Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
ČItam kako je došao novi Sorento i sa strahom prelazim na odlomak na motorizaciji. Počinje sa 1,6 benzincem + mikser na baterije... Dalje sa strepnjom nastavljam na rečenicu o dizelu. Očekivah neko 1,5 sranjce s pet turbina :), kad ugodno iznenađenje: Kupci u Hrvatskoj mogu računati i na 2.2-litreni 4-cilindrični Smartstream dizelski motor s 202 KS i 440 Nm te osam-stupanjskom automatikom.

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prethodni 2.2 motor se pokazao jako zahvalan, stari ga je dogurao do cca 210tkm bez i jedne mušice, redovno održavanje i gas. Najskuplji ''kvar'' je bila xenon žarulja ako se ne varam.
Ipak je to auto od praktički dvije tone, mislim da bi nabrijanog malog dizela poderao u roku keks.
A i marketinški ga guraju kao odlični auto za vuču, za kamperaše i slično.

Nego, baš me zanima kako se novi 2.2 ponaša u realnim uvjetima, dali može ispod 8 i preko 10 :D Čitam da je 38kg lakši motor, dobio je alu blok i remen umjesto lanca
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
stari ga je dogurao do cca 210tkm bez i jedne mušice, redovno održavanje i gas. Najskuplji ''kvar'' je bila xenon žarulja ako se ne varam.
Susjed ima takvog sa 260+tkm. Vrti se ko prvog dana. Potrošnja mu je tu negdje što si napisao, ali kad priveže kanue/kajake na krov (što su već, ne znam), srkne i preko 13 na autocesti.
 

Pavel

Lepi™
Jel itko vise nudi jacu motorizaciju od 2.0? Iako i 2.0 je vec sad lagano rijetkost..

Nemam nista protiv 1.0 u kompakt klasi, imam jednog i prezadovoljan sam. Ali vidio sam nedavno 1.0 u Karoqu pa me malo iznenadilo. Imam osjecaj da bi 1.0 ugurali i u XC90 da mogu..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Npokon nešto električno i po prvi puta vrhunski dizajnirano.
Izgleda mi ko Mercedes sa Audijevim znakom. Al opet dosta skladan za vešmašinu.


Jel itko vise nudi jacu motorizaciju od 2.0? Iako i 2.0 je vec sad lagano rijetkost..
Po snazi su već par godina dvolitraši na razini nekadašnjih 3.0 motora.
No postoje 2.2 dizeli kod koreanaca i talijana, švabi standardno nude i v6 dizele još uvijek.
Benzinci, a da nisu ovi divlji, postoje kod Mazde i Toyote, 2.5 i 2.4 litre, ali ništa posebno.
Mislim da ne postoji ništa veće u mainstream ponudi
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh