Tako mi je super čitat kad netko objašnjava, a niti sam ne zna što govori... :grin:
Inače, interpunkcije, novi paragraf, sve te sitnice služe lakšem čitanju i razumijevanju teksta, toplo preporučam... :weeabooface:
...da se klimom i grije i u tom slučaju u auto dolazi topao i suhi zrak...
Nope, klimom se u autu ne grije, nego samo hladi, i odvlažuje... Kad upališ grijanje, grije te otpadna toplina motora, kad dodaš klimu, ona te HLADI i ujedno ODVLAŽUJE, ali kako grijanje ima puno više Joul-a nego hlađenje, ako je ujedno upaljeno i grijanje tebe će ipak grijat, ali u manjoj mjeri jer i klima hladi u isto vrijeme, te odvlažuje/suši zrak...
...jer je opće poznato da se svježi vanjski zrak puno brže grije ili hladi od ustajalog zraka iz unutrašnjosti...
Ovo nema apsolutno nikakvog smisla, i ustajalost zraka nema apsolutno nikakve veze sa grijanjem ili hlađenjem istog...
Zimi se ne koristi recirkulacija jer se malecki volumen kabine auta puuuno brže zasiti vlagom iz ljudskog daha, ili od isparavanja mokre odjeće, nego što će se zasititi vanjski zrak, a cilj je što prije smanjiti udio vlage u zraku kabine...
...A kada vozilo uzima zrak izvana u pokretu temperatura mu pada bar za duplo, možda i više, a u kabini ostaje poprilično visoka...
Ukoliko govoriš o ljetu, temperatura u zatvorenom vozilu na parkingu se penje do nevjerovatnih visina, i taj zrak treba što prije izbaciti van...
Ne samo zato jer će se tako prije ohladiti unutrašnjost, zrak u kabini neće se ohladiti jooš neko vrijeme i zbog toga što su sve površine i svi elementi unutrašnjosti zagrijani i dok ih se ne ohladi griju zrak u kabini...
Bitno je jer se na tako visokim temperaturama svašta u kabini počne isparavat, plastike, ljepila, razni otrovi, i to treba što prije izbaciti van... Zato ODMAH FULL otvoriti prozore, upaliti klimu, i dok klima počne hladit, za jedno km, taman lijepo zatvoriš prozore i počneš se hladit...
...najbanalniji primjer jeste da smo svi u potrazi za povjetarcem po vrućini i to ne zato jer je povjetarac "svjež zrak" nego zato jer mu se strujanjem snižava temperatura...
Snižavanje temperature u kabini auta strujanjem tj. bolje reći 'feniranjem' zrakom koji je preko 40 celzija, ne hvala, ti samo naprijed, meni je klima zaaakon...
...Ne magle se i ne orošavaju se stakla zbog visoke vlage zraka...
Da, apsolutno se magle i orošavaju stakla zbog visoke vlage zraka u kabini, koji je ujedno i topliji nego zrak vani, i definitivno topliji nego recimo šoferšajba koja je hladna i obično je na vanjskoj je temperaturi (ako nije atermička), pa se topli i vlažni zrak iz kabine KONDENZIRA na hladnim površinama stakala...
Dokaz tome jeste taj ako auto hladan duže stoji vani, stakla nisu zamagljena
Kakav crni dokaz, kad se apsolutno i to jako često događa da nevožena auta budu full zamagljena iznutra...
Kiša, jugo, u zraku jako puno vlage, auto u kabini zadržalo takav supervlažan zrak, sutra lagana bura i sunce, sunce ugrije unutrašnjost kabine, time i zrak u kabini, koji je supervlažan, zbog relativno niske vanjske temperature iako je sunce i pothlađivanja od bure stakla na autu budu jako hladna, i eto ti ga, skoro sva stakla u autu FULL zamagljena, iznutra...
Ja osobno vidio X auta u baš takvom stanju danas na parkingu...
Ma ne da mi se više... Mislim kako je sad jasnije onome ko čita sa razumijevanjem...
Valjda...