igor
New member
Jučer sam mijenjao sviječice na dotičnom c4 2005 god 1.4 16V benzin, na probi problem sljedeči auto upalio check engine nakon toga auto neide preko 4000 okretaja zvuk kao da nerade čak dva cilindra, ugasim auto i ponovo upalim prima gas do blokade ide ko kuga ali okretaji na ler gasu ne padaju ispod 1500 o/min, sjedim tako u autu i najednom bep bep pali se lampica viljuškasti ključić za servis i nakon 10 sec se ugasi ja reko ovaj auto je lud, provjeravam konektor senzora rasladne tekučine možda nema komunikacije pa komp nezna kolika je temp pa radi pod čokom a istodobno radi i ventilator hladnjaka punom brzinom, vidim konektor gubi kontakt zaštekam ga nazad ventilator se gasi proradi pokazivanje temperature na displeju u kabini ali okretaji i dalje na 1500, odspajam klemu na 5 min i ponovno palim auto dobro radi ali ler gas na 1500. Sjedim i tipkam po gumbima na upravljaču i kad sam upalio tempomat javlja neku poruku na displeju antipollution faulty reko kakve veze ima tempomat sa emisijom ispušnih plinova u tom trenu pali se i lampica service mislim si vjerojatno ne radi tempomat pa citrač poziva na servis istog ha ha ha ha. Gasim auto ponovo otpajam klemu na par min i palim opet gasi se konačno check engine ali na displeju poruka antipollution faulty i dalje stoji okretaji i dalje na 1500 ma reko ovaj auto je poludio skroz svakih par sekundi prijavljuje neku grešku pali lampice doslovce nasumično. Pitanje od kud krenuti što gledati? zadnji put na dijagnostici očitane greške izostaje paljenje na drugom i četvrtom cilindru i iz tog razloga reko ajmo prvo zamijeniti sviječice pa ako bude i dalje isto onda bobina ili injektori. Dali bi trebalo napraviti update softvera s obzirom da se tu spominjalo da se na c4 to radilo i da su se riješili problemi, koliko to košta?
Zar nitko nije radio update softvera i nije upoznat s cijenom istog?
Zar nitko nije radio update softvera i nije upoznat s cijenom istog?