Ne pali nakon tri mjeseca

MarioZD

New member
Postovani,

Imam pitanje ako ce itko od vas znati o cemu se radi. Znaci iman Citroen c5 2002god 2.2hdi 3 mjeseca stoji, tu i tamo bi ga upalio do nedavno kad je zahladilo ode kod nas u Zadru, isa san probati upaliti, ali ne trza kao da je akumulator prazan( pun je i novi aku) pokazuje mi kilometre na istument tabli pumpa radi normalno centralna brava otkljucava zakljucava, ali znakove zivota ne pakazuje srednji monitor, dole di je za puhalice klima i kad okrenem kljuc kao da u prazno okrecem ne trza, sad sto bi to moglo biti kad je do nedavno normalno palio, jel moguce da je pregorio neki osigurac ili relej pa da ne trza ili ne nesto jace oko olektronike kompjuter i slicno?
Hvala unaprijed svima na odgovorima, pozdrav
 

MarioZD

New member
pregledao sam sve osigurace svi su ispravni, jedino releje neznan pregledat pa neznam dali je koji od njih riknuo, ali mislim da me niste shvatili gore sto sam napisao, znaci imam kljuc u ruci otkljucavam auto sjedam u njega, pumpa normalno reagira i dize auto, stavljam kljuc u bravu okrecem da dam kontakt, a kontakta nigdi kao da akumulatora nema, a nov je i pun znaci uopce ne trza ne pokazuje nista na tabli kad okrenem kljuc.
 

sir.Oliver

Well-known member
premeriti napon akomulatora , naročito pri okretaju ključa - startanju . mislim da akomulator nema dovoljno struje ... ako tabla svetli , a kada okreneš ključ sve se ugasi ... razlog je jasan - akomulator . probaj ga malo dopuniti - osvežiti , ili spoji još jedan paralelno ovome , a onda ovaj odspoji kako nebi i on vukao struju . pokušaj startati .... javi što se desilo
 

Doomsday

U prolazu...
Ne slušate čovika...

Kaže da je aku novi, i ako je pumpa digla auto, onda aku i je OK...

Kako se ponaša C5 kad ne prepozna kod ključa...? Jer njemu se ponaša kao da uopće nije dao kontakt...

Može bit čisto mehanički ili električni problem kontakt brave...? Jer da je kod u pitanju, mislim da bi ipak upalio lampice na tabli i vjerojatno nekakvo upozorenje...

Valjda...

:thinking:
 

Milosh

Test
Kaže da je aku novi, i ako je pumpa digla auto, onda aku i je OK...
Slažem se.

Ja bih isto tražio uzrok negdje u putanji: brava > releji > anlaser.

Prvo i najjednostavnije je provjeriti multimetrom ili ispitivačem da li anlaser uopšte dobija struju prilikom verglanja.
 

Doomsday

U prolazu...
Je, to ima najviše smisla...

Ali,obzirom da se lampice na tabli uopće ne pale, ja bi reka da je prekid negdi na ili odma do kontakt brave, jer je auto ponaša kao da mu uopće nije dan kontakt...

Valjda...

:D
 

MarioZD

New member
Da Doomsday tako se auto ponasa, nisan ga stigao odvsti kod elektricara, tocnije triba on doci do mene jer auto nece pali :) Ako je do bravice dali u tom slucaju volan zakljucava ili ne ?
 

Kele

PSA Fan
Proveri bsm modul(nalazi se pored akumulatora) ,ispod njega imas 7-8 osiguraca velike amperaze.Taj modul moras izvaditi i onda se vide ti veliki osiguraci.
 
Na vrh