Općenita iskustva s C4 Grand Picasso

tomy

New member
Kupujem rabljeni C4, 3-4 godine star, dizelas sa 136 ks, koje su mane tog motora i samog automobila, na koje stvari treba obratiti pozornost kod kupnje, kolika je potrosnja, koliki je otprilike radni vijek motora, koji su najcesci kvarovi, opcenite informacije koje treba znati prije kupnje.

Pozdrav, Tomislav!
 

Konrad

New member
elektroventil turbine, davac tlaka FAP filtera, kvacilo na robotiziranim mjenjacima, zracni jastuci na straznjem ovjesu, gule se tipke u kabini, necistoca se uvuce u intrument plocu pa se mora cistiti....imas na forumu i na Google-u sve...
 

Gremlin

New member
elektroventil turbine, davac tlaka FAP filtera, kvacilo na robotiziranim mjenjacima, zracni jastuci na straznjem ovjesu, gule se tipke u kabini, necistoca se uvuce u intrument plocu pa se mora cistiti....imas na forumu i na Google-u sve...
Ma vidi nema nikakvog pravila za gore navedeno :p ,sve jako ovisi o održavanju prethodnog vlasnika.Zračne jastuke na stražnjem ovjesu nemaju svi (dodatna oprema) a što se tiče nečistoće, normalno da se uvuče ako ga ne čistiš redovno.U pravilu davač tlaka FAP filtera nije čest kvar,dešava se da kad imaš puno kratkih relacija po gradu na kojima FAP filter ne može da odradi svoj posao ponekad će ti na ekranu ispisati da je FAP filter začepljen a upalit će ti se i lampica servis :disgusted:,tada je potrebno da ga voziš nekih 30 min.otvorenom cestom (na bar 3000 o/min. bitni su okretaji ne brzina) nakon čega će on ugasiti lampicu čim izvrši spaljivanje filtera.Moj savjet je da ako vozilo ima blizu 180,000 km. provjeriš u servisu (spajanjem na komp.) koliko je još ostalo do zamjene filtera jer on ima predviđen rok trajanja koji opet jako ovisi da li je vozilo voženo više u gradu ili na otvorenoj cesti,tako da može da varira od 150,000 do 250,000 km. ovisno o uvijetima u kojima je vožen .Inače ugradnja tvornički obnovljenog filtera (jeftinija varijanta) zajedno sa sipanjem aditiva za filter mene je u ovlaštenom servisu izašla oko 5500 kn.:eek: ovo za guljenje tipki je na žalost prilično česta pojava,naročito na rukohvatima vrata :twisted: Što se kvačila tiče nakon 150,000 km sve je lutrija (opet ovisi gdje je auto vožen) iako je kod dizela najosjetljiviji tzv.aktivni zamajac (sa dve mase) njegova zamjena u citroenovom servisu (kompletno kvačilo sa zamajcem) je oko 8500 kn.:shock: iako mogu da se nađu i zamjenski proizvodi pa stvar može da se odradi i za nekih 6000 ako si dobar sa nekim lok.majstorom.;) Pa eto to je to,nemoj sad da se uplašiš kupnje,jer ništa od navedenog ne mora da se desi :whistling: Vjerujem da obiteljski automobil te prostranosti i cijene sigurno nećeš naći u nekim drugim markama vozila,ja sam imao dva C5 (I,II) a od prije 3 tjedna sam vlasnik 10mj. starog C4 picassa i auto me oduševio funkcionalnošću,jedino što mi nedostaje je hidraulika od C5:cry: Eto,pozdrav i svako dobro:palac-gore:
 
Posljednje uređivanje:

Ptoza

New member
Veliki servis c4 GP

Pozdrav ekipa,

Moj prvi post, nadam se da vas ne gnjavim.
Kupio sam polovno vozilo 1.6 hdi iz 2008 proslu jesen ( uvoz iz Fr) i trenutno je na 159k. Zbog raznoraznih problema nisam stigao napraviti veliki servis i mislim da je krajnje vrijeme. Ovdje mi razliciti neovlasteni i ovlasteni servisi nude i razlicite opcije. Ovlasteni sa originalnim dijelovima traze oko 600 eura dok ovi drugi navode cijene od oko 300-350 sa zamjenskim dijelovima. Cak su mi dali i ponudu za ugradnju dijelova od P 407, dali to uopce pase na c4?
Kako se cijene krecu u Hrvatskoj za veliki servis i sto uopce trebam mijenjati na ovoj kilometrazi?

