Èestitke na novom Citraću!
Oprema je Exclusive, ali nigdje nema natpisa.
Ovdje je kompletan popis opreme. Stvarno ima sve, čak i dvostruka bočna stakla.
U biti jedino što nema je webasto i HI-FI paket.
vborovic je u pravu, uređaj je RT3. Verzija 6.63 bi trebala biti zadnja verzija, tako da mislim da tu nemaš što više mijenjati.
Ta navigacija radi pomoću CDa na kojem su karte. Zadnje verzije karata trebaš potražiti na torrentima ili sl.
Što se tiče zvuka, oplata vrata nije optimizirana za zvučnike i dolazi do tzv. akustičnog kratkog spoja jer se odmah oko zvučnika nalaze rupe i stujanje tog zraka zapravo smeta kvaliteti zvuka. Začepljivanjem tih rupa zvuk se značajno poboljšava. Bas postane definiran. Ja sam koristio duct-tape za rupe br. 2 i 6. Na poziciju 7 sam stavio tanki armaflex.
Drugi korak je ukrućivanje oplate vrata bitumenskim pločama ili dynamat-om, ali to je malo ozbiljniji zahvat.
Evo fotke kako bi to trebalo izgledati.
Ono što bih ja pregledao je stanje automatskog mjenjača. Piše da se ne treba mijenjati ulje, ali praksa je pokazala da je korisno mijenjati svakih 40-60kkm.
Ako ulje nikada nije promijenjeno na 150-180kkm hoće otići elektrohidraulički blok čija promjena košta cca 1500€...
I naravno, promijeniti zupčasti remen ako već nije obavljeno. Jer je manji trošak sada nego šteta koja može nastati...
Potrošnja mi se čini visoka za grad, pogotovo u kombinaciji sa tim mjenjačem. Recimo da troši 20% više nego isti takav motor sa ručnim mjenjačem. I to je vrlo konzervativna procjena. 10l bi trebala biti gornja granica, a ne 12. Naravno sve ovisi o relacijama i stilu vožnje.
Automatika u biti ne treba toliko stiskati jer nema prekida vučne sile, kao kod ručnog mjenjača i zbog toga u normalnim uvjetima prije dođe do putne brzine. Npr. stisneš pedalu gasa 1/3 hoda i kako se približavaš željenoj brzini postepeno otpuštaš. I gledaš daleko u promet kako bi što manje kočio.
Na otvorenoj ćeš teško vidjeti 5. Prije 6-6.5. Autoput ne bi trebao biti preko 8.
Osim stila vožnje, može ti biti da ručna nije skroz otpustila. Kod tog auta ručna je na prednje kotače i ima dosta problema sa čeljustima, sajlama i vodilicama.
Unatoč svemu, mislim da bi auto trebao biti napredak u odnosu na Opel. Pogotovo po pitanju udobnosti ovjesa, stabilnosti i tišine u kabini.
Želim ti puno sretnih kilometara.