elektroventil turbine, davac tlaka FAP filtera, kvacilo na robotiziranim mjenjacima, zracni jastuci na straznjem ovjesu, gule se tipke u kabini, necistoca se uvuce u intrument plocu pa se mora cistiti....imas na forumu i na Google-u sve...
Ma vidi nema nikakvog pravila za gore navedeno
,sve jako ovisi o održavanju prethodnog vlasnika.Zračne jastuke na stražnjem ovjesu nemaju svi (dodatna oprema) a što se tiče nečistoće, normalno da se uvuče ako ga ne čistiš redovno.U pravilu davač tlaka FAP filtera nije čest kvar,dešava se da kad imaš puno kratkih relacija po gradu na kojima FAP filter ne može da odradi svoj posao ponekad će ti na ekranu ispisati da je FAP filter začepljen a upalit će ti se i lampica servis :disgusted:,tada je potrebno da ga voziš nekih 30 min.otvorenom cestom (na bar 3000 o/min. bitni su okretaji ne brzina) nakon čega će on ugasiti lampicu čim izvrši spaljivanje filtera.Moj savjet je da ako vozilo ima blizu 180,000 km. provjeriš u servisu (spajanjem na komp.) koliko je još ostalo do zamjene filtera jer on ima predviđen rok trajanja koji opet jako ovisi da li je vozilo voženo više u gradu ili na otvorenoj cesti,tako da može da varira od 150,000 do 250,000 km. ovisno o uvijetima u kojima je vožen .Inače ugradnja tvornički obnovljenog filtera (jeftinija varijanta) zajedno sa sipanjem aditiva za filter mene je u ovlaštenom servisu izašla oko 5500 kn.
ovo za guljenje tipki je na žalost prilično česta pojava,naročito na rukohvatima vrata :twisted: Što se kvačila tiče nakon 150,000 km sve je lutrija (opet ovisi gdje je auto vožen) iako je kod dizela najosjetljiviji tzv.aktivni zamajac (sa dve mase) njegova zamjena u citroenovom servisu (kompletno kvačilo sa zamajcem) je oko 8500 kn.:shock: iako mogu da se nađu i zamjenski proizvodi pa stvar može da se odradi i za nekih 6000 ako si dobar sa nekim lok.majstorom.
Pa eto to je to,nemoj sad da se uplašiš kupnje,jer ništa od navedenog ne mora da se desi :whistling: Vjerujem da obiteljski automobil te prostranosti i cijene sigurno nećeš naći u nekim drugim markama vozila,ja sam imao dva C5 (I,II) a od prije 3 tjedna sam vlasnik 10mj. starog C4 picassa i auto me oduševio funkcionalnošću,jedino što mi nedostaje je hidraulika od C5
Eto,pozdrav i svako dobro
alac-gore: