Na leru nemirno radi

Nemiran rad

Zdravo ljudi,moj C5 2.0 hdi 2002 god.ujutru pri startovanju motora prve dve tri sekunde ima nestabilan rad i onda ga smiri i sve je u redu.To se desava uglavnom samo kada ga palim prvi put ujutru.Da li neko zna o cemu se radi?
 

RI-222

Member
Re: Nemiran rad

Po meni je to normalno, ujutro je malo hladnije i hladan je motor a i diesel je.
A kako mislis nestabilan rad trokira ili samo digne okretaje nakon startanja motora?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Nemiran rad

moj C5 2.0 hdi 2002 god.ujutru pri startovanju motora prve dve tri sekunde ima nestabilan rad i onda ga smiri i sve je u redu.
Prva stvar je vjerojatno loša kvaliteta goriva za sofisticirani HDi motor. Ne bih se usudio iznositi sud o kvaliteti goriva kod vas u Srbiji, ali izražavam blagu skepsu. Za početak prvo promjeni benzinsku pumpu i propuši ga na autocesti, pa ujutro probaj trese li.

Druga stvar filter goriva.

Treća, snezor tlaka.

Èetvrta, izgoren ispušni ventil

Itd.

Baci usput pogled na ovu temu http://www.citroenforum.hr/citroen-c4-119/nemiran-rad-u-leru-189/

Po meni je to normalno, ujutro je malo hladnije i hladan je motor a i diesel je.
Ne bih se složio. Temperatura ne smije utjecati na nagle i drastične oscilacije obrtaja na motoru. Na ekstremnoj hladnoći malo njih kresne iz prve, ali kad upali obrtaji su stabilni.

Evo ti startanje tog motora u Pugu na minus 15 stupnjeva. Neće iz prve naravno, ali primjeti kad upali kako ga ECU za par sekundi stabilizira na 990 rpm.

 

RI-222

Member
Re: Nemiran rad

Nisam ni mislio da su mu nagle i drasticne oscilacije motora mislio sam da mu malo nemirno radi 2 3 sekunde(ja nisam razumio ili nije bas dobro objasnio rad motora)
video ne mogu otvorit ali znam da kad se starta motor dignu mu se malo okretaji i nakon par sekundi bi se sve trebalo stabilizirat.
 

RI-222

Member
Re: Nemiran rad

Evo sad sam uspio otvoriti video,to je na minus 15 normalno upalio bi on i iz prve samo da mrvicu duze vergla:)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Nemiran rad

todoranele se još nije javio. :) Mislim da je njegov slučaj najprije do lošeg goriva.
 
Re: Nemiran rad

Izvinite sto kasnim sa odgovorom,kad kazem nemiran rad mislim na trokiranje ali to traje najvise tri sekunde i auto posle radi normalno.Evo sad sam otisao do majstora i on mi je konstantovao da mi je stradao jedan grejac,zamenili smo ga i sada cekam jutro da vidim ima li boljitka.
 

belmondo

Member
Re: Nemiran rad

Izvinite sto kasnim sa odgovorom,kad kazem nemiran rad mislim na trokiranje ali to traje najvise tri sekunde i auto posle radi normalno.Evo sad sam otisao do majstora i on mi je konstantovao da mi je stradao jedan grejac,zamenili smo ga i sada cekam jutro da vidim ima li boljitka.
a koliko grejaca ima c5, koja je cena jednog grejaca? jesi ga radio kod svilenog?
 

dares

New member
Re: Nemiran rad

todoranele,druze,zivo me zanima da li si rijesio problem nemirnog rada zamjenom grijaca?
Kod mene postoji slican problem,auto mi nemirno radi 5-6 minuta kad je hladan,a posle bude ok.
Ima li ko slicno iskustvo?
 

sarpp

New member
Re: Nemiran rad

Hm, ja sam imao takav slučaj na jednom od bivših auta i bilo je do kompresije, nije bila podjednaka na svim cilindrima, pa je zato motor tresao prvih par sekundi. Ako jel vam zatrese kad gasite motor??
 

