Povremeno imam problema sa necime sto je najlakse opisati kao trokiranje - ali to nije to.
Primjer:
Semafor. stao sam.
Zeleno svijetlo i ubacujem u prvu, dajem lagano gas, kumplung pustam i auto krece i onda kada sam u "klackalici" gasa i kumplunga auto pocinje kao cukati.
Ako brzo presaltam u drugu brzinu, sve je ok, nastavi normalno bez cukanja.
Ako ostanem u prvoj (dovoljno sporo idem za prvu) auto bas cuka i moram dosta gasa dati da prestane (previse gasa).
Do cega je to?
Slican osjecaj je i kada sam yugo turirao offroad pa pocne kao malo poskakati
Jednom prilikom kada je mehanicar neki XY pregledavao i nesto ceprkao po c5, rekao mi je da je bobinu promjenio i onda je to kao prestalo tako cukati. I sada odnedavno je opet pocelo.
Ono sto primjecujem je ako je auto vise opterecen da toga nema, ovo se događa kada sam solo ili sa jednom osobom.
Također u takvim trenucima pomaze ako ugasim klimu i onaj ESP ili kako se vec zove.
Moje laicko tumacenje je da nije dovoljno dobro izbalansirana prva brzina, pa kada je klima upaljena, optereti motor a ESP ga mozda prigusi jer misli da je previse snage, a u stvarnosti auto cuka jer treba jos malo podrazaja
OK, malo filozofiram, molim pomoc tko zna i tko se malo vise od mene kuzi
Primjer:
Semafor. stao sam.
Zeleno svijetlo i ubacujem u prvu, dajem lagano gas, kumplung pustam i auto krece i onda kada sam u "klackalici" gasa i kumplunga auto pocinje kao cukati.
Ako brzo presaltam u drugu brzinu, sve je ok, nastavi normalno bez cukanja.
Ako ostanem u prvoj (dovoljno sporo idem za prvu) auto bas cuka i moram dosta gasa dati da prestane (previse gasa).
Do cega je to?
Slican osjecaj je i kada sam yugo turirao offroad pa pocne kao malo poskakati
Jednom prilikom kada je mehanicar neki XY pregledavao i nesto ceprkao po c5, rekao mi je da je bobinu promjenio i onda je to kao prestalo tako cukati. I sada odnedavno je opet pocelo.
Ono sto primjecujem je ako je auto vise opterecen da toga nema, ovo se događa kada sam solo ili sa jednom osobom.
Također u takvim trenucima pomaze ako ugasim klimu i onaj ESP ili kako se vec zove.
Moje laicko tumacenje je da nije dovoljno dobro izbalansirana prva brzina, pa kada je klima upaljena, optereti motor a ESP ga mozda prigusi jer misli da je previse snage, a u stvarnosti auto cuka jer treba jos malo podrazaja
OK, malo filozofiram, molim pomoc tko zna i tko se malo vise od mene kuzi