citroen xm break
New member
Evo,pošto sam poluamater.. zanima me kak odzračiti hidrauliku na xm-u? ako sam se dobro izrazil..
A kakav je ovjes na mojoj xantiji, po čemu se razlikuju obični i hydractiv ovjes?jeu li ti filteri u posudi lhm-a čisti, koja godina je xm, jel hydractiv ili obični ovjes?
tvoj je obični, hydractiv ima prekidač kod ručice za visinu, sa tim prekidačem prebacuješ ovjes u sportski mod, bude tvrđi,bolje leži u krivinama, manje se giba kod kočenja itd, a kad je isključen onda je maksimalno udoban ali opet kompjuter po potrebi "otvrdne" ovjes u djeliću sekunde kako ne bi bilo previše naginjanja i gibanja karoserije.A kakav je ovjes na mojoj xantiji, po čemu se razlikuju obični i hydractiv ovjes?
Eto sad znam ali znam i da mi se auto ne naginje u zavojimatvoj je obični, hydractiv ima prekidač kod ručice za visinu, sa tim prekidačem prebacuješ ovjes u sportski mod, bude tvrđi,bolje leži u krivinama, manje se giba kod kočenja itd, a kad je isključen onda je maksimalno udoban ali opet kompjuter po potrebi "otvrdne" ovjes u djeliću sekunde kako ne bi bilo previše naginjanja i gibanja karoserije.
da bi sve to radilo imaš još dve dodatne kugle, senzore na volanu mjenjaču,pedali gasa,mjenjaču, ovjesu,kočnicama i kompjuter koji svim tim upravlja, drukčije su cijevi i kugle,itd. a activa ima još dve kugle protiv naginjanja još senzora itd.
najmanji broj kugli na hidrauličaru 5
xantie i xm sa hydractiv ovjesom 8
activa deset zelenih kuglica,bombica,sferica,
hehe svaki auto se naginjeEto sad znam ali znam i da mi se auto ne naginje u zavojima
Pa dobro možda malo ali skoro neprimjetno i ne vozim se baš kroz zavoje da cvile gume. Naspram dosadašnjih auta je neprimjetno naginjanje.hehe svaki auto se naginje
ovo ovakvom nenaginjanju je riječ:whistling:
svaki hidrauličar ima ovjes usklađen sa snagom i tipom motora,Pa dobro možda malo ali skoro neprimjetno i ne vozim se baš kroz zavoje da cvile gume. Naspram dosadašnjih auta je neprimjetno naginjanje.