KrikNaglas
Member
2.0 benc, otprilike 250k
Ugrađen nov plin.
Problem je u sledećem:
1. Obrtaji na leru ravnomerno variraju gore-dole od 800 do 900 obrtaja na benzinu i od 700-800 na plinu.
2. Obrtaji prilikom kočenja u gradskoj vožnji padaju skoro na nulu. Ponekad se i ugasi.
Ali samo prilikom kočenja kada se izbaci iz brzine. Kočenje verovatno dodatno optereti servo i motor, ukruti vešanje (hidro3+) i povuče malo struje za štop svetla.
Kada se turira u mestu, obrtaji nikada tako ne "propadaju".
3. U poslednje vreme počinje na leru da prekida po malo i da se guši na malim obrtajima.
Kada se potera u više obrtaje, radi normalno.
Mada osećam da to nije taj zategnuti benzinski rad koji bi morao sve da peva kad se stisne. Sve ga nešto štedim ko neku babu...
Da je u pitanju neka starija benzinjara, prvo bi kablove promenio. Razvodnik paljenja... svećice i platine. A ovde...
Veliki servis urađen. Svećice NGK po specifikaciji za njega.
Bile su neke bosnine koje su izgledale kao da su imale 100000km.
Pre par meseci na dijagnostici smo videli par nepovezanih grešaka na motoru. Sve smo to pobrisali jer je bilo i drugih sitnica...
Danas sam od kodova grešaka snimio sledeće greške:
Permanent fault, Vehicle speed sensor signal. CODE P0502
Engine speed 3132rpm, 90 stepeni coolanta, 0 kph, 930Mb Inlet manifold pressure, richness state - closed loop 1
Tu grešku ne vidi na BSI-u, već na Injection delu i na Instrument panelu kao prenetu grešku sa drugog modula. Na tabli sve radi savršeno. Imam samo service lampicu verovatno zbog problema sa airbagom iz druge teme.
Sve u svemu, čini mi se da ta greška nema veze sa radom motora.
Ima tu što-šta "nedotegnuto" na motoru. I potrošnja mu je povećana.
Kako da podrobnije ispitam motor? Senzori, vakuumi, bobina....:thinking:
Ugrađen nov plin.
Problem je u sledećem:
1. Obrtaji na leru ravnomerno variraju gore-dole od 800 do 900 obrtaja na benzinu i od 700-800 na plinu.
2. Obrtaji prilikom kočenja u gradskoj vožnji padaju skoro na nulu. Ponekad se i ugasi.
Ali samo prilikom kočenja kada se izbaci iz brzine. Kočenje verovatno dodatno optereti servo i motor, ukruti vešanje (hidro3+) i povuče malo struje za štop svetla.
Kada se turira u mestu, obrtaji nikada tako ne "propadaju".
3. U poslednje vreme počinje na leru da prekida po malo i da se guši na malim obrtajima.
Kada se potera u više obrtaje, radi normalno.
Mada osećam da to nije taj zategnuti benzinski rad koji bi morao sve da peva kad se stisne. Sve ga nešto štedim ko neku babu...
Da je u pitanju neka starija benzinjara, prvo bi kablove promenio. Razvodnik paljenja... svećice i platine. A ovde...
Veliki servis urađen. Svećice NGK po specifikaciji za njega.
Bile su neke bosnine koje su izgledale kao da su imale 100000km.
Pre par meseci na dijagnostici smo videli par nepovezanih grešaka na motoru. Sve smo to pobrisali jer je bilo i drugih sitnica...
Danas sam od kodova grešaka snimio sledeće greške:
Permanent fault, Vehicle speed sensor signal. CODE P0502
Engine speed 3132rpm, 90 stepeni coolanta, 0 kph, 930Mb Inlet manifold pressure, richness state - closed loop 1
Tu grešku ne vidi na BSI-u, već na Injection delu i na Instrument panelu kao prenetu grešku sa drugog modula. Na tabli sve radi savršeno. Imam samo service lampicu verovatno zbog problema sa airbagom iz druge teme.
Sve u svemu, čini mi se da ta greška nema veze sa radom motora.
Ima tu što-šta "nedotegnuto" na motoru. I potrošnja mu je povećana.
Kako da podrobnije ispitam motor? Senzori, vakuumi, bobina....:thinking: