Silentshoot
Active member
Nije mi jasno zašto su izbacili pokazivač temperature motora, to je mislim većini korisna informacija, a ne tamo neka kazaljka koja ide gore dole...
Meni takodjer smeta što nema pokazivač temperature rashladne tekučine, to ih nebi koštalo više od 1 euro a ipak ima svoju svrhu. Nismo svi roboti za upravljačem, ima nas koji volimo pratit stanje za vrijeme vožnje.Ma o čemu vi? Krivo sam se izrazio, mislio sam na temp rashladne tekućine. Na 206-ici sam imao kazaljku za vodu i za ulje, i korisitile su mi, jer sam znao kada ga mogu malo više stisnuti, ili nakon žustrije vožnje, ako je bio autoput kada da ga ugasim, osnosno da li se ohladilo ulje na prihvatljivu temperaturu za gašenje motora. Ne vidim gdje je tu problem...na C4 je bilo mjesta i za to ugraditi, ali očito nisu...tako mi je mogao i maknuti od goriva, pa da moram razmišljati koliko je ostalo...sra***
Deda takvu politiku vodi čini mi se jedino Citroen. Za mene je normalno da pratim temperaturu jer kod bilo kakvog kvara rashladnog sustava ili čak brtve motora ili nedostatka antifriza se može primjetiti na pokazivaču temperature. U ovim novim autima kada ti se upali crvena žarulja u svezi rashladnog sustava, sustav je već u kolapsu, dakle nisi imao prilike pravovremeno primjetiti prve simptome kvara. A to da današnji vozači ne prate nikakvu signalizaciju u autu jer se ne razumiju u mehaniku je čista besmislica, zapravo takvog vozača ne bih niti nazvao vozačem. Pratim signalizaciju da uočim simptome potencijalnog kvara, a ne da bih na osnovu tih simptoma sam popravljao - to prepuštam majstoru.Auti se i rade za one koji niš ne gledaju nego samo voze,dakle nepotrebno je,što manje informacija,manje bune one koji niš ne gledaju ni neznaju zakaj nešto treba gledati.
Sve to kaj spominjete je OK. Međutim ak vas sve to toliko smeta, kaj ste kupovali citroen? Malo sam zloban? Ha?:angel:Deda takvu politiku vodi čini mi se jedino Citroen. Za mene je normalno da pratim temperaturu jer kod bilo kakvog kvara rashladnog sustava ili čak brtve motora ili nedostatka antifriza se može primjetiti na pokazivaču temperature. U ovim novim autima kada ti se upali crvena žarulja u svezi rashladnog sustava, sustav je već u kolapsu, dakle nisi imao prilike pravovremeno primjetiti prve simptome kvara. A to da današnji vozači ne prate nikakvu signalizaciju u autu jer se ne razumiju u mehaniku je čista besmislica, zapravo takvog vozača ne bih niti nazvao vozačem. Pratim signalizaciju da uočim simptome potencijalnog kvara, a ne da bih na osnovu tih simptoma sam popravljao - to prepuštam majstoru.
Hehe, pa tak je na ručnoj klimi, šarafiš dok ne osjetiš ugodu. Meni iskreno uopće ne paše ta auto klima, dok narihtaš prođe pol sata .Za mene je kazaljka temperature važna mrvicu manje nego ona turcelera i brzinomjera. Sastavni je dio korpusa instrumenata koje bi svaki vozač morao aktivno pratiti, ako želi pravilno koristiti auto, optimalno i pravilno opterečivati motor.
Možda će je vratiti u redizajniranoj verziji koja nam predstoji. Izostaviti to s instrument table jednako je blesavo kao što bi npr bilo i maknuti prikaz stupnjeva s automatske klime, nego onako, prepoustiti ljudima da okvirno naslute koliko hladi tj. grije.
Pravo da ti kažem prošli Citroen sam kupio jer nisam znao šta kupujem, a ovaj drugi novi sam kupio zbog izuzetno povoljne cijene i male kamate kredita. Ovdje raspravljamo zbog čega u Citrenu nema nečega što u većini auta ima, osobito jer to pomaže u očuvanju motora i prevenciji protiv većeg kvara. A da Citroen ima niz nedostataka, to svakako, ali nije mi jasno zašto nekoga vrijeđa kada skrerneš pozornost na neki nedostatak i to shvaća vrlo osobno pogotovo zato što i taj ima isti takav i još k tomu nov (vjerojatno prvi novi auto u životu, pa je zbog toga to savršeni auto, a svi koji se ne slažu s tim su loši vozači, neznalice, zakerala...).Međutim ak vas sve to toliko smeta, kaj ste kupovali citroen? Malo sam zloban?
Koji su to drugi, pretpostavljam da ih još ima ali su definitivno u manjini. Ne mogu to podržavati kod proizvođača jer im je namjera cicijski uštediti nekoliko eura, a ne zato jer to vozača ne treba zanimati. A i ovo što izjavljuješ za ugađanje temperature dokazuje samo da se možeš uhvatiti pod ruku sa Darinkom Bago, jer su njega zbog ne prihvaćanja novih tehnologija u Končaru (a i ima podosta godina) prozvali Dinosaur. Ovo Dinosaur ne znači uvreda upućena tebi nego samo izraz za neprihvaćanje noviteta koji su više ili manje korisni, ali još uvijek korisni. Pa gdje bi mi sada bili da se tako razmišljalo od početka čovječanstva - vjerojatno još u kamenom dobu.Nisu ovi u citroenu to smislili i drugi isto imaju tak