Koliko ja vidim, sema je jako jednostavna.
Plus sa akumulatora ulazi u tu kutiju sa osiguračima i dolazi od F8 osigurača. S njega dalje ide na relej R8, koji se isto nalazi tu u kutiji. Kada relej dobije upravljačku struju (pri okretanju ključa radi verglanja), relej R8 proslijeđuje plus sa akumulatora direktno na starter/anlaser, tj. na automat od anlasera. U automatu od anlasera se nalazi špula koja izbacuje pogonski zupčanik i ostvaruje kontakt velike struje za rad samog motora anlasera, i time se krug zatvara i stvaraju uslovi za verglanje.
Po meni bi se trebalo fokusirati na te dvije stvari, relej R8 i automat anlasera.
Pošto se relej nalazi u istoj kutiji kao i osigurači, pogledaj da li se može promijeniti. Ja ne vidim je li u pitanju klasični relej koji se utakne ili je zalemljen na ploči. Ako je klasični tip koji se utakne, kad ga budeš mijenjao, obrati pažnju da uzmeš identičan po rasporedu/funkciji nožica i da bude iste snage (koliko A). Ako je zalemljen na ploči onda je to malo komplikovanije.
Ako se i nakon zamjene releja bude dešavalo (ili svejedno ako se relej ne mogne zamijeniti), daj nekom autoelektričaru da ti reparira ili zamijeni automat od anlasera. Kod anlasera je inače stvar koja prva ode taj automat. On se lako zamijeni ili reparira, a često on strada i na manje pređenih km nego što ih tvoj auto ima, tako da to nije ništa čudno. Ako budeš to radio, neka ti ujedno zamijeni i četkice i eventualno ležajeve anlasera, a onda si miran što se tiče njega.