Pozdrav! Radi se o hdi 1.6 92 ks.
Tocim na konzumu, tamo je tocio prvi vlasnik (kolega s posla) i nikad nije imao problema.
Zadnjih tjedan dana kad se temperatura spusti blizu -10 mi auto u voznji pocne tresti kad se vozim na nekoj konstantnoj brzini. Primjerice na 65 u 4. brzini. Drzim nogu mirno na gasu na toj brzini i tu pocne tresti, nekad lagano a nekad malo jace, kao da sam ubacio u visu na premalim okretajima.
Danas je temp -3 i sve je u redu.
Htio sam probati natociti gorivo s petrola i staviti neki aditiv, to mi se cini ko najbrze rjesenje ako je problem u gorivu. Sad sam na pola tanka, nekih 30 litara, pa ne znam jel bi imalo koristi da na to stavim aditiv i natocim ostatak nafte na petrolu?
Kod ubrzavanja nema problema, na vecim okretajima (oko 1800 i vise) nema problema, pali na prvi zub svako jutro neovisno o temperaturi vani.
Bio sam prosli ponedjeljak u PSC Vrbovec na onom recallu za haubu, napravili dijagnostiku usput i sve je ok, nema nikakve greske. Potrosnja ista kao i do sad.
Zbog toga svega mislim da je gorivo lose, tj da nije tretirano za minuse, ali me zanima i da li bi jos sto moglo biti (realno po gore opisanom). Nikakve lampice ne svjetle.
Edit: mali servis je bio prije malo manje od 2 mjeseca ili nekih 3 tkm. Svi filteri i ulje, filteri su bili zamjenski ali isti koje je kolega koristio prije mene.
Tocim na konzumu, tamo je tocio prvi vlasnik (kolega s posla) i nikad nije imao problema.
Zadnjih tjedan dana kad se temperatura spusti blizu -10 mi auto u voznji pocne tresti kad se vozim na nekoj konstantnoj brzini. Primjerice na 65 u 4. brzini. Drzim nogu mirno na gasu na toj brzini i tu pocne tresti, nekad lagano a nekad malo jace, kao da sam ubacio u visu na premalim okretajima.
Danas je temp -3 i sve je u redu.
Htio sam probati natociti gorivo s petrola i staviti neki aditiv, to mi se cini ko najbrze rjesenje ako je problem u gorivu. Sad sam na pola tanka, nekih 30 litara, pa ne znam jel bi imalo koristi da na to stavim aditiv i natocim ostatak nafte na petrolu?
Kod ubrzavanja nema problema, na vecim okretajima (oko 1800 i vise) nema problema, pali na prvi zub svako jutro neovisno o temperaturi vani.
Bio sam prosli ponedjeljak u PSC Vrbovec na onom recallu za haubu, napravili dijagnostiku usput i sve je ok, nema nikakve greske. Potrosnja ista kao i do sad.
Zbog toga svega mislim da je gorivo lose, tj da nije tretirano za minuse, ali me zanima i da li bi jos sto moglo biti (realno po gore opisanom). Nikakve lampice ne svjetle.
Edit: mali servis je bio prije malo manje od 2 mjeseca ili nekih 3 tkm. Svi filteri i ulje, filteri su bili zamjenski ali isti koje je kolega koristio prije mene.