Neugodan miris iz ventilacije/klime

ttomasek

New member
Jel normalno da svaki put na početku vožnje u autu osjećam miris po ustajalom zraku (ko kad se vlaga zavuće u zidove)? Auto je bio na servisu 1.8.2011. te su promijenjeni:

Filter kabine 207 akt. ugljen
Filter zraka C-3 DV4TD
 

Lakii

Well-known member
Je recirkulacija zraka ukljucena?

I, trebalo bi pogledati filter kabine (ne samo dali je cist/prljav nego i dali je samo papir ili sa ugljenom) i dezinficirati sustav...
 

brezC4

New member
pogledati filter kabine
pa kaže da ga je zamjenio. čitao sam po netu da ljudi imaju isto problema s tim zbog dugog mirovanja klime (odnosno ne uključivanja iste po zimi, pošto klima da hladi po zimi i nema baš neke logike).
 

brezC4

New member
probaj na netu pronaći firme koje se bave čišćenjem klime pomoću pjene. možda pomogne, možda ti je samo u sustavu ostalo neke vlage ili koji vrag
 

akiramar

Active member
samo da kazem da je klima konstantno upaljena. A kao što je i napisano filter s ugljenom.
Isključi klimu/kompresor i (loš) miris će nestati...
Zbog čega imaš stalno uključenu klimu po zimi? Osim što ti auto više troši i sporije ubrzava, nema baš neke svrhe...
 

Lakii

Well-known member
pa kaže da ga je zamjenio. čitao sam po netu da ljudi imaju isto problema s tim zbog dugog mirovanja klime (odnosno ne uključivanja iste po zimi, pošto klima da hladi po zimi i nema baš neke logike).
Pa, nije bitno dali ga je zamjenio! Bitno je u kakvom je stanju sada! I dali je stavio kvalitetan filter. Jer i filter ima rok trajanja, bez obzira na broj kilometra, vise to ovisi o uvijetima na cesti i kabini!
A mnozenje bakterija, kad jednom pocne se nece zaustaviti novim filterom. treba dezinficirati i to na pravi nacin!

PS. to sto klima radi stalno ti samo moze biti lose jer ti klima kondenzira vlagu u sebi. i kako je vani hladno, vlaga ostaje u sustavu, niti malo se ne isusuje zbog vanjske temperature, recimo.

I trebalo bi provjeriti da ti nije slucajno zacepljen odvod kondenzata, ona cjevcica sto izlazi iz kabine...

Sam kodenzat nije problem, on je normalna stvar, problem je sto se svasta moze namnoziti u ventilaciji u prisutstvu vlage, ako se filter ne mjenja.
 

Marko

Well-known member
Isključi klimu/kompresor i (loš) miris će nestati...
Zbog čega imaš stalno uključenu klimu po zimi? Osim što ti auto više troši i sporije ubrzava, nema baš neke svrhe...
Valjda čovek želi imati svijež i filtriran zrak.

(Znam inače kaj si htel reći... ;) )
 

Damaj

Active member
Ja sam imao velikih problema sa smradom vent. kanala, a riješio sam se smrada prodajom auta (he,he). Naime kod mene je bila u prežabljena cijev od kondenzata tako da se kondenzat dugo zadržavao i zbog toga su se razvile bakterije. Nekoliko sam puta reklamirao to, i svaki puta su to kao riješili. Došlo je već do toga da kada upalim ventilaciju šofer šajba se prvo dobro zamagli od silne vlage u ventilacijskim kanalima, pa je onda moram sušiti klimom. Dezodorirao sam nekoliko puta zračne kanale i nije pomoglo jer se smrad jako zavukao. Pazite ako dezodorirate pjenom da je ne stavljate previše jer su serviseri rekli kako se jednom dogodilo da se višak pjene pretvorio u tekućinu koja je prokapala na putno računalo koje se nalazi negdje ispod ventilacijskog kanala. Moj vam je savjet da kontrolirate da li kondenzat kapa i to konstantno, prije gašenja auta uvijek ugasiti klimu i ventilacijom osušiti je i povremeno je dezodorirati, da se bakterije ne razviju u velikoj količini jer će tada biti uzalud svako čišćenje klime.
 

brezC4

New member
Mislim da bi topic trebao biti "Smrad" :)

Uglavnom, kako sam i napisao, negdje ti je ostalo vlage, u kombinaciji sa toplim, pravo rasadište za bakterije, lišajeve i spore.
 

deda

New member
Kao prvo,ako već želite imati moderne aute,onda se treba naućit koristit sa svim kerefekama koje ima.Klima se koristi po zimi,ali samo kada se upali auto,da se stakla ne magle,jer klima suši zrak i suhi zrak se puno brže zagrije,od hladnog koji vuće drito iz vana.Dakle time se sprečava zamagljivanje i brže poćne grijat.Kad se auto zagrije klima se iskljući i vrući zrak isuši sav kondezat i ne vidim u ćemu je problem.Korištenjem klime konstantno, sprečava se i rikavanje kompresora,jer nije isto jel stalno radi ili se pali svakih pola godine.Dakle klima se pali po zimi,ali zajedno sa grijanjem,a kod automatske se sve samo odigrava.Smrad i ostale zajebancije se sprečavaju čišćenjem i pravodobnim mjenjanjem kvalitetnih filtera kabine,jer kojekavi bezvezni,bez obzira što imaju aktivni ugljen dovode do smrada i začepljenja,pa sve još slabije cirkulira,pa nemaš ni dobro hlađenje,grijanje ni provjetravanje.Naravno i treba kontrolirat jer se kondezirana voda cjedi van ili u kabinu,pa sve natopi i sve poćne smrdit.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jel normalno da svaki put na početku vožnje u autu osjećam miris po ustajalom zraku (ko kad se vlaga zavuće u zidove)? Auto je bio na servisu 1.8.2011. te su promijenjeni:

Filter kabine 207 akt. ugljen
Filter zraka C-3 DV4TD
Nije normalno. Èinjenica da su zamijenili filtere, ne znači da su nužno i dezinficirali kanale.

1. Odvezeš se do Bauhausa i uzmeš Nigrin Klimaanlagen Desinfektion od cca 150 ml.
2. Prije tretiranja izvadi i baci filtere
3. Slijedi upute o tretiranju dezinficiensom
4. Stavi nove filtere

Problem sa smradom iz ventilacija bi trebao biti riješen.

Prije svega svakako provjeri odvodnu cijev kondenzata. Možda je začepljena prljavštinom.
 

denisoft

Active member
Èišćenje ozonom

Èitao sam na netu pa me zanima vaše iskustvo sa čišćenjem auta ozonom. Da li ima u Rijeci čišćenje ili samo u Zagrebu?

Probao sam klasično čišćenje onim bočicama sa pumpe - upališ klimu i pustiš na maks 15 minuta, ali se u kratkom roku vrati neugodan miris kod paljenja klime.

Hvala!
 

denisoft

Active member
Eh, valjda da, odnosno trudim se, da se ne šokiram kad izadjem iz auta u toplo :)

No ima nas više koji koristimo auto.

Imam dva auta, u jednom super, u drugom smrdi, zato i pitam.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ja sam prije koristio te sprejeve, ali nije bilo puno efekta.
Dok nisam kupio würth sprej koji ima cjevčicu i aplicira se izravno na kondenzator.
Na C5 je to jednostavno jer se kondenzator nalazi odmah iza filtera kabine.

Koji je tvoj auto?
 
Na vrh