dares

New member
Re: Nemiran rad

Hm, ja sam imao takav slučaj na jednom od bivših auta i bilo je do kompresije, nije bila podjednaka na svim cilindrima, pa je zato motor tresao prvih par sekundi. Ako jel vam zatrese kad gasite motor??
Pa zatrese prilikom gasenja,ali vrlo malo.A inace,kako je rijesen problem na vasem vozilu?
 

sarpp

New member
Re: Nemiran rad

Pa zatrese prilikom gasenja,ali vrlo malo.A inace,kako je rijesen problem na vasem vozilu?
Znači manje nego kod paljenja? Ja sam to riješio polugeneralkom (kad sam izmjerio kompresiju bila je od 29-30 na 3 cilindra ,a li na jednom je bila 21 i zato je tresao) i nakon te polugenralke se smirilo. Radilo se o o fiatovom dizel motoru 1.9TD.
A jesi gledao nosače motora?
 

dares

New member
Re: Nemiran rad

Znači manje nego kod paljenja? Ja sam to riješio polugeneralkom (kad sam izmjerio kompresiju bila je od 29-30 na 3 cilindra ,a li na jednom je bila 21 i zato je tresao) i nakon te polugenralke se smirilo. Radilo se o o fiatovom dizel motoru 1.9TD.
A jesi gledao nosače motora?
Pazi druze,mozda me nisi bas razumio,nije poenta u tome sto se trese kada je hladan,nego mu obrtaji variraju.
Kao benzinac kad radi na 3 klipa.
 

sarpp

New member
Re: Nemiran rad

Pazi druze,mozda me nisi bas razumio,nije poenta u tome sto se trese kada je hladan,nego mu obrtaji variraju.
Kao benzinac kad radi na 3 klipa.
Upravo tako kao da radi na 3 klipa i nakon 10-tak sekundi se smiri, meni je tako bilo, i kad sam rješio kompresiju skroz druga priča.
 

DORO-MORO

New member
Poštovani.
Imam c5 2.2 hdi 16v automatic 2005 i nakon 100000 motor u leru nemirno radi bez obzira ne temperaturu motora tojest zaletava se a kazaljka se diže i spušta od 700 do 900 obrtaja te auto čudno dimi tojest dim ima čudni miris.
Bio kod majstora te utvrdili da nešto nije u redu sa egr ventilom ispušnih plinova jer dok se otpoji vakum odušak sa ventila motor normalno radi.
Ima li neko informaciju kako taj ventil izgleda te čemu služi te dali se može samo skinuti i počistiti ili treba novi i koliko košta. Kad se otpoji vaskum cijev sa tog ventila radi normalno ali izbaci grešku Depolution sistem faitly
Usput auto više troši ali nakon 1000 obrtaja normalno se ponaša i dobro vuče ne štuca i slično.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
EGR ventil nije ništa drugo nego recirkulator dijela ispušnih plinova koje vrača nazad u usis(eko norma!).
s obzirom na relativno loše gorivo kod nas često se ventil začađi i zaštopa,vlasnicima novijih dizelaša to je več
odavno poznato još od afere sa sumporom u našem dizelu!!
Èital sam da su neki začepljivali taj ventil i da su se najnormalnije vozili :whistling:..samo tak nemreš prejti na eko testu..
 

Zmix

New member
EGR ventil nije ništa drugo nego recirkulator dijela ispušnih plinova koje vrača nazad u usis(eko norma!).
s obzirom na relativno loše gorivo kod nas često se ventil začađi i zaštopa,vlasnicima novijih dizelaša to je več
odavno poznato još od afere sa sumporom u našem dizelu!!
Èital sam da su neki začepljivali taj ventil i da su se najnormalnije vozili :whistling:
Kolega Mirda ti je sve lepo objasnio.
U prevodu, začepi taj ventil i... znaš već šta. :cool:
 
Na vrh