Namještanje snopa na xenonima

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Kako na xenonima prebaciti snop sa UK na EU?
Èinilo mi se da baca, ali ne, na zidu je snop potpuno ravan bez naglog rasta na rubu, ali opet bih htio prebaciti ako se može. Ima neka tipka, ali ona samo digne i spusti sjenilo, valjda ako se zapeče, šta ja znam.

Također sam čitao i ljudi su pisali mail Citroenu i oni kažu da su farovi napravljeni tako da budu odgovarajući za obje strane vožnje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa di si uspio nabaviti UK lampe, ebay?

Uglavnom ne postoji opcija namještanja. Lampe za UK su jedan kat. broj, za EU drugi... različiti proizvodi. I hebaj ga sad. Podesi farove malo niže i možda bude OK.
Ali mislim da će ti skužiti UK snop na regloskopu.
Dali bi se vjerovatno i rastaviti far, preraditi sjenilo, mislim da bi to bilo dovoljno.
 

Milosh

Test
Prilicno sam siguran da se snop, tj. zapravo tzv. CutOff snopa mora moći podesavati.

Također sam čitao i ljudi su pisali mail Citroenu i oni kažu da su farovi napravljeni tako da budu odgovarajući za obje strane vožnje.
Ta tvrdnja ide u prilog ovome što sam gore napisao. Nema mi logike da su napravili da snop bude svuda iste visine. Ako je dovoljno visok za normalno osvjetljenje puta - previsok je za suprotni smjer saobraćaja, ako je nizak tako da ne smeta saobraćaju iz suprotnog smjera - prenizak je za dobru preglednost.

Pretpostavljam da to kod tebe ili malo šteka mehanizam ili je pokvaren.

Uglavnom ne postoji opcija namještanja. Lampe za UK su jedan kat. broj, za EU drugi... različiti proizvodi. I hebaj ga sad.
Baš mi je teško povjerovati u to. Šta kad neko treba ići u UK ili iz UK? Postoje folije koje se mogu nalijepiti, ali to nije idealno rješenje.
 

tomica0308

Well-known member
Pa kad na tehnickom podesavaju svjetla oba stave jednako. Al znam po cesti vidit kad ide auto prema meni da desni far podignut al to smeta, bar meni..ko da ima duga svjetla. A jel ti radi kad je auto opterecen da sam nastela visinu?
 

Milosh

Test
Pa kad na tehnickom podesavaju svjetla oba stave jednako.
Ne kod xenon farova, barem ako znaju šta rade na tehničkom. Cutoff od projektora se jasno vidi na regloskopu i podese i visinu i bočni položaj tako da se od oba fara dobije jedan jasan cutoff na zidu, sa samo jednom "stepenicom".
 

Cutac

Prèkaroš
Farovi su iz Bosne.

Sad sam vozio, vidi se snop, dobar je ali obrnut.
Susjed mi je rekao da je njemu isto. Bilo sa c5 i da su na tehnickom namjestili. Budem otisao da vidim sto kazu.

Ne znam, za:cenzura::cenzura::cenzura:ao sam se. A uzet cu kasko pa ak se sta desi, imat cu pravilne farove.
I vidjet cu sto elektricar kaze, mozda on mlze nesto srediti. Nekim autima se u dijagnsotici to namjesta, mozda se i ovdje tako.

Sada sam krenuo kući, sjeo u auto i baš se dobro vidio snop. Nije namješten, ali kada ga se namjesti, meni izgleda kao da će izgledati kao crvene linije.
Izgleda mi kao da će imati piramidalni snop, a ne klasičnu stepenicu.


Evo originalna fotka, kužite na šta mislim?
https://drive.google.com/file/d/12_2h2p9FmRRoBLqJgVk6-IQwLBRqj8ho/view?usp=sharing
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svakako stoji obrnuto.... Bosanci :D UK farove da dilaju, komedija. Zakleo bi se da bi Njemačke imali.

Citroen UK veli da taj zub na cutoffu nije veliki, i da neće smetati na kontinentu... a po priloženom bi se i složio. Lijeva strana snopa ima pad na dolje i možda ni nebude osljepljivalo druge...
 

Cutac

Prèkaroš
Lijeva strana snopa ima pad na dolje i možda ni nebude osljepljivalo druge...
To, meni izgleda kao da je snop piramidalan. Da ima vrh u sredini i onda padove prema stranama. Èini mi se čak da je i s desne strane nagib prema gore na kraju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda je netko prije tebe pokušao riješit problem tako da je zakrenuo sjenila ili komplet leću mrvicu u lijevo:confused:
 

Cutac

Prèkaroš
Pokusao namjestiti, treba ih dobrano u desno pomaknuti, ali ne mogu okrenuti vijak za to. Jedva ga dohvatim, a onda okrenuti nikako.
Sutra po danu opet probati.
 
Na vrh