Evo ti usporedba. Doduse nisam kupio Nema ali sam ga ispregleda na parkingu salona.Samo u startu da ti kazem , Picasso je skroz drukciji auto po namjeni i klasa je vise pa se bas i ne da usporedjivat pretjerano. Sve zavisi cemu mislis da ti sluzi.
Kod Nema nije me se dojmilo to sta je radjen u Turskoj kao Fiat. Doduse prodavac mi je pokusao objasnit da se razlikuje od Fiata .Vrata ( prtljaznika i jedna klizna) , nismo bas uspijevali glatko zatvorit.Frustrira da ni u jednoj opciji nema hladjeni pretinac(stednja na 30-tak cm plasticne cijevi).Putno racunalo je bilo bez nekih opcija na koje sam navikao na bivsem C3-SX.Vrata su neoblozena , nego je lim.Dobra stvar mu je vozacki naslon za ruke.Prtljaznik je dobar. Gledao sam i prve modele Nema koji su se pojavili u Hrvatskoj , nisu imali djeljivu klupu i nisu bas bili prebvise prakticni za putnicku varijantu.Od tad su u Citroenu puno poradili na prtljaznom prostoru putnicke varijante.Prtljaznik mu je stvarno maksimum sto se moze dobit od tako kratkog auta.Lose je to sta se nije nimalo poradilo na uredjenju vozackog i suvozackog prostora. Ocito je da je Nemo ipak u osnovi dostavno vozilo preradjeno u putnicku varijantu.Ja sam bija zapeja da ga kupim , ali hanumi se nije svidila boja ( to je nasla kao razlog) , tako da je bilo nerjeseno.
E vec kod Picassa je skroz druga stvar , svaki detalj je doradjen da bude ugodno putnicima i vozacu. Osjjeti se razlika cim sjednes.Picasso ima znatno duzi prtljazni prostor kad obori sjedista od Nema kad izvadi sjedista.Neusporedivi su Nemo -dostavno vozilo pretvoreno u putnicko, i Picasso koji je u startu konstruiran kao funkcionalni monovolumen.Ako trebas auto za svakodnevno trkanje sa stvarima po prtljazniku Nemo je super izbor.Nosivost Picassa ce te iznenaditi veca je nego kod Nema sto nikad nebi rekao. A o odrzavanju je skroz druga prica, meni je jedna guma 1600 kn ( to je komplet guma za Nema) , ulje je skuplje i ide ga vise, sve 4 su diskovi , .........To su potpono razlicite koncepcije ali i cijene.