraćuje bez obzira.Neka ti netko sve napravi ispočetka,nije to neki veliki posao,a ne odma trćat u dućan i kupovat na pamet bez veze.Nisu koćnice komplicirana stvar,samo treba kod izmjene nećeg raditi po pravilima ,a ne na preskokce.
 
Na vrh