Pozdrav svima !
Imam C3 1.4 2006 godiste. Na 113000 km je probio dihtung glave i auto je bacio ulje u vodu. Nakon popravka kod mehanicara, zamjene dihtunga glave i dihtunga pumpe vode,dolijevanja antifriza i sve ostalo sto treba auto ponovo vozi. Međutim, primjecujem da curi voda na cep od posude. Mehanicar je sumnjao da ne valja cep pa je stavio novi, ali evo gledam jucer nakon prijedjenih cca 1000 km posuda je prazna, a na jednom zvjezdastom sarafu od nosaca motora u udubini glave sarafa vidim crvenu tekucinu, sto znaci da voda opet curi na cep. Da li mehanicar moguce nije dobro odzracio rashladni sistem? Da li da to napravim sam na onu foru da uzmem plasticnu bocu od 2L i odrezem joj dno pa ju spojim na grlo od posude i kad se digne voda,ode u posudu i izadje van taj zracni cep, trebao bi pasti nivo na normalu.
Po meni je sve na autu ispravno, jedino me to sad malo muci, jer mi je glupo dolijevati vodu svakih 1000 km a mislim da to nije rjesenje.
Imam C3 1.4 2006 godiste. Na 113000 km je probio dihtung glave i auto je bacio ulje u vodu. Nakon popravka kod mehanicara, zamjene dihtunga glave i dihtunga pumpe vode,dolijevanja antifriza i sve ostalo sto treba auto ponovo vozi. Međutim, primjecujem da curi voda na cep od posude. Mehanicar je sumnjao da ne valja cep pa je stavio novi, ali evo gledam jucer nakon prijedjenih cca 1000 km posuda je prazna, a na jednom zvjezdastom sarafu od nosaca motora u udubini glave sarafa vidim crvenu tekucinu, sto znaci da voda opet curi na cep. Da li mehanicar moguce nije dobro odzracio rashladni sistem? Da li da to napravim sam na onu foru da uzmem plasticnu bocu od 2L i odrezem joj dno pa ju spojim na grlo od posude i kad se digne voda,ode u posudu i izadje van taj zracni cep, trebao bi pasti nivo na normalu.
Po meni je sve na autu ispravno, jedino me to sad malo muci, jer mi je glupo dolijevati vodu svakih 1000 km a mislim da to nije rjesenje.