Hvala na odgovorima.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Pozdrav i dobrodošao :prijatelj:

sto uopce trebam mijenjati na ovoj kilometrazi?
Zar nisi dobio servisnu knjižicu s vozilom :confused: Unutra sve piše ;)

Ako nisi,evo šta piše za 1.6 hdi:

Intervali održavanja

-20 tkm ili svake 2 g (normalni uvjeti)
-15 tkm ili 1 g (otežani uvjeti)

U to spada:

-dijagnostika računala
-zamjena ulja
-zamjena filtera ulja
-zamjena filtera za gorivo - 60 tkm (normalni uvjeti), ili 45 tkm (otežani uvjeti )
-zamjena filtera za zrak - 60 tkm (normalni uvjeti), ili 30 tkm (otežani uvjeti )
-provjera rashladne tekućine - 120 tkm ili 4 g
-zamjena kočione tekućine - 2g
-zamjena filtera putničkog prostora - 20 tkm ili 2 g ( normalni uvjeti ), tj. 15 tkm ili 1 g ( otežani uvjeti )
-remen razvoda - 240tkm ili 10g ( normalni uvjeti ), tj. 180 tkm ili 10 g ( otežani uvjeti )

Na tvojem mjestu,ja bi odradio sve ovo i bio bi miran ;)
Znači,sve tekućine..svi filteri..remen razvoda (natezač,klizač,zupčasti,vodena pumpa) :whistling:

Kako se cijene krecu u Hrvatskoj za veliki servis
priupitaj kolegu za cijene dijelova ovdje:
http://www.citroenforum.hr/kupoprodaja-rezervnih-dijelova-59/lageros-auto-moto-rezervni-dijelovi-110/index10.html
 

Ptoza

New member
Hvala na odgovoru.
Dobio sam, ali na francuskom i ovo sto su radili u sevisu do sad, shvatio sam samo da je redovno odrzavan, tj. Mogu raspoznati samo kilometrazu, dijelove i materijal ne kontam.

Promjenio sam ulje i filtere, provjerio antifriz na pocetku zime, ali me zanimaju remeni, spaneri itd... Sto se vec mora prvi put mijenjati na ovoj kilometrazi.

Pozz
 

Isus

New member
A i taj je isto blesav koji postavlja pitanje, mislim, tko normalan uopce bira izmedu dva auta od kojih je jedan citrojen LOL
 
A i taj je isto blesav koji postavlja pitanje, mislim, tko normalan uopce bira izmedu dva auta od kojih je jedan citrojen LOL
pazi, izbrisat će ti post radi neprikladnog sadržaja LOL

razlika je 4 godina i 1000€, tak da je pitanje ok ak auto nije za preprodaju :)
tak sam onda i ja trebao pitat, 11/2008 picasso sa 75tkm ili a4 2003 sa 180tkm za istu lovu? za 5 godina i jedan i drugi će isto vrijediti i valjati tak da sve zavisi jel se želiš pokazati pred svima sa narodnim vozilima ili želiš nešto novije, modernije i "bez kvarova" LOL
vozim službenu škodu i mogu reć da je isti q kao i golf ili spomenuti a4, dosadan auto bez kvarova koji si ja ne bi kupio.e da i auto bez emocija, k'o da si ga sekirom dizajniral LOL
 

Marko

Well-known member
Èlan foruma se more biti i ako pišeš samo u temi "Citrožderonje" :D

A4 1.9tdi avant ili C4 2.0hdi grand picasso:
A4 ili C4 GP, a zašto ne bi autor uzeo teme uzeo Z4 ? :eek:

Ako lik ima veliku familiju jasno je da je GP bolji izbor od A4.
 
Na vrh