citroen xm break
New member
Evo,pošto sam poluamater.. zanima me kak odzračiti hidrauliku na xm-u? ako sam se dobro izrazil..
A kakav je ovjes na mojoj xantiji, po čemu se razlikuju obični i hydractiv ovjes?jeu li ti filteri u posudi lhm-a čisti, koja godina je xm, jel hydractiv ili obični ovjes?
tvoj je obični, hydractiv ima prekidač kod ručice za visinu, sa tim prekidačem prebacuješ ovjes u sportski mod, bude tvrđi,bolje leži u krivinama, manje se giba kod kočenja itd, a kad je isključen onda je maksimalno udoban ali opet kompjuter po potrebi "otvrdne" ovjes u djeliću sekunde kako ne bi bilo previše naginjanja i gibanja karoserije.A kakav je ovjes na mojoj xantiji, po čemu se razlikuju obični i hydractiv ovjes?
Eto sad znam ali znam i da mi se auto ne naginje u zavojimatvoj je obični, hydractiv ima prekidač kod ručice za visinu, sa tim prekidačem prebacuješ ovjes u sportski mod, bude tvrđi,bolje leži u krivinama, manje se giba kod kočenja itd, a kad je isključen onda je maksimalno udoban ali opet kompjuter po potrebi "otvrdne" ovjes u djeliću sekunde kako ne bi bilo previše naginjanja i gibanja karoserije.
da bi sve to radilo imaš još dve dodatne kugle, senzore na volanu mjenjaču,pedali gasa,mjenjaču, ovjesu,kočnicama i kompjuter koji svim tim upravlja, drukčije su cijevi i kugle,itd. a activa ima još dve kugle protiv naginjanja još senzora itd.
najmanji broj kugli na hidrauličaru 5
xantie i xm sa hydractiv ovjesom 8
activa deset zelenih kuglica,bombica,sferica,
hehe svaki auto se naginjeEto sad znam ali znam i da mi se auto ne naginje u zavojima
Pa dobro možda malo ali skoro neprimjetno i ne vozim se baš kroz zavoje da cvile gume. Naspram dosadašnjih auta je neprimjetno naginjanje.hehe svaki auto se naginje
ovo ovakvom nenaginjanju je riječ:whistling:
svaki hidrauličar ima ovjes usklađen sa snagom i tipom motora,Pa dobro možda malo ali skoro neprimjetno i ne vozim se baš kroz zavoje da cvile gume. Naspram dosadašnjih auta je neprimjetno naginjanje.
Njegov je sigurno hydractiv I i ima pumpu sa jednim izlazom, normalno je za njega da padne skroz preko noci, moj padne za oko 3 sata, neka on sam popravi letvu, jer se tam sigurno gubi pritisak i treba se napuniti 5 kugla i to bi trebalo biti to, normalno je za njega da po hladnijem vremenu treba duze da se dignee sad imaš hydractiv I i hydractiv II, štos je u tome da su ranije serije xm-ova i xantia imali pumpu sa jednim izlazom pa se ulje preko regulatora protoka dijelilo na volan i na sistem. kod kasnijih je pumpa sa dva izlaza, jedan za sistem jedan za volan. u prvom slučaju može štekat regulator protoka, u drugom volan nema nikakve veze sa ostatkom sistema osim što koristi isto ulje.
ne može gubit pritisak na letvi, na letvi ni nema pritiska dok ne vrtiš volan,Njegov je sigurno hydractiv I i ima pumpu sa jednim izlazom, normalno je za njega da padne skroz preko noci, moj padne za oko 3 sata, neka on sam popravi letvu, jer se tam sigurno gubi pritisak i treba se napuniti 5 kugla i to bi trebalo biti to, normalno je za njega da po hladnijem vremenu treba duze da se digne