Nedoumica - 2.0HDI i automatik

markobrcic

New member
Zainteresirao sam se za jedan C4 Picasso zbog povecanja obitelji, 2.0 HDI, 2009. god., sa 120 000 km i automatskim mjenjacem. Cijena auta je 13 000 €. Kako moram brzo donijeti odluku molim znalce i poznavaoce citroena za pomoc.
Naslusao sam se svasta, od pohvala pa do preporuka "nikako ne kupovati".
Najvise me zanima kako stvari stoje sa tim automatskim mjenjacem, da li je istina da svakih cca. 70 000-ak km treba voziti na skupi popravak. Zatim razne price oko potrošnje, govore mi da taj auto sa automatikom trosi i do 12 lit sto je dosta vise od modela sa obicnim mjenjacem. Pa spominju nekakav FAP filter mislim koji je kao jako skup, da li ga ovaj model ima?
Ako jos sta ostoji na sto bi trebao obratiti paznju, molim za savjet.
Unaprijed zahvaljujem na informacijama.
 
...2.0 HDI, 2009. god., sa 120 000 km i automatskim mjenjacem. Cijena auta je 13 000 €. Kako moram brzo donijeti odluku...
1. previše novaca, ja sam svoj platio 9500 € (istina, cijena je vrijedila taj dan do 18:00 sati), regan godinu dana, 1.vl. 11/2008 sa 70000 km i automatskim mjenjačem
2. to ti nije prava automatika (ako je ovaj kakav je i moj) nego robotizirani ručni mjenjač
3. ako ga ne šaltaš na ručkice iza volana (mjenjač u M) zna prešaltat baš onda kad ti ne bi htio. ja ga vozim u M, baš ak sam na mobitelu ili ak se lagano vozikam onda je u A
4. potrošnja po gradu mi je 8 litara tak da ne znam ko ti je rekao da po gradu troši 12, možda ima rupu u rezervoaru LOL
5. NIKAKO ne uzimat verziju sa pneumatskim ovjesom. pročitaj moje postove u vezi toga, naručeni su jastuci 22.2 i još nemaju pojma kad će ih napraviti. ne žele priznati da su zajebali i da se jastuk ne "piga" u sebe kak bi trebao kao npr. kod merca ili audija (stoji okomito i ulazi sam u sebe kak bi trebao a na picassu stoji malo ukoso tako da se piga i tare jedna strana kod koje dolazi do potrošnje materijala i on se naravno zbuši). naravno da sam prebacio auto na klasičan ovjes. cijena jednog jastuka ti je 1260 kn, a opruge i gornja i donja "čašica" 1500 kn za obje strane.
6. to sa fapom i inim sr#$%&a ti je kak imaš sreće
7. nema ti brzih odluka kad kupuješ auto, jedino ak znaš u kakvom je stanju auto i ak si takav auto već prije tražil ;) jer se taj auto za 13000 € sigurno neće prodat tak brzo (prodavao sam mondeo 2.0 tdci sva oprema 1.vl auto apoteka za 10000€, otišao je nakon 2 mjeseca 2.liku koji je došao vidjeti auto)

Ako u nesto nisi siguran bolje nemoj
pa ne treba biti ziheraš :D
 
...za dva/tri mjeseca bude ti cijena tog oglasa barem za 1500/1000 € manja.
:confused:
već sada bi trebala biti ta cijena. kasnije će biti još manja jel ga 100% neće prodat za tu cijenu. btw, malo prosurfaj po engleskom forumu (ili bolje nemoj ak si se baš zapalil za taj auto) tak da si sam procjeniš jel ti se isplati uzimat, kaj možeš očekivat itd... uostalom koji god auto da uzmeš moraš u njega uložiti koji € :whistling:
 

skafetin

New member
Prevelika cijena,prevelika kilometraža..Računaj da će ti fap brzo otić kvragu,pa lamela korpa,dizne itd...znači koštat će te na kraju cca još 2000 eura više..Pa ti dobro promisli prije kupnje...
 

Marko

Well-known member
već sada bi trebala biti ta cijena.
Mi znamo to! Ali će herr oglašivač/prodavač vozila doći do spoznaje da cijena nije kon, konkur, konkurentna... :D

Evo, sad je skafetin zabio posljedni čavao u lijes šanse da se taj auto proda...
 
Je,FAP je jako težak,nekih 5 tona,a po toni dobiš na ciosu 1 500kn,pa računaj.
LOL

Ja iskreno kažem šta čovjeka čeka u buduce:confused:
...mene zanima da li onda postoji neki auto koji ne treba servis i po mogućnosti da ide, ne znam, na zrak (možda) :D

ak se baš zapalil za taj auto onda bu ga i kupil...
GO FOR IT i ne gledaj koliko novaca imaš za majstora, već buš ih nekak zmislil :D

...svi hrle v privatnike?
pa kad nam je naša draga vlada omogućila otvaranje tvrtki za 10 kn :D
 

deda

New member
Èovjek dobro pita,što i kako i kolko košta održavanje određenog auta,a ne da se poslije ćudi i kuka jer nije to očekivao_Obićno ljudi kupe auto jer im se sviđa,a poslije nemreju održavt ,treba kupovat razumom i mogućnostima,a ne ljepotom i navlakušom.
 

skafetin

New member
čovjek koji kupuje rabljena kola triba imati sa strane dovoljno da takvo auto dovede u red..Prije svega ne postoji polovno vozilo kako u oglasu kažu bez ulaganja,vozila baka,vozio pomorac,deka baka itd...Svaka čast iznimkama..Kao i ona priča:uredna servisna..
 

nitrozg

Member
Samo šta znaći kupovina sa razumom??? ja se nadam i pretpostavljam da sam kupio auto koji će imati minimalno kvarova, i koji je pouzdan i siguran. Nije valjda da citroen proizvodi aute koji te mogu istrest iz gaća održavanjem, kvarovima i servisom?
Pa nije super ni ultra auto da bi sve bilo skupo.
Pretpostavljam da su napravili maksimalno kvalitetno.
 

Konrad

New member
motor kao motor je dobar, hebe ga EGR jer se raspadne tj pukne pecurka koja zatvara i otvara prolaz ispusnih plinova, elektroventil turba, senzor tlaka FAP filtera, mjenjac je druga prica, hidraulicni potisni lezaj zajebava pa trza kod kretanja i saltanja...s rucnim mjenjacem i bez zracnih jastuka na straznjem mostu je dobar auto...

FAP ima propisani interval kada se mora zamijeniti
 

deda

New member
Nije tolko stvar u kvarovima,nego u održavanju,većina prodaje auto kada treba u njega počet ulagat,velki servis,gume,ovjes,kvačilo,auspuh,katalizator,pa sad na tim novima kojekakva sranja sa filterima,diznama i slićno.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
većina prodaje auto kada treba u njega počet ulagat,velki servis,gume,ovjes,kvačilo,auspuh,katalizator,pa sad na tim novima kojekakva sranja sa filterima,diznama i slićno
I onda kad netko kupi takav auto, logira se na forum i ... Dalje znamo kako to ide. :D
 

skafetin

New member
Pa budmo realni,to je puno novaca za auto koji je toliko prošao.Po meni to bi bila cijena za kola koja su prošla cca 60tkm.Pogledajte cijene na njuškalu za c4 picasso,auta su prošla cca preko 180 tkm a cijena im je ko novom c3 hdi s tim da se na tu cijenu zaračuna još cca 2000 eura da se dovede u red...Pa nebudimo naivni...
 
Na vrh