Motor se zaletava i trese kod temperature blizu -10

boškobuha

New member
Pozdrav! Radi se o hdi 1.6 92 ks.
Tocim na konzumu, tamo je tocio prvi vlasnik (kolega s posla) i nikad nije imao problema.

Zadnjih tjedan dana kad se temperatura spusti blizu -10 mi auto u voznji pocne tresti kad se vozim na nekoj konstantnoj brzini. Primjerice na 65 u 4. brzini. Drzim nogu mirno na gasu na toj brzini i tu pocne tresti, nekad lagano a nekad malo jace, kao da sam ubacio u visu na premalim okretajima.
Danas je temp -3 i sve je u redu.

Htio sam probati natociti gorivo s petrola i staviti neki aditiv, to mi se cini ko najbrze rjesenje ako je problem u gorivu. Sad sam na pola tanka, nekih 30 litara, pa ne znam jel bi imalo koristi da na to stavim aditiv i natocim ostatak nafte na petrolu?

Kod ubrzavanja nema problema, na vecim okretajima (oko 1800 i vise) nema problema, pali na prvi zub svako jutro neovisno o temperaturi vani.

Bio sam prosli ponedjeljak u PSC Vrbovec na onom recallu za haubu, napravili dijagnostiku usput i sve je ok, nema nikakve greske. Potrosnja ista kao i do sad.
Zbog toga svega mislim da je gorivo lose, tj da nije tretirano za minuse, ali me zanima i da li bi jos sto moglo biti (realno po gore opisanom). Nikakve lampice ne svjetle.

Edit: mali servis je bio prije malo manje od 2 mjeseca ili nekih 3 tkm. Svi filteri i ulje, filteri su bili zamjenski ali isti koje je kolega koristio prije mene.
 

linkres

New member
Mislim da nije gorivi bilo za niske temp.
sad bi trebalo biti ok, od pon.opet hladnije pa opet dotoči na nekoj boljoj pumpi.
ja nebi neikakve aditive stavljao
 

boškobuha

New member
A jel da tocim na ovih pol tanka ili bi bilo bolje ispraznit sve? Zbog toga sam mislio aditiv stavljat, jer jos tih 30 litara stare nafte stoji unutra (nju sam isto tocio prosli ponedjeljak)
 

boškobuha

New member
Nis, budem ga do nedjelje ispraznio kolko mogu, mislim da ne budu tak niske temp ko ovih dana, pa natocit na nekoj drugoj bp puni. Mogu birat petrol ili inu u blizini, ili da se radije zaletim do zagreba tiffon il mozda crodux?
 

linkres

New member
Mislim da je i crdux dobar, ima dizel iz italije,a osim toga ak je frekventije mjesto onda tek ima šansu sranje prodati jer se teže otkrije budući da prije taknove isprazni
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Je je, crodux je poznat po kvalitetnom gorivu :D Na drugom forumu je jučer prekjučer frajer iznio iskustvo... on i frend kretali iz istog grada, tankali na različitim stanicama. Drugi dan na odredištu, jedan auto pali, drugom smrznula nafta. Pogodite di je tankao ovaj kojem je smrznula :grin:

A možda i laže, meni nebitno. Ionako ne cijenim čermaka.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zbog toga sam mislio aditiv stavljat,
Aditiv će ti pomoći i onda slobodno nadoli s Ine ili bilo gdje je redovan promet.

Ja vozim 1.6 hdi i u dvje godine je 95% rezervoara nasuto na croduxu i nikad problema. također točeno u Delnicama Ina sve bilo ok. dok na croduxu u puli nije gorivo niti blizu onome na croduxu vrata jadrana, vukovar, velikogorička. i još neke. sve ovisi gdje i kolkio prometa ima. a ona pulska bih rekao da ima problema sa vodom. vjerojatno ne adekvatni spremnici.

Ali da se vratim na temu. odvrni ispod filtera goriva da ti iscuri voda iz nafte što ju odvaja. ona ti može biti također uzrok navedenog trzanja. također ako filter nije mjenjan skoro odnosno napravio više od 40k km onda ga mjenjaj.
 
Posljednje uređivanje:

J4S

New member
Meni se isto to zna dogoditi nakon prijeđenih 2 km i traje sljedečih 1 km i to samo kad su veliki minusi duže vrijeme. Mislim da nije problem u nafti nego u EGR, PDF i sl. jer motor ne postiže radnu temperaturu i ne radi regeneraciju. Provozaj ga na duže relacije (ispuši ga) možda pomogne.
 

ZlatkoC4

Well-known member
nego u EGR, PDF
egr bi davao i znakove kao što je da slabo vuče neče u veće obrtaje itd. ali DPF može biti ili ti najpopularniji naziv FAP filter. i onda je dovoljno da sa ugrijanim motorm se provoza malo po autoputu i riješena stvar.

Ali svakako je dobro pogledati dali ima vode u filteru te ju ispustiti na za to predviđenom kotačiču. a aditiv će mu svakako pomoći da ne dolazi do kristalizacije parafina u filteru goriva ili čak pumpi. pametno je držati rezervoar napunjen bar više od pola ako ne pun. jer onda dolazi do manje kristalizacije kod niskih temperatura. a gorivo je upravo to koje ujedno i hladi pumpu. pa ako ima malo goriva dolazi u samom rezervoaru do problema sa pumpom koja zbog gustoče ne može vuči naftu i pregrijava se te u nekim slučajevima i pregara.

dok je PDF samo format za datooteke :D
 

boškobuha

New member
Egr nije jer vuce normalno, tj kad dodam gas povuce kak treba i ne trese, a da ima vode u filteru jel ne bi to radilo probleme stalno, a ne samo kad je temp. blizu -10? Mislim, pogledat cu ali filter je mijenjan prije manje od 2 mjeseca. Danas i jucer sve radi normalno, tak da sam sad siguran da je netretirano gorivo, jedino cu jos vodu pogledat za svaki slucaj makar mislim da je ne bi trebalo biti.
 

ZlatkoC4

Well-known member
pogledat cu ali filter je mijenjan prije manje od 2 mjeseca.
Da onda ne bih trebalo biti vode iako se može pojaviti kod ovakih ekstremnih temperatura se stvar puno više kondezata. ali biće da gorivo nije dobro aditivirano. pa si uzmi jednu bočicu i natankaj ga punog i miran si onda.
Minusi će opet kroz 3-4 dana se povečati tao da dočekaš spreman.
todorić štedi na aditivima :D
 

gamba

New member
Ma to ti je normalno :D na početku se malo živciraš, poslije to prihvatiš kao normalno. Ja na tifonu točim pa se identično ponaša.
 

renco

New member
ja samo to točim, čuo nekoć davno od nekog insajdera da je gorivo stvarno kvalitetno.
dosad nisam imao nikakvih problema
Tak sam i ja pročital na nekom forumu, makar točim nekad ecto, a nekad class na ini i nisam primijetio razliku. Ecto na lukoilu je najskuplji od svih tih "plus" eurodizela, oko 10 lipa skuplji, al svaku nedjelju imaju akciju ecto po cijeni običnog dizela.
 
Na vrh