Mogu li tražiti povrat novca od servisa?

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Kratko pitanje.
Došao u servis sa problemom, oni rekli da treba to i to da se riješi. Napravili i to i to, ja platio, problem ostao. Reklamirao, opet napravili oba to-a, problem ostao.
Jel mogu tražiti novce nazad jer su nesposobni riješiti problem, a ne želim ostaviti im novce za ništa?

Hvala :)
 

vborovic

C5 modifikator
Teško, osim ako imaš pismeni trag o tome da su ti rekli da "to i to" rješava problem, imaš radni nalog na kojemu se vidi da je "to i to" odrađeno, a rezultat izostao ... ili, vještačenje ...
 

2mario2

Well-known member
Možeš. Svakako traži povrat novaca i 99% će ti ponudit rješavanje tvog problema na što možeš pristat ili tražit odmah povrat, al im daj uvjet ukoliko im pružiš priliku da se to i napravi ovaj put ili da ti vrate novce i da ideš u drugi servis. Pretpostavljam da neće htjet negativan publicitet i da će se svojski potrudit da riješe problem ovaj puta. Ukratko "pokaži zube i problem riješen"
 

vborovic

C5 modifikator
Napravili i to i to, ja platio, problem ostao
pismeni trag
Znači, ako si dobio na uvid radni nalog, potpisao preuzimanje vozila (sa kvarom), platio račun, sam si kriv ... možeš pokazivati zube kak Mario sugerira, al ne budeš si s time previše pomogao ... auto se ne preuzima/servis ne plaća ukoliko kvar nije otklonjen ...
 

Cutac

Prèkaroš
To je rađeno na frezi u ovlaštenom freza-servisu(kužite me :D ).
Imam papire "Korisnik kaže, motor zvuči kao mačka" i na osnovu toga radni nalog. A problem je i dalje tu.

Budem pitao svoju odvjetnicu što i ona kaže.

I ne, nisam lud, ove dijagnoze i uređaje s problemom pišem krivo da me se ne može optužiti za klevetu :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Znači, ako si dobio na uvid radni nalog, potpisao preuzimanje vozila (sa kvarom), platio račun, sam si kriv ... možeš pokazivati zube kak Mario sugerira, al ne budeš si s time previše pomogao ... auto se ne preuzima/servis ne plaća ukoliko kvar nije otklonjen ...
Hmm, je, potpisao preuzimanje jer nisam mogao biti bez auta...
 

2mario2

Well-known member
Nije to samo tak. On je potpisao na osnovu otklonjenog kvara koji su mu potvrdili u servisu iliti njihovu riječ i papir. Ali se taj kvar pojavio ubrzo opet i opet ga je reklamirao. Sada opet nakon servisa isti slučaj. Znaći da kvar koji je on reklamirao višestruko i dalje postoji što opet znaći da nadležni svoj posao ili nisu napravili ili su "zašminkali" da se vlasniku zamažu oći i pokupi lova. Možda sam ja lud i smotan, al ja kakav sam kroz zatvorena vrata bi im se zakucao unutra već
 

vborovic

C5 modifikator
On je potpisao na osnovu otklonjenog kvara koji su mu potvrdili u servisu iliti njihovu riječ i papir. Ali se taj kvar pojavio ubrzo opet i opet ga je reklamirao. Sada opet nakon servisa isti slučaj.
Nisam pravnik (sva sreća), ali djelomično znam kak te stvari funkcioniraju ... ovo što ti navodiš je "normalno", ili što bi rekli "zdrav razum" ... međutoa ... već u ovom dijelu imaš jako bitnu razliku ... da li je auto/freza/nebitno bio preuzet s kvarom (jer je bila sila ili vlasnik nije na pravi način sam utvrdio stanje nakon servisiranja), ili je kvar bio otklonjen pa se potpuno isti kvar ponovio kroz par dana? Ako je ovo prvo, onda je tu isključivo krivnja vlasnika, koliko god bi mi htjeli da nije tako, a ako je ovo drugo, e tu je sad taj dio koliko imaš korektan odnos sa servisom, odnosno dal ti je jeftinije platiti sam novi servis (djelomično ili u cijelosti) iako nije tvoja greška/kvar, u odnosu na pravnu proceduru, koja traje, košta, i potencijalno možeš platiti mnogostruko više ...

al ja kakav sam kroz zatvorena vrata bi im se zakucao unutra već
Slobodna smo država ... :D ... pa da te vidim kako ćeš nakon toga doći do love ...
 

2mario2

Well-known member
vborovic da se to meni desilo na takav naćin i par puta vjeruj nebi sigurno na kulturan naćin se vratio opet do tog servisa. To sam tak rekao kroz zatvorena vrata jer nebi sigurno uništio svoju muku, al nekome bi se itekako jako štucalo i neko bi 99% završio na novo pomalanom zidu jer sam inaće tankih živaca što je nekad dobro nekad ne. Sve u svemu žalosno da se problem nekoliko puta nemože riješiti. Zato ja idem svom frendu i znam da bez obzira kakav kvar bio da bude popravio bio noviji ili stariji auto. Servise pokakam ko H5N5 kak ih ja zovem
 
Na vrh