Novi prikaz cijena gorovia od lipnja: kuna na 100 km

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ma da, to ti je ova ekipa al Brozanova i sl. što se bore za "istu kvalitetu" namazâ tipa Nutela. To im je politički doseg. Eno, sad ćemo dobiti istu (njemačku) kvalitetu u manjem pakiranju po istoj cijeni. :) Zbog ovakih gluposti, baš me zanima čiji će izlazak biti idući nakon Britanije. ;)

Bruxelles - Gomila nesposobnjakovića s dvije lijeve koji moraju opravdati vlastito postojanje, a žednom ne bi sok znali prodati kad bi nešto stvarno trebali raditi u životu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
bit će toga još i sve više
Nažalost, ali ovo je toliko sumanuto da je ludo i komentirati. Ovog se može sjetiti samo netko tko u životu nije imao auto i natočio gorvio. Ili ga barem platio iz svog džepa. Kuna na sto kilometara... Bože mili, kakve li ludosti.
 

Cutac

Prèkaroš
Al i dalje je retardirano. Sta me boli ona stvar koliko kosta 100 kilometara u Golfu nepoznatog motora po mjerenjima dobivenima u Dizeldorfu il di ih vec mjere.
Ak ces napisati cijene, napisi, ak ne, nemoj, a ne :cenzura::cenzura::cenzura:i ljude s ovime.

Bas se radi o krajnjem kretenizmu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Al i dalje je retardirano
S ovim što je La Marche poslao, odnosno link gdje je i usporedna tablica, ovo ima sasvim novu dimezniju.



Slutim da će se ogromne pare ulupati u subvencije za struju. PR projekt kojim treba udobrovoljiti ljude na el. vozila. To što im je domet po punjenju 200-300 km, koga briga. ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Još jedna u nizu EU prevara. Nevjerovatno koliko su nestručni (ili/i zlonamjerni) po pitanju automobila.
Šteta para i vremena za ove veleumne “projekte”.
Još jedan papir za obrisat guzicu na razini EU oznaka za gume.
 

Cutac

Prèkaroš
Na to se i odnosio moj zadnji komentar.

Prvo i osnovno, nema ništa navedeno. Drugo, u kojem svemiru Nissan Kaškai, Golf i Dacia Logan mogu imati istu potrošnju?
Hoće li pumpe u gradovima imati drugačije cijene nego one na autocestama i hoće li pumpe na magistralama imati drugačije? Morali bi. Ili ćemo pretpostaviti da svi voze 33% grada, 33% otvorene ceste i 33% autoceste, a onih 1% vremena uče vezati pertle?

Ne postoji pravilan način da na ovu glupost gleda. Šta da odeš po nareske, pogledaš Stanciju, a ono piše koliko kuna po obroku košta. A obroci nisu isti za fit osobu ili neko govedo od 180 kila. Prva osoba pojede 70 grama šunke, paradajz, papriku i čašu vode, a druga pojede 25 deka šunke, teglu majoneze i dvije čaše kokakole.
I kako se onda cijene takvoj lepezi potrošača mogu prezentirati po prosječnom unosu?

Mislim da se razumijemo, mene ovo ne dira, ni ne gledam cijene goriva, kad moram točiti, točim, nemam izbora, ali da smatram da je kretenski, je.

Niti ne kužim tko gleda cijenu na 100 kilometara. Oni koji i računaju, računaju po kilometru. Kretenski je, uopće nema smisla.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije ni tako netočno u mom slučaju.
Tablica kaže 55 za klasu mog auta, spritmonitor mi izračunao 64.
Sasvim dovoljno točno za takvu procijenjenu vrijednost.

Pitanje je samo kojim standardom je određena cijena el.energije u kunama od 0,78 kn/kWh? Taj prosjek ne znači ništa. Punionice su neke sasvim besplatne, neke skupe, neke plaćaš po uključenju fiksni iznos bez obzira na kWh, punjenje u kući posebna priča, neke platiš pretplatu pa imaš popust po kWh.
Dodatno... wltp ciklus, koji se koristi u ovoj tablici, prema navedenim cijenama za ev kaze da a i b trebaju dvostruko manje energije nego d i suv. Kod drugih goriva to nije slučaj. Kako to?

@cutac
Nitko ne kaže da ta tri auta imaju istu potrošnju.
Za svaku klasu se uzima wltp vrijednost najprodavanijeg auta u toj klasi, tako piše u toj uredbi.
Zašto su imali potrebu navesti i ostale u primjeru tablice, nemam pojma. Ne mogu zamisliti da netko tko ide tankirati ne zna što je Golf.
Ako je potrošnja Golfa, kao najprodavanijeg u klasi tako kako su napisali, svi znaju što je i kako izgleda Golf, ne vidim koji bijes ih je tjerao da nepotrebno navode i ta druga dva na koje se to ne odnosi.

Aha... došlo mi iz dupeta u glavu. Najprodavaniji prema vrsti goriva. Za unp gorivo je sigurno najprodavanija Dacia pa su nju stavili kao unp, jer se vrijednosti unp računaju za nju.
Onda je valjda onaj Nissan najprodavaniji suv segmenta koji trpaju u tu klasu pa je i on na popisu. Èudno, a opet ima logike.
Jedino mi prirodni plin nejasan. Kog vraga taj traži u tablicama zemlje koja nema punionice. Prosjek čega, onih nekoliko fiata zagrebačke plinare?
Aha... pilot projekt. Sretan let, piloti.
 

Dalibor

Dado Tornado
sa tom tablicom žele promovirati električnu energiju. vjerojatno je netko procjenio kako će prodaja el. automobila doći do svog plafona, odnosno kupit će ga oni koji su namjeravali.
tablica je super ideja, jer kako drugačije svima jasno i svakodnevno prikazivati benefite elektrifikacije.

znači li uopće cijena goriva nekom?! nećeš kupiti gorivo ako košta 9,98 umjesto 10,28? vozit ćeš se i tražiti drugu tank štelu radi par centi? na ovaj način imat ćeš uvid u to koja je povoljnija, dok se istovremeno populariziraju elektromobili... win win za eu birokrate.

to što zbog cijene vozila i infrastrukture do sada svi ne vozimo na struju, i što nigdje nisu navedene "neovisne studije koncenzusnih znanstvenika o globalno zatopljenju", nije ni bitno dok se može uvesti naplata penala za svaki gram CO2 iznad 95 kod novih "konvencionalnih" auta
 

scaramush

New member
Što je i dalje najžalosnije od svega ne priznaju da se i kod nas koriste termoelektrane...
Mi svi moramo plaćati EU penale jer naš elektro-energetski sustav nema dosta proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora.
Kada uzmemo u obzir da i proizvodnja EE proizvodi CO2 nisu više ti elektroautomobili toliko čisti i zeleni.
Naši sve pojednostave kada im treba para za proračun i tako tih famoznih 95g CO2 kao osnova za lupanje po džepu naroda. Svaki gram više nas oderu 85 eura po gramu kod kupovine auta od početka ove godine.
Zna se sastav voznoga park u HR, lijepo izvolite zbrojiti sve aute i njihovu produkciju CO2, izračunajte prosjek oduzmite zadani pomak u smanjenju koji je zacrtale EU komisija i postavite rezultat. Mislim da bi on kod nas bio nekih 150-160 g, umanjite za 20% koji se tražio i eto vam početne točke. Lako prepisati nečije zakone, a pravo stanje prikrivati.
 
Na vrh